Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:21

Ik ben een ochtendmens :') jaren voor 5 uur mijn bed uit gemoeten, nu hoeft dat niet meer, zeker niet nu ik thuiswerk. Doordeweeks ben ik er 6.00 uit, en ook eigenlijk altijd voor de wekker wakker. Gaat ook steeds makkelijker als het licht is 's ochtends :D nog even en ik kan weer hardlopen om 6.00

Oh, wekelijkse weegmoment precies gelijk aan vorige week dus dat is voor mij top *\o/* 67.4 kilo, vetpercentage daalt, spieren nemen toe, dus ik hoop dat ik dit zo door kan zetten :j

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 20:20

Fijn dat je hetzelfde gebleven bent qua gewicht @Gaucho. Heb je verder een lekker weekend gehad? :D

Ik wel. Vrijdag lekker met de kleine man op de fiets door het bos/duin gefietst en daarna 6km hardgelopen bij mij in de buurt. Gisteren wat km's gemaakt op de racefiets en vandaag naast een beetje wandelen en spelen met de kleine, ook lekker nog 5km hardgelopen.

Afbeelding
Heerlijk genoten van het mooie weer dus <3 kilo's gaan ook gestaag door. Momenteel -24.2kg. Echt bizar als ik het zo schrijf... Gewoon trots, vol trots.

Hoe is het met de rest hier? Het is zo stil geweest de afgelopen dagen. Hebben jullie allemaal lekker genoten van het mooie weer en daarom zo weinig geschreven of is er meer aan de hand? -O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 21:11

Ik zit as we speak aan een gin tonic, voor het eerst even rustig zitten na een druk weekend.
Afbeelding

Veel buiten geweest, lekker met de pony gereden, veel gekookt dus dat hoeft morgen en overmorgen niet, 4 ikea kasten in elkaar gezet etc.

Blij met mijn kasten :j

Afbeelding

Wou eind van de middag nog hardlopen maar kreeg na 4 kilometer kramp in mijn voet >;) en toen dat doortrok naar mijn kuit maar besloten dat het beter was om de resterende 5 kilometer uit te wandelen. Morgenochtend maar eens even rustig wandelen en kijken hoe dat gaat.

Ook benieuwd hoe het met iedereen gaat :j

arabella2000

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 21:21

Hier is het even wat minder. Ben gewoon even in een dipje met alles dat er loos is (vader, werk etc). Kwa eten blijf ik redelijk goed. Al zijn er flink wat noten en chiazaadpudding en worst doorheen gegaan de afgelopen dagen. Meestal ipv avondeten.

Vandaag even een rustdag van mijn ouders genomen. Even een dag bijna helemaal alleen zijn. Huis poetsen en eten koken voor de komende tijd.
Ik heb weer 5 porties wokspul, 5 porties stampot en sperziebonen klaar staan. Moet van de week alleen nog vlees bakken.
De vriezer werd een beetje erg leeg.

Vind het nu lastig om even op iedereen te reageren. Ben buiten het werk nu even alleen in staat tv te kijken O:) (lees grace anatomy marathon, ben bij seizoen 7 nu _O- )

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 21:52

Hier ook flinke mentale dip, hopelijk komende week beter. Ik slaap altijd slecht met volle maan, dat helpt ook niet.

Mooie kasten! Kan je lekker veel in kwijt. :D

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-21 22:29

Wat balen van de dips van een aantal hier :(:) even rust nemen is ook voor jezelf zorgen, daarna komt afvallen wel weer :j

Hier gaat het zijn gangetje wel, nu 12,5 kwijt *\o/* en ik pas in een broekmaat kleiner!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 22:50

Arabella, ik ben pas bij seizoen 2 :') . Moet nog ff doorkijken hahaha.

Mooie kasten Gaucho!

Mooie foto Müsli :).

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:54

Hier ook een grote dip afgelopen week. Zit totaal niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam is moe en vraagt om meer eten/suikers. Dus ik voel me een opgezwollen ballon op dit moment. Ik heb er even zwaar de pee in :\

Wel gisteren weer voor het eerst op de racefiets gezeten dit jaar. Was maar 15km omdat ik zo vermoeid ben. Was wel even lekker :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:18

Nieuwe maand, nieuwe kansen *\o/* !

Maar dat zeg ik elke eerste maandag van de maan :') . Schiet hier echt voor geen meter op, baal ik enorm van..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:32

Afbeelding

:D :D

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:32

Het eten heb ik even los gelaten.
Weet niet of dat beslist goed is, maar zoals het ging was het sowieso niet goed.

Vanmorgen wel weer heel flink naar het werk toe gelopen.

Negerzoen :') :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:42

Negerzoen _O-

Lekker Zerena, hoe ver is dat :D ?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:58

Negerzoen schreef:
[ [url=m/OOQslJ.png]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik start weer vandaag. Probeer ook weer beter te reageren ipv alleen maar mee te lezen :x

Afbeelding
(Met dank aan Frommelrommel)
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 01-03-21 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:59

Negerzoen schreef:
[ [url=m/OOQslJ.png]Afbeelding[/url] ]

;) ja dit ja haha. Gisteren nog 2 bakken rood fruit (half bevroren) gegeten.... naja vandaag maar even kalm aan doen :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:06

Bewegen ging gisteren even minder goed, wou aan het einde van de middag nog even hardlopen maar kreeg na 4 km kramp in mijn voet, toen dat doortrok naar mijn kuit maar besloten de rest rustig uit te lopen. Vandaag doen al mijn spieren zeer >;) waarschijnlijk van het kasten in elkaar zetten etc. Ik ga proberen maar even wat rustiger te doen :o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:07

Goedemorgen, ik heb me al vaker gemeld hier, maar mee blijven kletsen is me nog niet gelukt (net als gezond eten).

Ik wil me graag nogmaals melden. Hoewel het gezond eten nog wel.gaat lukken, maar tussen door.... ben ongesteld en heb een behoefte aan snaaien en dat ligt in huis.... dus tja.... weersta dat maar eens dan.

Ik ben ook nog op zoek naar ontbijtjes. Kwark vind ik alleen lekker met suiker of hagelslag.... muesli, cruesly etc vind ik niet lekker, fruit gruwel in van.

Ik werk thuis dus kan wel dingen bakken etc

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:16

Een kleine salade? Of ei in verschillende vormen?

Ik heb nu wen paar keer chiazaadpudding gemaakt. (Chiazaad laten wellen in bv kokosmelk, 15 gr in 100ml). En er dan bv cacoapoeder, zoetstof bijdoen. Na het wellen nog wat rood fruit erbij. Eventueel even warm maken.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:19

gaucho schreef:
Bewegen ging gisteren even minder goed, wou aan het einde van de middag nog even hardlopen maar kreeg na 4 km kramp in mijn voet, toen dat doortrok naar mijn kuit maar besloten de rest rustig uit te lopen. Vandaag doen al mijn spieren zeer >;) waarschijnlijk van het kasten in elkaar zetten etc. Ik ga proberen maar even wat rustiger te doen :o

Oeh bah!

Ik heb een zere pols.. zaterdag wat poedersuiker grepen gepakt tijdens klimmen en vrijdag bureaus zitten sjouwen op het werk..

Oef qua ontbijt ben ik ook zoekende.. ik eet nu Griekse yoghurt met fruit (m’n moeder had aardbeien over *\o/* ), dus vanmorgen een feestje met aardbeien. Normaal een banaantje er door.

En iets van een salade, of iets met eieren?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:59

Ik heb altijd te veel ideeën om uit te kiezen :')

Gewoon een volkoren boterham / cracker met gekookt ei en tomaat of kipfilet en avocado?
Groente omelet / fritata?
(hartige) havermout?
Banaan wel een optie? Dan bijvoorbeeld pannenkoek op basis van ei, havermout en banaan, wafels kan ook :j smoothies met banaan/koffie/havermout, of cacao poeder.
Alles wat je als lunch eet kan natuurlijk ook prima als ontbijt.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:01

*Krijgt een idee*
Ik heb eieren over, en banaan, ik ga straks daar lekker mee bakken *\o/*

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:12

Ieuwl, banaan... het meest goor onder het gore fruit.
Plakkerige zachte zooi :')

Mijn aversie tegen bananen ziet diep :+

Heb ergens nog een recept.voor kwarkbollen liggen, die ook maar eens proberen (is een weight watcher recept)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:39

Es_ther schreef:
Negerzoen _O-

Lekker Zerena, hoe ver is dat :D ?

Het is ong 20 min lopen :)

Hier weinig inspiratie voor ontbijt voor je.
Ik eet kwark of griekse yoghurt met granola en fruit of gewoon brood.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 13:36

Hier ook weer in een dipje.. kan me niet er toe zetten om iets te gaan doen. Elke avond voor de spiegel denk ik...morgen echt beter mijn best doen. De knop wil maar niet om.. echt super vervelend. Ik weet dat ik het kan.. En mijn paardje heeft gekke bult bij de kaak. Zo om 15u naar de kliniek. Kijken wat daar uit komt. Hopelijk valt het mee.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 14:24

Mmm, veel dipjes hier lees ik. Ik zit ook niet op het toppunt van motivatie. Voor mijn gevoel eet ik best netjes, maar het resultaat is nog niet echt duidelijk te zien. Ongeveer 1 kilo kwijt in 2 maanden, met heel veel extreme schommelingen tussendoor.

Ik hoop steeds dat ik op zo'n punt zit waar je 'doorheen' moet om weer verder te dalen, maar momenteel zie ik dat niet echt terug eigenlijk. Nog even volhouden dan maar denk ik.

Beweging is nog steeds niet optimaal, zoveel bewondering voor iedereen hier die aan het wandelen, klimmen, fietsen etc. is!

Otti: vervelend zeg! Hopelijk is het iets wat makkelijk te verhelpen is. Sterkte vanmiddag.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:21

Negerzoen schreef:
Hier ook een grote dip afgelopen week. Zit totaal niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam is moe en vraagt om meer eten/suikers. Dus ik voel me een opgezwollen ballon op dit moment. Ik heb er even zwaar de pee in :

Wel gisteren weer voor het eerst op de racefiets gezeten dit jaar. Was maar 15km omdat ik zo vermoeid ben. Was wel even lekker :)

Drink je wel genoeg water?