Veel plezier vanavond, Ninus!
Hoe is het gegaan, Lisitano?
De RFR Holtingerveld was genieten met een hoofdletter G! Wel wat koud vooraf maar tijdens het lopen was het prima te doen. Het was geweldig! Heerlijk gelopen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

hoop dat je dit snel achter je kunt later en lekker weer aan een groter evenement kunt meedoen
mijn handen hebben het wel even flink gevoeld, die temperatuurwisseling. Maar verder echt heel lekker gelopen. Door bos/duin en een stukje over het strand. 

Mooie foto's.
En bevroren winegums 
Ben ben benieuwd naar je verslag.
Ook nu weer lastig te bepalen wat er aan de hand is, ze hebben een maagbeschermer, koortsremmer en extra pijnstilling toegediend met de boodschap dat we het per dag moesten bekijken. Ze hebben al wel twee keer gebeld, fijne service.
Ze is er nog niet, maar ik ben blij dat er een oorzaak lijkt te zijn, anders was het wel heel zorgelijk. Morgen weer naar de dierenarts. 
Goof schreef:Ik kom (weer eens) even binnenvallen met een vraag; zijn er hier mensen die wel eens lopen op een loopband? Of loopt iedereen altijd buiten?
Ik ben echt een buitenmens, loop 3x in de week, afgelopen donderdag heb ik nog door de regen en harde wind gelopen. Maar toch, nu het ineens zo koud is, twijfel ik over de winter die nog komen gaat. Vorig jaar heb ik de hele winter doorgelopen buiten, maar ik speel toch wel eens met de gedachte om een loopband te kopen zodat ik op echt slechte dagen toch altijd kan lopen.
Iemand ervaring?
-Namiro- schreef:Stille meelezen hier.. geniet van en leef mee met jullie loopjes.
Ik heb laatst op een loopband gestaan zonder motor. Even wennen maar wel heel fijn rennen.
Dit is een vergelijkbaar model:
https://fitwinkel.nl/artikel/24295/virtufit-pro-elite-hiit-running-loopband.html?gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIsAFaAvrGqx89um3zlK5V5x7giO1z8zbJacvpsZT0cFtMxVOPF7A7FM2AzZSAaAtoWEALw_wcB

Rustig weer omhoog en had een lekker tempo en goed gevoel. Net voor km 11 stort er een oudere man voor mij neer in het hek (het werd daar ook wat smaller en dus drukker). 2 anderen stopten met mij om die meneer te begeleiden. Hij was erg verward en had het over zijn nieuwe schoenen en dat hij daarom zijn evenwicht verloor. Gelukkig kon hij wel blijven lopen en hebben we hem overhandigd aan de verzorging. Ben benieuwd hoe het afgelopen is, ik ben daarna direct door gelopen. Had toen even moeite met weer opstarten maar de laatste km gaan weer lekker naar beneden. Uiteindelijk lekker gelopen. Helaas begon het bij de finish erg te regenen en reden de bussen terug naar de p+r erg weinig. Dus toen maar een taxi genomen naar de p+r. Al met al een leuke ervaring om deze loop eens te lopen. Organisatie was goed en veel vrolijke mensen langs de kant.