Veel plezier vanavond, Ninus!
Hoe is het gegaan, Lisitano?
De RFR Holtingerveld was genieten met een hoofdletter G! Wel wat koud vooraf maar tijdens het lopen was het prima te doen. Het was geweldig! Heerlijk gelopen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik kom (weer eens) even binnenvallen met een vraag; zijn er hier mensen die wel eens lopen op een loopband? Of loopt iedereen altijd buiten?
Ik ben echt een buitenmens, loop 3x in de week, afgelopen donderdag heb ik nog door de regen en harde wind gelopen. Maar toch, nu het ineens zo koud is, twijfel ik over de winter die nog komen gaat. Vorig jaar heb ik de hele winter doorgelopen buiten, maar ik speel toch wel eens met de gedachte om een loopband te kopen zodat ik op echt slechte dagen toch altijd kan lopen.
Iemand ervaring?
-Namiro- schreef:Stille meelezen hier.. geniet van en leef mee met jullie loopjes.
Ik heb laatst op een loopband gestaan zonder motor. Even wennen maar wel heel fijn rennen.
Dit is een vergelijkbaar model:
https://fitwinkel.nl/artikel/24295/virtufit-pro-elite-hiit-running-loopband.html?gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIsAFaAvrGqx89um3zlK5V5x7giO1z8zbJacvpsZT0cFtMxVOPF7A7FM2AzZSAaAtoWEALw_wcB