Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Corine , wat is wel betrouwbaar ? Tisjeboyjay ? Met zijn zogenaamd grappig bedoelde oproep ? Waar onderhuids nogal wat verwijzingen zijn dat het wel meevalt? Op het moment dat jij de mainstream media niet meetelt is het voor mij direct duidelijk in welke groep je zit. Hoe netjes je het ook brengt, jij bent net zo’n schaap. Maar dan helemaal met oogkleppen op, wij lezen beide kanten, jullie maar één en wel die berichten die de algoritmes voor je in beeld brengt .
bigone schreef:Geef eens wat voorbeelden van Willem wat jij een betrouwbare post vind? En dat meen ik serieus hoor!
corinep schreef:bigone schreef:Corine , wat is wel betrouwbaar ? Tisjeboyjay ? Met zijn zogenaamd grappig bedoelde oproep ? Waar onderhuids nogal wat verwijzingen zijn dat het wel meevalt? Op het moment dat jij de mainstream media niet meetelt is het voor mij direct duidelijk in welke groep je zit. Hoe netjes je het ook brengt, jij bent net zo’n schaap. Maar dan helemaal met oogkleppen op, wij lezen beide kanten, jullie maar één en wel die berichten die de algoritmes voor je in beeld brengt .
Ik neem de mainstream media niet 1 op 1 voor waar aan nee. Ik mag toch hopen dat niemand dat doet...
Ik probeer mijn mening zoveel mogelijk te vormen naar informatie die ik zelf opzoek bij betrouwbare bronnen vandaan.
Als Willem Engel wat zegt, neem ik dat niet voor waar aan, ik kijk welke bron hij gebruikt en of ik die betrouwbaar vind en of het idd klopt, zo niet dan neem ik die info niet voor waar aan.
corinep schreef:bigone schreef:Geef eens wat voorbeelden van Willem wat jij een betrouwbare post vind? En dat meen ik serieus hoor!
Ik probeer hier respectvol te posten. In je vorige post noem je mij een schaap met oogkleppen op en impliceer je dat ik bij de virusgekkies hoor.
Sorry maar daar haak ik af, dat is niet respectvol meer communiceren.
Lange Frans heb ik 1x een filmpje van gezien en heel snel weggeklikt, daar kan ik echt helemaal niets mee. Jensen en Mental Theo heb ik niets van gezien. Tisjeboyjay vind ik hilarisch, maar nee, geen bron.
-ontstip-
safina schreef:Ik heb nog niemand uit het viruswaanzinhoekje gehoord over een oplossing voor de overbelaste ziekenhuizen. En steeds als ik die vraag stel, wordt hij gemeden als de pest.
Ja, dan krijg je soms nog een verhaal dat het met bezuinigen te maken heeft. Maar los van of dat waar is: daar hebben we nu niks aan.
Dus ik ben zo benieuwd naar antwoord op die vraag. Hoe lossen we dat op? Hoe gaan we zorgen dat op korte termijn iedereen weer de zorg kan krijgen die hij/zij nodig heeft?
Zebrastreep schreef:safina schreef:Ik heb nog niemand uit het viruswaanzinhoekje gehoord over een oplossing voor de overbelaste ziekenhuizen. En steeds als ik die vraag stel, wordt hij gemeden als de pest.
Ja, dan krijg je soms nog een verhaal dat het met bezuinigen te maken heeft. Maar los van of dat waar is: daar hebben we nu niks aan.
Dus ik ben zo benieuwd naar antwoord op die vraag. Hoe lossen we dat op? Hoe gaan we zorgen dat op korte termijn iedereen weer de zorg kan krijgen die hij/zij nodig heeft?
Waar ik zo geïrriteerd van wordt is dat mensen roepen er staan ziekenhuizen leeg maak daar dan plek. Snappen nou zoveel mensen niet dat de ruimte er wel is maar er geen mensen zijn? Ik denk ook wat zien ze dan voor zich? een ziekenhuis met bedden en apparatuur maar geen personeel? Denk als je wat wilt veranderen schrijf je vooral in om te helpen , ook al is het maar puur in de schoonmaak of spullen rondbrengen. Want dat doen zoveel mensen ook niet helaas...
corinep schreef:bigone schreef:Geef eens wat voorbeelden van Willem wat jij een betrouwbare post vind? En dat meen ik serieus hoor!
Ik probeer hier respectvol te posten. In je vorige post noem je mij een schaap met oogkleppen op en impliceer je dat ik bij de virusgekkies hoor.
Sorry maar daar haak ik af, dat is niet respectvol meer communiceren.
Lange Frans heb ik 1x een filmpje van gezien en heel snel weggeklikt, daar kan ik echt helemaal niets mee. Jensen en Mental Theo heb ik niets van gezien. Tisjeboyjay vind ik hilarisch, maar nee, geen bron.
-ontstip-
safina schreef:Ik heb nog niemand uit het viruswaanzinhoekje gehoord over een oplossing voor de overbelaste ziekenhuizen. En steeds als ik die vraag stel, wordt hij gemeden als de pest.
verootjoo schreef:purny schreef:De bronnen zijn betrouwbaar genoeg om te weten dat het de waarheid is
Nee, dat is youtube.
Zebrastreep schreef:safina schreef:Ik heb nog niemand uit het viruswaanzinhoekje gehoord over een oplossing voor de overbelaste ziekenhuizen. En steeds als ik die vraag stel, wordt hij gemeden als de pest.
Waar ik zo geïrriteerd van wordt is dat mensen roepen er staan ziekenhuizen leeg maak daar dan plek. Snappen nou zoveel mensen niet dat de ruimte er wel is maar er geen mensen zijn? Ik denk ook wat zien ze dan voor zich? een ziekenhuis met bedden en apparatuur maar geen personeel? Denk als je wat wilt veranderen schrijf je vooral in om te helpen , ook al is het maar puur in de schoonmaak of spullen rondbrengen. Want dat doen zoveel mensen ook niet helaas...
Ilse_123 schreef:Inderdaad, geen oplossingen. Dat je de maatregelen overtrokken vindt dat kan, maar covid19 is pas weer de eerste grote pandemie sinds de Spaanse griep (SARS, Ebola en wat griepgolven deden hun best). Dat dit virus er is is met onze huidige manier van leven niet vreemd en ik zie nergens dat er iets aan wordt gedaan om een volgende te voorkomen. Erger nog, ik zie en lees mensen roepen dat Bill Gates of wie dan ook het virus heeft ontwikkeld.
Dan negeer je toch compleet dat je zelf deel bent van de rede dat dit virus bestaat. Zo makkelijk om het op iemand of een corrupte regering ofzo af te schuiven, zolang je maar niet je eigen makkelijke leventje hoeft aan te passen.
Astorga schreef:Dit wordt mijn lijfspreuk voor de komende tijd denk ik:
"Waarom is het erger als 1 mRNA uit een vaccin in je DNA terecht zou kunnen komen, dan een stuk of 27 mRNAs van het virus als je níet vaccineert?"
Nu nog uit mijn hoofd leren...