Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je schoenen zien er fijn uit!
10 is ook leuk hoor.

lees wel alles maar uitgebreid reageren is onmogelijk
.
. Kortom, het werd een walk-run want dit kon ik echt niet omhoog rennen. Zelfs wandelend zat ik in zone 4. Garmin vind dat ik nog steeds niet productief aan het trainen ben maar in mijn herstel zit
. (Met ook nog een stevige hike in de benen van gister).
En dat alles, op mijn "oude" wegschoenen.

. A.s. zondag loop ik de Beachrun Scheveningen 7km. Mijn man doet de 14km (is 2 rondes van 7km). Ben benieuwd!
Bij hoogwater heb je sowieso zacht zand. Met een beetje pech van dat plakkerige drijfzand. Bij laagwater is het vaak heerlijk lopen zoals bij Egmond afgelopen zondag. 
Wel vervelend van de blaren! Soms helpt tapen ook, tegen de wrijving. Gewoon van de sporttape zonder rek opplakken over de zijkant van je voet. Ik heb ook falke merino sokken voor rennen, maar die zitten iets te los bij mij, dan vind ik mijn stox merino sokken prettiger of mijn injinji trailrunsokken.
Die afstand komt echt wel goed bij jou!
Heel leuk ook een georganiseerde privé trailrun, die weten vast de beste routes.
Wat een hoogtemeters voor 1km haha.
Mooie training gelopen, super leuk als je jezelf zo kan verbazen!
Die van feetures ga ik ook eens opzoeken.
Kies je er bewust voor om met zere nek en schouders toch te lopen? Wat een gelukje van je schoenen!
was er zelf ook echt blij mee. Zelf had ik niet zo hard gelopen. We bepaalden samen het tempo, maar als ik vroeg of we iets langzamer konden bleef m’n vriendin gewoon doorlopen, onder het motto ‘’als je nog kan praten gaat het goed’’
uiteindelijk was ik ook echt niet heel vermoeid en heerlijk gelopen. Heb inderdaad besloten uit te bouwen naar de 10km. Balen van je blaren! Hopelijk kun je er een oplossing voor vinden.
Nieuwe horloge heeft netjes alles opgenomen dus ik ben blij. In juni is hier in het dorp een evenement. Heb voor mezelf bedacht dat ik daar de 10km wil lopen. Hoop dat het gaat lukken.