[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:46

Ze woont nog thuis. Zo'n big deal is het dan toch niet om te wachten tot je uit huis gaat?

Ik vind de opmerking "Ik heb liever 2 goede vrienden dan een rotte familie" echt ongepast :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:47

eilleen333 schreef:
Ik zou zelf iets op mijn onderarm willen (binnen kant onderarm). Ik ben heel erg dun, dus al het andere aan mijn lijf heeft erg weinig model . En ik draag eigenlijk nooit een bikini, meestal lange broek en t-shirt, en ik vind het op zich wel leuk als het te zien is. Sowieso wil ik hem zelf kunnen zien. dus de hele achterkant valt af. Bovenarm is echt te dun voor een tattoo, dat ziet er niet uit.
Maar met lange mouwen is het dan dus niet te zien, alleen in de zomer.

Ach, ik zal het gesprek eens een keertje aan gaan. En anders ga ik als het goed is komend jaar toch het huis uit, dan zit je alleen nog met verjaardagen :+

En op je ribben dan? Of heup ofz? Boven been?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:50

Anthea schreef:
Ze woont nog thuis. Zo'n big deal is het dan toch niet om te wachten tot je uit huis gaat?

Ik vind de opmerking "Ik heb liever 2 goede vrienden dan een rotte familie" echt ongepast :=

Ik vind het ook wel een beetje een geval van wederzijds respect. Ik weet dat mijn ouders het vreselijk vinden. Ik ga niet dood zonder tattoo. Moet ik dan respectloos zijn en het gewoon doen? Of moet ik hun mening respecteren en het niet doen? Zij respecteren mij ook met mijn paarden passie (dat vinden ze ook maar niets, maar toch heb ik wel de steun gekregen om paardenarts te worden en al 12 jaar een Haflingertje te hebben).
Dus dat vind ik vooral lastig. Zij vinden het niets, maar moet ik het dan zomaar doen?
Ze vonden Canada deze zomer ook niet zo handig, maar zijn wel blij voor me dan ik ga. Liever hebben ze dat ik direct ga solliciteren, maar ik ga vrolijk nog even 4 maanden vakantie vieren en dat respecteren ze ook.

Misschien kom ik wel terug uit Canada met een plakplaatje :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:53

Lau schreef:
Stiekem hoop ik dat ze ooit een dokter met een tattoo krijgen. Dan is het een slim persoon die veel kennis heeft maar toch een tattoo. Misschien veranderd dat hun kijk op tattoos :o

Stuur ze maar hier langs haha. In Den Haag zijn er wel wat meer artsen met tatoeages, maar toch komt het nog niet heel vaak voor. Ja of ze zijn niet zichtbaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:55

Klinkt iig niet als een rotte familie dus. :+ Als je toch het aankomende jaar uit huis gaat zou ik dan gewoon lekker wachten.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:57

Anthea schreef:
Klinkt iig niet als een rotte familie dus. :+ Als je toch het aankomende jaar uit huis gaat zou ik dan gewoon lekker wachten.

Nee hoor, ik bof echt met mijn familie. Alleen die dingen vinden zw moeilijk, en dat mag :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:59

Hoezo is een tattoo nemen als je ouders dat niet willen nou weer respectloos? Het is toch JOUW lichaam en daar beslis JIJ over. Je gaat misschien niet dood zonder tattoo maar waarom zou je iets niet doen omdat een ander het niet wilt? Die hoeft t niet op zijn/haar lichaam...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:06

Bij de eerste kwam ik thuis: kijk! De tweede zagen ze pas toen die er al paar maanden op stond. En de derde checkte ik in bij blackbear dus ze weten ervan, maar hebben die nog nooit gezien.

Tuurlijk je woont nog thuis, je moet de regels respecteren. Maar een tattoo op je eigen lijf. Sorry dat is niks onrespectvol naar je ouders toe. Jij kan er niks aan doen dat ze daar zo bekrompen over denken.

Ik zou de hele discussie niet aangaan. Jij wilt er eentje, lekker doen. Je bent verdorie bijna 30 zeg! Zolang je daar woont gewoon zorgen dat ze hem niet zien. Iedereen tevreden..

Siers83

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:20

Afbeelding
Ik ben echt zo verliefd! De artiest trouwrns ook, ze had echt zoveel zin om m te zetten

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:22

Mijn moeder is ook niet zo van de tattoo's.
Maar als ik dat wil vind zij het prima.
En nu al helemaal omdat m'n eerste tattoo nu dus is met de vingerafdruk van mijn overleden vader.
M'n man vind tattoo's ook niet zo maar als ik dat wil vind hij het ook prima.
Hij zegt het is jouw lijf.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:22

Siersma schreef:
[ [url=m/jKBKr1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben echt zo verliefd! De artiest trouwrns ook, ze had echt zoveel zin om m te zetten

Ohh die is echt schattig!! <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:23

Siersma schreef:

Oooh wat is die lief <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:23

Mijn vriend is er ook niet van maar als ik t wil, prima. Mn ma heeft dr ook een en mn pa is tegen maar ben al jaren t huis uit dus bij heeft weinig ge zeggen haha

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:24

Zo jammer dat t geen zomer is, wil m laten zien haha

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:26

Siersma schreef:

Mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:42

Dat zeepaardje is moooi <3

En betreft thuis wonen of niet, accepteren je ouders het dan ineens wel als je uit huis bent?
Ik zou ook hun mening respecteren, maar at the end of the line blijft het mijn keus.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:51

Als je thuis woont, vind ik het een ander verhaal. Hun huis, hun regels, hoe oud je ook bent. Vind het niet raar dat je dit wil respecteren.

Wanneer je uit huis bent, vind ik het heel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:54

Mooi Marjo!!

Over het trouwens zelf knutselen van je ontwerp, ik heb mn best gedaan in Paint met fotos bij elkaar geraapt.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:56

Mijn vader is het er ook echt niet mee eens. Maar het is mijn lichaam, dus hij heeft er niks over te vertellen, want als ik mijn tattoo laat zetten ben ik 18.

Dat zeepaardje is echt super leuk geworden!!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:58

Mijn ouders vinden het ook niet echt iets een tattoo. Moeders zei zelfs dat ik er pas 1 mag als ik het huis uit ben..

En eerlijk, dit houdt je wel tegen. Wil heel graag een tattoo maar nu nog niet. Eerst een goed ontwerp en plek vinden!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:00

Yasmine schreef:
Als je thuis woont, vind ik het een ander verhaal. Hun huis, hun regels, hoe oud je ook bent. Vind het niet raar dat je dit wil respecteren.

Wanneer je uit huis bent, vind ik het heel anders.

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind dat het respect wel daadwerkelijk wederzijds moet zijn.
Als ik zo lees dat de vader in kwestie de zus infantiel gaat noemen door een piercing, vind ik dat die vader zelf ook wat meer respect mag tonen voor zijn eigen dochter.
Maar dat staat hier enigszins los van.

Dat zeepaardje is echt heel schattig <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:13

eilleen333 schreef:
Jawel, maar ik woon momenteel thuis. En het is best vermoeiend als je altijd commentaar krijgt op wat je doet ;) . Laat staan als het iets is wat 24/7 aanwezig is.
Het is al heel wat dat ik na mijn afstuderen niet ga werken, maar eerst 3 maanden naar het buitenland ga. Familie is niet blij, dat merk ik gewoon, maar dat is gewoon echt iets wat ik zo graag wil. Alleen kunnen ze dat afschuiven op 'persoonlijke ontwikkeling'. Een tattoo associeren ze met asociale en domme mensen. Zo had mijn zus vroeger een helix piercing, en mijn vader heeft haar al die tijd dat dat ding er zat infantiel genoemd.... dan is de lol er vrij snel af -O-

Maar heeft je zus dan ook haar piercing eruit gehaald??

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:22

Het gaat er inderdaad om dat ik nu thuis woon en dan vind dat ik de regels vh huishouden dien te respecteren. Het is echt niet zo dat de deur op slot gaat als ik een tattoo zou hebben ineens, maar het zou ook zeker niet met open armen ontvangen worden. Maar ik vind wel dat als tattoos niet binnen dit huishouden vallen, ik er geen moet nemen zo lang ik hier woon. Dat ik dan bijna 30 ben is mijns inziens niet relevant. Ik laat bv ook weten hoe laat ik thuis ben ivm eten, of ik thuis eet of de avond weg ben. Dat is gewoon een ongeschreven regel in dit huis, het is immers geen hotel.
Ik denk dat het een beetje twee kanten op werkt. Ouders zullen altijd hun eigen mening hebben, en een bepaald doel voor ogen hebben voor hun kinderen. en de een stapt daar makkelijker af dan de ander.

Mijn zus heeft die piercing er inderdaad uitgehaald, na een paar jaar toen ze hem zelf zat was.
maar mijn vader was ook altijd iemand waarbij een 8 niet goed genoeg was. Op zich weet ik wie het zegt, maar toch is het gewoon leuker als iemand blij is met wat jij zelf leuk vind.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:53

Dreamer, die rozensleeve is PRACHTIG!!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:29

Oh wat leuk, dat zeepaardje!