Faringo wat een kilometers! Daar moet ik nu even niet aan denken haha. En wat een prachtige sneeuw! En Gaucho ook prachtige foto’s! Heerlijke dag geweest dus! Zitten jullie daar in een huisje?
Athelas ook al zo’n enorme berg. Bizar die onbewandelde paden. Jij vond mijn foto’s fris; maar daar was het -1 hahaha. -10 lijkt me pas echt koud. Alhoewel ik sinds dit jaar wel echt goede laarzen en een jas heb waarmee ik met veel meer plezier naar buiten ga. Goede kleding maakt zo’n verschil. En de zon ook!
Boedjang ook heerlijke foto’s!
En Lizard ook al flinke sneeuw foto’s. Heeerlijk een echt pak sneeuw. En wat een prachtig gebied. Een flinke wandeling geweest denk ik?
Shaddy wij hadden hetzelfde weer zo te zien. Toch altijd een bijzondere sfeer.
Wat ik wel fijn vind is dat het een stuk lichter allemaal is buiten door de sneeuw. En de dagen worden ook weer langzaamaan langer; zo’n fijn gevoel! Ik kan niet wachten om ‘s avonds na een lange werkdag om 8 uur nog even het bos in te gaan of van de zomer met mijn paard door de Vennen wat ritjes te gaan maken. Hij is ernstig geblesseerd geweest en geopereerd, ik heb daarom besloten dat hij met pre-pensioen mag en we nu van andere dingen dan de sport (meer) gaan genieten. Kijk er enorm naar uit. Hij staat aan het ruiterpad dus dat beloofd wat hoop ik
Ik hoop maandag weer een nieuwe route ergens te gaan lopen als ik weer (meer) fit ben. Wie weet ergens op de Veluwe! Nu al zin in. Dan hoop ik wel weer iets meer opgeknapt te zijn. Nu was ik echt heel moe van de wandeling van vandaag (en het huishouden en 14 hooibalen van 30kg halen en op de juiste plek zetten en alles ijsvrij maken haha)
Ik heb gisteren maar net 5 kilometer gewandeld. Maar ik was dooodmoe van het lopen in de sneeuw.
Dus vandaag maar een rustige wandeling gemaakt. Drenthe,het dal van de Hunze.
En opeens lopen er 4 reeën rustig voor me. Ze keken wel naar me,maar kennelijk was het gras ook wel lekker. Op dat moment was er ook niemand in de buurt,dus ik heb een poos staan kijken.
En even later kwam ik ze weer tegen,zoekplaatje.
Op de parkeerplaats had ik nog even bezoek.
En omdat ik toch in de buurt was,ook nog naar Eelde naar het museum de buitenplaats. Oa. met kunst over bloemen.
X2305
Geplaatst: 12-01-25 17:10
Prachtige foto’s en wandeling weer Lizard. Ja de sneeuw is echt heel zwaar dan.
Hier ook een klein rondje in de buurt. Hopelijk lukt morgen weer wat meer (en dan mag de zon ook gaan schijnen, want ik kreeg jaloersmakende foto’s van mijn moeder aan de andere kant van het land haha).
gaucho
Geplaatst: 12-01-25 18:05
Lekker zonnetje erbij Lizard!
En de hondjes hebben ook zonder zon veel plezier X2305, leuk
Wij liepen vandaag ook een wat korter rondje na de 20 van gisteren. 10 kilometer met een koffiestop tussendoor. Vandaag naar het hoogste punt van België, signal de Botrange op de hoge venen. Daar waren we niet de enige maar het was ook wel echt prachtig.
Gaucho wat prachtig. en 10 km is alsnog een flinke tippel in sneeuw. X2305 oef zware power workout lees ik Lizard mooi die herten en mooi roodborstje Ik was eerst met dochter, toen ik haar weg bracht naar huis, leyduin in geweest, zonder hond. Toen mijn zoon appte of hij kon komen eten heb ik die op de terugweg op gepikt en manlief en lil in geladen om te wandelen bij duinen in wijk aan zee. Prachtig wild gezien . Dus stapjes zijn voldoende gezet vandaag
Ook ik ben weer thuis na een geweldig mooi weekend. Nog wat foto's van mij.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-01-25 19:47
Hele mooie foto's komen er voorbij. Die beelden in de sneeuw zijn echt prachtig. De Hoge Venen zijn zo mooi. Lizard heeft reeën gespot, boedjang heeft ook van alles gezien.
En ik vergeet x2305. Ook nog in de sneeuw gewandeld. En van eelmo een mooie sfeer foto.
noordje
Geplaatst: 12-01-25 20:56
Mooi zo met die sneeuw Lizard. En ja, lopen in de sneeuw is best vermoeiend. Leuke foto's van je laatste wandeling.
X2305 , ook lekker gewandeld met wat sneeuw.
Gaucho en Faringo vermaken zich ook in de sneeuw.Prachtige foto's dames.
Athelas,ook een berg sneeuw bij jullie en ook hier wel en niet bewandelde paden.
SusanH,mooi!
Boedjang, ook lekker op pad geweest. Leuk dat pad en de Highland koeien.
Bootsie,wat een toffe foto's! Zo leuk die vos.
Vandaag zouden we ,man en een vriend (was op bezoek dit weekend) naar Jordbær kirke gaan,maar de heren hielden het snel voor gezien,want ze hadden het pad niet sneeuw vrij gemaakt Dus alleen verder met Nala naar huis gelopen via de kerk.
Ja Gaucho ze zijn altijd vrolijk, zo fijn! Zelfs als je ziek bent en ze springen op je op de bank kun je niet de hele dag sagerijnig blijven hahaha. Toch nog een flinke wandeling; maar jullie zijn er niet voor niets! Prachtige foto’s!
Boedjang wat een heerlijk rondje zeg. Ziet er prachtig uit! En wat een leuke hond!
Faringo ook prachtige foto’s! Jullie hebben genoten dus! Wat een prachtig landschap.
Eelmo druk weekend! Met dezelfde mist als bij mij, haha.
Noordje zelf op pad gegaan met Nala. Moet altijd twee keer kijken; mijn kleinste hond heet Nela haha. Dus sorry als ik het verkeerd schrijf door de automatische spellingscorrectie. Heerlijke wandeling ook!