Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mriek1990 schreef:Jitske spannend zeg! Misschien oefenweeën?
Nicje rot zeg die maagzuur. Hopelijk kun je iets vinden wat wel helpt.
Freekieee oei dat klinkt inderdaad alsof je iets te veel hebt gedaan. Soms best vervelend toch, dat je niet meer kan inschatten wat je wel en niet kan doen...
QueenE heerlijk zeg een loungeset. Dat wordt straks vast genieten!
Marlis ai, dat is wel zonde inderdaad. Was je misselijk?
Azmay haha ze had goed gemikt dus.![]()
Lisette zo'n stoel is ook heerlijk ja.
Melanie waar ben je heen geweest?![]()
Hier een heftig middagje met Hidde. Meneer heeft van 14 tot 19 weer enorm lopen dreinen en constant willen drinken. Iedere keer weer slaapjes van 5 minuten... Gelukkig ligt hij nu al 2 uur te slapen, hoop dat hij het nog een uurtje volhoudt. Gaan we dan gewoon lekker naar bed.
Ik besefte mij vandaag dat Hidde gisteren 6 weken oud was. Wat dus betekent dat ik alles weer mag doen!Ook weer legaal auto rijden. Stiekem wel alweer kleine stukjes gereden in de auto, naar de supermarkt ofzo.
Ik heb 10 mei een telefonische afspraak met het ziekenhuis, hoop dat ik vanaf dan weer rustig mag gaan sporten/paardrijden...
VivianHesen schreef:Het is af en toe nog wel zoeken. Voor een liefhebber van koek, snoep en chips is het af en toe wel een uitdaging![]()
Inmiddels heb ik al diverse suikervrije (of suikerarme) koekjes en dropjes geprobeerd en het suikervrije ijs van de ijssalon is ook een groot succes. Daarnaast van brood en pasta de volkoren variant en bij rijst de zilvervliesrijst.
Verder laat ik aardappelen zo veel mogelijk staan, daar reageer ik nogal op.
Maar ik ben blij dat ik er best veel suikervrije en koolhydraatarme producten bestaan als alternatief.
En ook blij met vriendlief, die geen zak chips voor mijn neus open trekt
VivianHesen schreef:Het is af en toe nog wel zoeken. Voor een liefhebber van koek, snoep en chips is het af en toe wel een uitdaging![]()
Inmiddels heb ik al diverse suikervrije (of suikerarme) koekjes en dropjes geprobeerd en het suikervrije ijs van de ijssalon is ook een groot succes. Daarnaast van brood en pasta de volkoren variant en bij rijst de zilvervliesrijst.
Verder laat ik aardappelen zo veel mogelijk staan, daar reageer ik nogal op.
Maar ik ben blij dat ik er best veel suikervrije en koolhydraatarme producten bestaan als alternatief.
En ook blij met vriendlief, die geen zak chips voor mijn neus open trekt
VivianHesen schreef:Ik meet idd mijn glucose waardes. Bij nieuwe producten wil ik nog wel eens extra testen, zodat ik een beter idee heb wat het doet met de suiker.
Brood reageer ik ook wat meer op, en pak daarom ook het koolhydraatarm brood.
Ik moet trouwens ook heel erg opletten wat ik 's avonds als tussendoortje pak. Ik heb vaak nog behoorlijk honger, dus niks pakken is voor mij geen optie.