Ik vind de opmerking "Ik heb liever 2 goede vrienden dan een rotte familie" echt ongepast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Ik zou zelf iets op mijn onderarm willen (binnen kant onderarm). Ik ben heel erg dun, dus al het andere aan mijn lijf heeft erg weinig model . En ik draag eigenlijk nooit een bikini, meestal lange broek en t-shirt, en ik vind het op zich wel leuk als het te zien is. Sowieso wil ik hem zelf kunnen zien. dus de hele achterkant valt af. Bovenarm is echt te dun voor een tattoo, dat ziet er niet uit.
Maar met lange mouwen is het dan dus niet te zien, alleen in de zomer.
Ach, ik zal het gesprek eens een keertje aan gaan. En anders ga ik als het goed is komend jaar toch het huis uit, dan zit je alleen nog met verjaardagen
Anthea schreef:Ze woont nog thuis. Zo'n big deal is het dan toch niet om te wachten tot je uit huis gaat?
Ik vind de opmerking "Ik heb liever 2 goede vrienden dan een rotte familie" echt ongepast
Lau schreef:Stiekem hoop ik dat ze ooit een dokter met een tattoo krijgen. Dan is het een slim persoon die veel kennis heeft maar toch een tattoo. Misschien veranderd dat hun kijk op tattoos
Yasmine schreef:Als je thuis woont, vind ik het een ander verhaal. Hun huis, hun regels, hoe oud je ook bent. Vind het niet raar dat je dit wil respecteren.
Wanneer je uit huis bent, vind ik het heel anders.
eilleen333 schreef:Jawel, maar ik woon momenteel thuis. En het is best vermoeiend als je altijd commentaar krijgt op wat je doet. Laat staan als het iets is wat 24/7 aanwezig is.
Het is al heel wat dat ik na mijn afstuderen niet ga werken, maar eerst 3 maanden naar het buitenland ga. Familie is niet blij, dat merk ik gewoon, maar dat is gewoon echt iets wat ik zo graag wil. Alleen kunnen ze dat afschuiven op 'persoonlijke ontwikkeling'. Een tattoo associeren ze met asociale en domme mensen. Zo had mijn zus vroeger een helix piercing, en mijn vader heeft haar al die tijd dat dat ding er zat infantiel genoemd.... dan is de lol er vrij snel af