Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Nog meer mensen die hier trouwens wel een maat kunnen verschillen vergeleken met 's morgens en 's avonds? Ik heb eens voor de grap foto's genomen en het is echt niet normaal hoe erg mijn buik opzwelt in een dag.Misschien dat ik me daarom beter over mezelf voel 's ochtends dan 's avonds.
Ik heb me voor volgende week opgegeven voor een lesje bodypump! Ben erg benieuwd! Hoe ik dat ga doen met een fulltime baan, huishouden en al 7 a 8 keer in de week sporten weet ik niet, maar waar een wil is, is een weg.
Neverland schreef:Ik weet wel wat gezond is en wat niet maar ik heb een stok achter de deur nodig. Maar kcal tellen wil ik niet meer want werd er geobsedeerde door en vind het fijn dat sommige dingen 0 punten zijn. Motiveert me om meer van dat te gaan eten.Alleen ik hoef dus nog maar een paar (inmiddels weer 6 dus de helft zit er weer aan
) kilo en weet niet of het waard is aangezien je er een paar maanden aan vast zit.
Libera wat fantastisch goed!![]()
Hier is het weer mis gegaan. Erg foute dag gehad op het werk qua stress en direct naar de chocolade gegrepen die ik van mijn collega heb gekregen. 500gr chocolade heb ik me naar binnen gewerkt.![]()
Nu lig ik in bed zodat ik me niet naar eten kan grijpen. Inmiddels passen mijn nieuwe broeken me ook niet meer dus ik baal echt. Emotie eten is zo verschrikkelijk poedersuiker. Ik ga me morgen gewoon inschrijven bij WW en dan MOET ik wel want anders vind ik het zonde van de centen.