Hij verschilt alleen wel qua kcal met mn Fitbit, wat wel irritant is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liespower94 schreef:@poes lief dat je t vraagt maar was echt super!
Hele leuke (snelle) groep. Het is de ‘hoogste’ groep en daar hang ik wat onderaan
Genoeg mensen om me aan op te t trekken dus!
Hard werken, lig nu gevloerd in bed maar heel voldaan
amado7 schreef:Supermakkelijk dat je kan zien wat je per maand hebt gelopen. Dat kan ik helemaal niet dacht ik.
Noeps schreef:Wbt Strava: is er animo voor een boktgroepje? Dan wil ik wel eentje aanmaken.
Supervixen schreef:Oeps ik heb me weer ingeschreven voor een halve marathon.. in Utrecht over twee weken al
poes schreef:Lisitano: Wat schattig met je hond. Je zou denken dat ze ons er met gemak uitlopen eigenlijk.
Het is gelukkig wel droog gebleven!
Cowgirl83 schreef:Poes, jij bent echt terug goed bezig precies hé! Speelt je blessure niet meer op? Ik heb de afgelopen weken ook een citytrip Parijs, dagje Disneyland en dagje plantentuin Meise gedaan, dus qua stappen zit het bij mij ook wel goed
Lisitano schreef:Noeps schreef:Wbt Strava: is er animo voor een boktgroepje? Dan wil ik wel eentje aanmaken.
Dat is leuk!Supervixen schreef:Oeps ik heb me weer ingeschreven voor een halve marathon.. in Utrecht over twee weken al
Zo dan! Wat ben jij een bikkel, goed bezig!
poes schreef:Lisitano: Wat schattig met je hond. Je zou denken dat ze ons er met gemak uitlopen eigenlijk.
Het is gelukkig wel droog gebleven!
Gelukkig, toch lekkerder zonder regen![]()
Haha, hij zou me er makkelijk uitlopen maar aangelijnd mee, in mijn tempo lopen vergt toch ook concentratie. En de heuvels op en af vond hij ook niet zo grappig meer. Hij heeft het ook sneller warm dan ik. Als hij los mee loopt, red hij het veel gemakkelijker.
poes schreef:Hoe gaat zo’n training in groep?
_lauraaa_ schreef:Is in zon groep lopen nu fijn? Ook in verband met verschillende tempo's die iedereen heeft.
Lisitano schreef:liespower94 schreef:@poes lief dat je t vraagt maar was echt super!
Hele leuke (snelle) groep. Het is de ‘hoogste’ groep en daar hang ik wat onderaan
Genoeg mensen om me aan op te t trekken dus!
Hard werken, lig nu gevloerd in bed maar heel voldaan
Oh dat is ook wel leuk! Ik heb er ook weleens aan gedacht maar ik vind het wat spannend, omdat ik zelf niet zo snel ben. Hoe ging dat bij jou?
Noeps schreef:Wbt Strava: is er animo voor een boktgroepje? Dan wil ik wel eentje aanmaken.
Supervixen schreef:Oeps ik heb me weer ingeschreven voor een halve marathon.. in Utrecht over twee weken al
poes schreef:O die techniek/blessurepreventie zou voor mij wel ideaal zijn. Maar ik loop zo graag alleen. En op mijn eigen tijden.