3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:18

Sharon, best knap dat je boven de 2100 gaat verbranden op een rust/baggerdag! Doe je veel te voet? Dat tikt altijd wel aan op de fitbit.

Gribaldi, jij ook al een druk hoofd :(:)

Lies, haha, tompouce dromen :')

Kelpie, veel plezier vanavond!

Jaimy, heb je leuke kledij voor de wedstrijd gescoord? Wanneer is jouw wedstrijd?

Oei Frummels, is je rug al wat van het gebok bekomen?

Edit: te vroeg op enter gedrukt, zie volgende :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:28

Frummels, dapper, ik HAAT FIETSEN :+ Te voet vind ik wel fijn, maar fietsen, na-ah. Ik zweet me ook altijd te pletter eens ik afstap!

Ridder, welke smaken van de bars verkies je dan? Dadels zijn echt erg lekker he, als ze vers zijn! Hmmm!!!

Kiwi, wat lief van je vriend! Hier ook een Fitbit verslaafde :P

Maanlicht, een darminfectie, klinkt pittig... Had je er op reis al last van?

Sharon, wat een knap resultaat al! Goed gedaan!!! *\o/* De zestig komt in zicht!

Laura, dat klinkt als een heeeerlijk weekend! Voel je je alweer wat beter?

---------

Zo, ik heb even een dikke week niets gepost; ik heb vakantie genomen na een heel stresserende periode! Het was zo fijn om even helemaal NIETS te doen; nageltjes lakken, mijn highlights verven, met de hond lange wandelingen maken, Pokémon spelen op de DS, de nieuwe Murakami lezen... <3

Ik ben ook nog naar de sauna/massage geweest, alleen heb ik daarvan en door de stress wel netelroos gekregen :') Ging ik ook eens fancy doen... Heb ook maar twee keer gesport en een week geen kcal geteld (maar ook niet heel gek gegeten, tenzij tijdens mijn verjaardagsfeestje).

Sinds gisteren dus weer aan het cutten, en sinds vandaag weer aan het sporten en aan het werk! Het mocht anders wel vakantie blijven hoor :Y)

T: Griekse yoghurt peer
O: 50 g havermout met vanille sojamelk, 2 lattes
B: Half uur KT, 20 min. wandelen
L: 90 g speltbrood, geroosterd, met wat kruidenkaas
T: Melkunie aardbeienkwark, thee, 15 g melkchocolade
B: Half uur yoga/stretchen
A: Uitsmijter met 2 sneeën tijgerbrood, jonge kaas, 3 spiegeleieren, sla, tomaat, komkommer
T: Thee, 150 g Skyr met een smaakje

Wat heerlijk dat het zonnetje weer begint te schijnen <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 16:01

gribaldi schreef:
BC, dat ze kruimelig zijn klopt blijft helaas ook zo :P
Je avondeten klinkt lekker :)

Hier alles zo zijn gangetje, lekker bezig geweest, druk in het hoofd dat is dan wel weer minder :')

Ik vond het bij de banaan dus enorm meevallen, of misschien ben ik er al aan gewend :+

Die stamppot is echt te lekker, en nog gezond ook. Ik doe er nog spekjes door.

https://www.voedzaamensnel.nl/hoofdgerecht/vegetarische-andijviestamppot-van-zoete-aardappel/

_sharonnn schreef:
BK: Dankjewel! Carnaval is maar 1 keer per jaar gelukkig! Ah okee, klinkt leuk zeg! Gaaf dat ze daarin mag starten, ik ben zelf niet zo thuis in het hele endurance, maar is dat een hoog niveau? Fijn dat de daim lekker was en inderdaad zonde om hem niet eventjes op te maken haha :=

BK: gefeliciteerd met je vriend! En genieten mag wel een beetje natuurlijk, al snap ik ook wel dat je het wil beperken := knap van je hoor en je avondeten klinkt echt super lekker!

Blegh ik heb een brakdag 2.0 gekregen geloof ik, dus ik doe vandaag ook niet teveel, gelukkig kan dat, want ik ben vrij O:) laat uit bed gekomen en een rommelig lijstje, omdat ik makkelijk wil vandaag, wel weeg ik alles gewoon af, dus mn calorieën kloppen gewoon :j vanavond nog even aan de wandel om toch wat beweging te hebben. Fijne dag allemaal!

Internationaal CEI*** zijn wedstrijden van 140-160 kilometer, dus wel aan de pittige kant ja :D Is het hoogste niveau voor zover ik weet.

En dank je! Ik ben niet zo van de verjaardagen (hoop rommel en gedoe in huis, hou ik niet van :') ), maar hij vindt het leuk dus ja...

Ik had gisteren een enorme brakdag, niet normaal. Echt geen poot verzet, dat heb ik heel lang niet meer gehad. Zojuist het inschrijfformulier voor een nieuwe kickboksgym ingevuld en ik heb me voorgenomen om daar morgen aan te kloppen. Afgelopen met die luie boel :=

jaimy10

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:10

Lieszje schreef:
Mmm daim taart klinkt echt wel goed <3

Wat gaaf Jaimy!

@Frummels
Ik ben echt een vleeseter dus zou echt niet zonder kunnen :o
Goed in beweging zo te lezen :)

Klinkt goed Black Kelpie!
Een crossaintje heb ik echt al in geen eeuwigheid meer op :')

Ik heb donderdagnacht alleen maar gedroomd over zoetigheid (voornamelijk tompouchen :')) dus heb besloten dat ik er een mag als ik op de 65 kg zit :')

Hahah eet dromen, nou goed doel haha hoeveel moet je nog? :D

_sharonnn schreef:
Jaimy: ik lees het enthousiasme in je berichten gewoon, word daar zelf ook zo blij van! Ik kan erover heen gelezen hebben, maar wat is je ontbijt? :D klinkt allemaal erg goed, heel veel succes en vooral genieten!

Blegh ik heb een brakdag 2.0 gekregen geloof ik, dus ik doe vandaag ook niet teveel, gelukkig kan dat, want ik ben vrij O:) laat uit bed gekomen en een rommelig lijstje, omdat ik makkelijk wil vandaag, wel weeg ik alles gewoon af, dus mn calorieën kloppen gewoon :j vanavond nog even aan de wandel om toch wat beweging te hebben. Fijne dag allemaal!

O: cornflakes met melk
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
T: granenbiscuits
A: kipgyros met 2 pita's en knoflooksaus
B: 5 km wandelen

Calorieën: 1696 dus 2196 verbranden!

Banaan ei havermout pannekoekjes met pindakaas echt top :D Mag ik op me high carb days.. Echt om naar uit te kijken haha heb die 2x per week! Lief om te horen ben ook enthousiast is ook wel echt een stok achter de deur nu alles besteld is!

Kipgyros..... mmm vooral de knoflook saus haha <3
Vind super netjes hoe jij werkt met je beweging enzo, echt top
Bhriseis schreef:
Frummels, dapper, ik HAAT FIETSEN :+ Te voet vind ik wel fijn, maar fietsen, na-ah. Ik zweet me ook altijd te pletter eens ik afstap!

Ridder, welke smaken van de bars verkies je dan? Dadels zijn echt erg lekker he, als ze vers zijn! Hmmm!!!

Kiwi, wat lief van je vriend! Hier ook een Fitbit verslaafde :P

Maanlicht, een darminfectie, klinkt pittig... Had je er op reis al last van?

Sharon, wat een knap resultaat al! Goed gedaan!!! *\o/* De zestig komt in zicht!

Laura, dat klinkt als een heeeerlijk weekend! Voel je je alweer wat beter?

---------

Zo, ik heb even een dikke week niets gepost; ik heb vakantie genomen na een heel stresserende periode! Het was zo fijn om even helemaal NIETS te doen; nageltjes lakken, mijn highlights verven, met de hond lange wandelingen maken, Pokémon spelen op de DS, de nieuwe Murakami lezen... <3

Ik ben ook nog naar de sauna/massage geweest, alleen heb ik daarvan en door de stress wel netelroos gekregen :') Ging ik ook eens fancy doen... Heb ook maar twee keer gesport en een week geen kcal geteld (maar ook niet heel gek gegeten, tenzij tijdens mijn verjaardagsfeestje).

Sinds gisteren dus weer aan het cutten, en sinds vandaag weer aan het sporten en aan het werk! Het mocht anders wel vakantie blijven hoor :Y)

T: Griekse yoghurt peer
O: 50 g havermout met vanille sojamelk, 2 lattes
B: Half uur KT, 20 min. wandelen
L: 90 g speltbrood, geroosterd, met wat kruidenkaas
T: Melkunie aardbeienkwark, thee, 15 g melkchocolade
B: Half uur yoga/stretchen
A: Uitsmijter met 2 sneeën tijgerbrood, jonge kaas, 3 spiegeleieren, sla, tomaat, komkommer
T: Thee, 150 g Skyr met een smaakje

Wat heerlijk dat het zonnetje weer begint te schijnen <3

November pas :oo mja heb liever alles optijd geregeld hihi en mocht k eerder ''af'' zijn gaan we eerder starten!

Heerlijk sauna en massages hier vaste prik eens in de 2 weken :D Wat top dat je weer gaat cutten, lekker aan de bak!! Ik zie nu 2x brood en gebakken ei langs komen, moet k ook snel weer doen <3

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:11

Heerlijk he kickboksen BK :D Doe het 2x in de week, liefst meer maar mag nog niet.. Vind het echt top :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:15

Bhriseis: ja dat is niet makkelijk, helemaal vandaag niet :D zit nu pas op 1215 :') ik ben echt gewoon aan het niksen geweest :P ik moet vanavond dus echt nog even wat doen. Ik ga dan vaak wandelen en probeer dat dan lekker up tempo te doen om mn verbranding hoog te houden. Ik zou echt zo blij zijn als ik de 6 als eerste getal zie staan hè := dat is over 4 kilo, dus ik hoop er over 2 maandjes op te zitten! Lekker toch, even vakantie en je hoofd leegmaken, wel vervelend van de netelroos.. je bent alweer goed aan het oppakken, lekker bezig! :j

BK: ah thanks voor de info, wat gaaf zeg! Mooie prestatie, op naar mooie resultaten :) jammer dat je verjaardagen niks vindt, sterkte dan maar haha! Goed bezig met het kickboksen, je kunt het!

Jaimy: klinkt goed zeg! Als je zo streng bent, kan ik me inderdaad voorstellen dat het echt iets is om naar uit te kijken :) echt knap wat je doet hoor! Haha ja komt echt door mn fitbit dat ik het allemaal gewoon wil halen enzo, moet vandaag dus nog heeeeeeel veel doen :D

Okee het is echt een luie dag! Gelukkig gaat het een stuk beter met mn herplaatser dus dat stelt me weer gerust, kan ik morgen met een gerust hart weg :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:24

jaimy10 schreef:
Heerlijk he kickboksen BK :D Doe het 2x in de week, liefst meer maar mag nog niet.. Vind het echt top :D

Ik vind het ontzettend leuk, naast paardrijden de enige sport tot nu toe die ik leuk genoeg vind om vol te houden. Ik loop alleen tegen 1 ding aan en dat heeft me er de laatste tijd van weerhouden om het weer te gaan doen.

Mijn medicatie zorgt ervoor dat mijn hartslag wordt onderdrukt. Met andere woorden, als die te hoog wordt ga ik out. Echt zwart voor de ogen en out. En die hoge hartslag haal je nogal makkelijk met kickboksen :Y) Dus moet ik steeds zorgen dat die hr weer omlaag gaat en kan ik lang niet altijd doorknallen. Baal daar enorm van, ook al kan ik er niets aan doen.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:39

black_kelpie schreef:
jaimy10 schreef:

Ik vind het ontzettend leuk, naast paardrijden de enige sport tot nu toe die ik leuk genoeg vind om vol te houden. Ik loop alleen tegen 1 ding aan en dat heeft me er de laatste tijd van weerhouden om het weer te gaan doen.

Mijn medicatie zorgt ervoor dat mijn hartslag wordt onderdrukt. Met andere woorden, als die te hoog wordt ga ik out. Echt zwart voor de ogen en out. En die hoge hartslag haal je nogal makkelijk met kickboksen :Y) Dus moet ik steeds zorgen dat die hr weer omlaag gaat en kan ik lang niet altijd doorknallen. Baal daar enorm van, ook al kan ik er niets aan doen.

oeps... ja die snap ik wel ja. Klote -O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:50

Frummels: ik hoop dat het goed gaat met je rug, kan flink pijn doen!
Sharon: lekker bijkomen! Ik heb ook wel zin in gyros, hmmmm.. maar vanavond even gezond
Bhriseis: Klinkt heerlijk! Lekker even relaxen. Hoe voel je je nu?
Black_kelpie: respect! Super goed bezig. Wel super vervelend van de medicatie..

Hier is alles weer begonnen, vriend weer naar het werk. Ik vanmorgen naar de psychotherapeut, was erg confronterend en emotioneel. Wordt geen makkie dit.
Daarna was ik echt heel erg moe en ik wilde eigenlijk niets meer doen, maar toch naar stal gegaan en paard een half uur getraind. Was heel erg fijn en ik voelde me gelijk een stuk beter :)

O: bakje Griekse yoghurt met Cruesli
T: B'tween kokos reep
L: halve baguette carpaccio
T: twee maiswafels met jong belegen kaas en ham
A: kommetje tomatensoep, salade van linzen, spinazie, geitenkaas, gemarineerde ui en vijgendressing, platbrood
T: twee mandarijntjes

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:00

Oehh vakantie, lekker hoor bhriseis :D
En pokemon blijft leuk^^

Ajoh een brakke dag moet een keer kunnen toch Black kelpie? :)
En kickboksen is superleuk! :D

@jaimy
Ik heb echt geen flauw idee :')
Moet morgen weer wegen en vetpercentage meten.
Maar om eerlijk te zijn interesseert mijn gewicht me niet zo omdat ik ook krachttraining erbij doe :+
Die tompouch komt wel een keer :')

Ik ga ook graag naar de Sauna^^
Wil binnenkort een keer na het sporten gaan :)
(Sport)massages krijg ik een soort van gratis :')
Ik volg zelf een opleiding tot sportmasseur en we oefenen op elkaar :')

Goed dat je toch gegaan bent Maanlicht!
En fijn dat je, je daarna beter voelde :)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:16

Dat was dan een lekker drukke zondag Frummels. Geen last van je rug gehad vandaag?

Haha Jaimy, nooit geweten dat je daar speciale schoenen voor hebt. Wat is het verschil met gewone?

Vullen de shakes ook goed BK? Gefeliciteerd met je vriend!

Mooie bijleespost Sharon, en interessante menukeuze gister :') Heb je je doel voor vandaag gehaald? Ik deel overigens je liefde voor die 6 op de weegschaal, haha.

Bhriseis, goed om te weten dat er nog een deskundige in dit topic zit, voor al m’n vragen Haha. Een verdiend weekje vakantie gehad dus, nu er vol goede moed tegenaan en hopelijk snel van die netelroos af, lijkt me heel naar.

Wat goed dat je doorgezet hebt en het rijden zo fijn was Maanlicht, is vast niet zo makkelijk nu. Hoe vaak heb je therapie?

Mijn lijstje:
O: smoothie van banaan, skyr, zoete kersen en havermout.
L: 3 crackers, met ei, salami, kipfilet en een plakje roggebrood met kaas.
T: snack a Jack kaas, snoeptomaatjes.
A: andijviestamppot met een gehaktbal, beetje yoghurt.
T: sinaasappel, 1 katjesdropje.
B: bikini body work out, 45 minuten fietsen.

Wil het invoeren in MFP weer beginnen, valt me nog tegen hoeveel calorieën ik hiermee binnen krijg. Kan ook niet goed zien wat zo’n work out aan verbranding oplevert, hoop dat een fitbit hier wat in kan betekenen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 00:21

Oeh Maanlicht wat een superlekker lijstje :9 Goed dat je toch naar stal gegaan bent :(:)

Kiwi, ik vind ze prima vullen :j Ik kan er de hele ochtend of middag op door, zonder extra tussendoortjes. Dat red ik echt niet op "normaal eten" waar zo weinig kcal in zit. En dank je :D

Téveel chips gehad vanavond, en taart, nu misselijk. Ik had er rekening mee gehouden (kcal overschot van 700), maar blehhhh }:0

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 00:32

Pff, ff flinke ego-post... Paardje net naar de kliniek gebracht. Die vertelde dat we waarschijnlijk keus hebben tussen een dure operatie en een spuitje... #) :\ :(

Wat een keuze, paardje is ook niet super jong.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:48

Sterkte Riddershow :(:) Wat is er mis?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:27

Ahh Riddershow, wat naar :( Wat mankeert je paard? Heel veel sterkte!

Black_kelpie: oehh yum, chips en taart :9 Maar niet fijn dat je er misselijk van bent...

Heerlijk even vakantie Bhriseis!

Net lijstje Kiwi!

Ik heb gisteren mn motivatie een soort van teruggevonden. Althans, sporten gaat nog steeds niet, dus ben nu vastbesloten in ieder geval goed op mn eten te letten. Zou zonde zijn om nu weer aan te komen. Vind het wel heel lastig, want ben een emotie eter, en die frustratie van niet kunnen sporten en me slecht voelen doet me dan ook geen goed. Maar hup, schouders eronder. Morgen de longfunctietest, ik ben benieuwd. Ik heb mezelf een uitdaging gesteld, moet vlak daarna met mn dochter naar haar eerste zwemles, dus wordt een druk dagje :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:23

Riddershow, wat erg..... Veel sterkte :(:)

Goedzo Laura, dat je je motivatie weer terug hebt gevonden. Hier is het ook lastig, ben ook een gigantische emotie eter.

Ik heb nu 1 keer per week therapie, wel wat weinig, maar ze hebben het super druk dus ik ben bang dat het niet echt anders kan. Er was eigenlijk een wachtlijst van 8 weken, daar hebben ze mij al tussendoor geduwd zodat ik niet hoefde te wachten O:). Ik denk dat ik even een mailtje stuur om te vragen of er niet een mogelijkheid is dat ik nog een keertje extra in de week kan komen, eventueel als iemand zich ziekmeld oid.

Ik ben gister behoorlijk over mijn calorieën heen gegaan, terwijl ik dacht dat mijn lijstje best prima was.
Vanavond met mijn vader een hapje eten, dus zal ook niet heel mager zijn. Morgen maak ik voor valentijnsdag comfortfood, lasagne. Is mijn vriend gek op, en ik eigenlijk ook wel een beetje B-).
Donderdag en vrijdag weer balansdagjes. Donderdag ga ik voor een stukje vis met zelfgemaakte baba ganoush, sugarsnaps en rijst, vrijdag moet ik nog even verzinnen.

O: speltcracker
L: twee flatbreads met gerookte zalm, beetje roomkaas gemixt met Griekse yoghurt, gemarineerde uien, komkommer, bieslook en tuinkers.
T: kommetje geroosterde tomatensoep
A: plankje met brood, aioli, Spaanse ham en worst en tapenade. Paella met inktvis inkt, calamaris en een halve burrata.
T: taartje van bladerdeeg met perzik en vanille room

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:33

Bhriseis, ja en het is behoorlijk vermoeiend slaap al een paar dagen slecht. Maar goed er komen vast betere tijden :)

BC, ik ga het recept even onthouden. Kan ik wel een keer maken op een dag dat ik even van mijn schema mag afwijken maar dat wil ik niet te vaak doen.

Fijn Jip dat je na de sessie toch nog even bent gaan paardrijden, kan soms wel ontspannend werken. Komt wel goed en hopelijk hebben ze zo nu en dan een extra plekje voor je vrij :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:33

Riddershow schreef:
Pff, ff flinke ego-post... Paardje net naar de kliniek gebracht. Die vertelde dat we waarschijnlijk keus hebben tussen een dure operatie en een spuitje... #) :\ :(

Wat een keuze, paardje is ook niet super jong.

Zelfde paard al wat zo ziek was in december?

Sterkte :(:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:19

Hey guys, heb al een een aantal dagen niet gereageerd sorry! Druk weekend gehad, en nu sinds zondag op maandagnacht ziek.. -O-

Klinkt lekker dat kickboxen jaimy! Deed mn moeder ook altijd graag.

Welkom terug Eugoly! Ik ben stiekem best benieuwd naar je lijstjes hoor!

Klinkt als een heerlijke planning zo met zn tweetjes Laura! Hmm nu heb ik ook zin in Milka. <3

Yonker zou niet gelijk een nieuwe weegschaal kopen hoor, gewicht schommelt echt heel veel. Ik weeg soms per dag makkelijk een kilo meer of minder terwijl ik helemaal niks raars gegeten heb.

Je wrap klinkt super lekker BK, ben dol op zalm!

Inney was het werken nog bevallen? Lijkt me erg hectisch met carnaval!

Lekker genieten van je worstenbroodjes Yonker. Die lust ik ook wel!

Ben echt jaloers op je vakantie Maanlicht!

Je avondeten klinkt echt super lekker Sharonn!

Hoe lang zat je ongeveer vol van die shake BK?

Maanlicht omg heeft Milka paaseitjes met Daim???? <3 die moet ik echt proberen!

Haha flink gelopen dus Eugoly!

Stad was erg leuk Kiwi! Geen kebab meer gehad want we kwamen pas rond 6-half7 de laatste bar uit en toen was alles al dicht. :')

Wat ontzettend goed dat je bent afgevallen Sharonn! Topper!!

Success met je scriptie Ilse!

Ooohh lekker Lieszje! Spareribs! <3

Klinkt als een gezellig feestje BK!

Wat naar van je rug Frummels.. Gaat het wat beter nu?

Is die banaan smaak een beetje lekker BK? Ik denk dat ik ze vandaag ga bestellen en voor banaan en vanille ga.

Haha lekker Lieszje! Tompouchen zijn zo lekker!

Welke All You Can Eat ga je heen Sharonn? Ik vind Taste and Flavor in Groningen daar echt ideaal voor. Al heb ik wel een beetje trauma's aangezien de vorige keer daar een kind van een jaar of 11 voor mn neus vol over z'n nek ging. MIDDEN IN HET RESTAURANT. Echt te ranzig. Voor Aziatisch vind ik Imono ook errugggg lekker in de binnenstad, vult ook erg goed!

Klinkt als een heerlijke vakantie Breheisis! Ik vind pokemon spelen op de DS ook echt heerlijk ontspannend!

Ohh dat is wel echt super irritant met je hartslag BK..

Mooi dat je je beter voelde nadat je naar je paardje geweest was Maanlicht! Enjoy the little things! <3

Ohh wat ontzettend klote zeg RS, sterkte met je paardje!

Je lunch klinkt echt heerlijk Maanlicht! Veel plezier met het uiteten!

--

Zo, ben weer bij. Hier donderdag dus op stap geweest, was echt zo ontzettend leuk! Ik hou echt van Groningen. Was ook pas om kwart voor 9 s'ochtends weer thuis (oeps). Niks meer gegeten tho want alles was al dicht haha.

Vrijdag een brak dagje gehad en dus niet veel gedaan. Zaterdag lekker schaatsen gekeken, konijnenhok schoongemaakt en s'avonds heerlijke pasta gemaakt. Zus en dr vriend kwamen langs dus daarna lekkere spelletjesavond. Zondag voor het eerst weer op de racefiets een rondje gedaan en oh wat heb ik dat gemist!! Helaas houdt mijn fitbit charge de route en snelheid helemaal niet goed bij.. misschien toch maar op zoek naar 1 met ingebouwde gps. Daarna eindelijk naar de nieuwste Maze Runner geweest. Helaas die nacht wel super ziek geworden, mijn amandelen zijn helemaal ontstoken en het is vandaag zelfs zo erg dat praten ook zeer doet.. Echt balen. Maar even flink rustig aan doen. Zou vanavond weer stappen in Gro maar dat wordt hem zo helaas niet. Eet nu ook zo goed als niks aangezien slikken echt niet te doen is.. :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:51

@Sanne, Klinkt geslaagd Sanne, dat stappen!
@Jip, je kan het, denk aan jezelf! :(:) Eten is nu niet het belangrijkste. Beter 10 kilo zwaarder en metaal gezond dan slank en ongelukkig.
@Laura82, jammer dat sporten niet wil. Maar eten is ook belangrijk!
@Riddershow, sterkte met de keuze over je paard! :(:)

Ik heb vrijdag-zaterdag gewerkt van 22 tot 5 en zaterdag-zondag van 23 tot 4. Was dus het hele weekend helemaal gesloopt en veel ongezond gegeten. Maar wel echt 3000 kcal per dag verbrand zowel vrijdag als zaterdag haha.

Mijn lijstjes

Maandag:
O/L (verslapen): broodje roomkaas met sla en komkommer
T: warme choco en een peer
A: pata al forno met salade en 2 mini mini mini repen milka choco als toetje
T: Blokje boterkoek

Dinsdag:
O: Triple choclate cookie van de AH (440 kcal)
T: rode paprika
L: 4 broodjes met belegen kaas
T: Peer en warme choco
A: pasta la forno / aardappelgratin / salade (kliekjes)

Ik neem warme chocomelk omdat ik pas om 18:45 avond kan eten dus moet mijn honger een beetje rekken. :=
En morgen ga ik mee met een excursie op stage met een klasje naar Amsterdam. van 9:00 tot 18:00 exlusief reistijd. Dus veeeeeel lopen. Neem zelf wel ontbijt en lunch mee haha.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:17

Riddershow... niet leuk, veel sterkte :(:)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:29

Sterkte Riddershow!

Beterschap Sanne!
Wel goed bezig geweest zo te lezen :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:47

Wat een ellende Riddershow, heel veel sterkte!

Marlinde, wat een lekkere lijstjes! Ken je leerlingen uit het klasje waarmee je op stap gaat?

Oei Sanne, toch geen klierkoorts? Kamillethee en saliethee of tinctuur zijn wel fijn als je last in je mond hebt. Hopelijk voel je je gauw beter!

Gribaldi, hier nog zo een piekeraar... Mij helpen sedinal tabletjes en meditatie app aura, best fijn voor het slapen gaan!

Maanlicht, je lijstjes klinken goed :-) wel rust nemen hoor. Is de therapeut fijn? Eindelijk word je geholpen, hopelijk kan je gauw nog vaker gaan.
Ik voel me beter, maar niet 100%, voor mijn vakantie zat ik er echt even door en zag ik het niet meer zitten. Mijn werk levert zo veel stress op, bah. Ik neem nu maar extra tijd voor af en toe meditatie en yoga, mezelf dagelijks opmaken, etc. Klinkt misschien stom, maar ik heb de indruk dat het helpt.

Kiwi, zit je aan te veel of net aan te weinig kcal?

Laura, succes met de long test! Hoe oud is je dochtertje nu?

--------

Lijstje:

T: Oikos citrus
O: 50 g haver, 200 ML soja vanille melk, twee lattes
L: ijsbergsla, kool, komkommer, tomaat, klein stukje zelfgemaakte quiche, 150 g kikkererwten, dressing van El mayo, azijn, mosterd, kruiden
T: maiswafels
A: 2 bolletjes met vega schnitzel, gepocheerd ei, el hollandaise, salade
T: 200 g kwark met ananas en sinaasappel
B: 45 min wandelen, half uur wandelen, 20 min. yoga

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:52

Hij heeft een hoop zand in zijn darmen, waar we achter zijn gekomen door een verstopping.

We hebben de keus gemaakt hem toch te laten opereren, maar mede omdat de kliniek gewoon een goede prijs heeft gemaakt.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:37

Bhriseis, mn dochter is 4,5 :)
Lekker lijstje!

Riddershow, spannend! Hopelijk komt je paard er goed doorheen.