De recensies op internet zijn ook overwegend goed dus heb er een goed gevoel bij
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Mijn conch laat ik binnenkort ook bij QoR zetten.
Justme_Lisaa schreef:Ik heb mijn daith morgen 3 weken en ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn echt zo verminderd is. Nu is het alleen zo dat alle migraine aan vallen eerst rechts zaten, maar nu dus aan de linkerkant zitten. Over een paar maanden nog een afspraak voor links maken. En ik vrees nog meer, het is inderdaad verslavend haha.
Verder jeukt deze daith echt verschrikkelijk. Heb geen buitje, tis niet ontstoken, geen allergische reactie op het ringetje en überhaupt geen zwelling. Het ziet er allemaal erg rustig uit. De afgelopen weken keurig 2x met schoonmaakspul van de piercer gewerkt/ gedraaid/ korstjes verwijderd. Hebben jullie ervaring met jeuk bij net gezette piercings?
Edit, zelf zat ik eerst aan het genezingsproces te denken, want jeuk = genezen. Maar dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen want er staat juist minimaal 6 maanden voor..
Banyu schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik heb mijn daith morgen 3 weken en ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn echt zo verminderd is. Nu is het alleen zo dat alle migraine aan vallen eerst rechts zaten, maar nu dus aan de linkerkant zitten. Over een paar maanden nog een afspraak voor links maken. En ik vrees nog meer, het is inderdaad verslavend haha.
Verder jeukt deze daith echt verschrikkelijk. Heb geen buitje, tis niet ontstoken, geen allergische reactie op het ringetje en überhaupt geen zwelling. Het ziet er allemaal erg rustig uit. De afgelopen weken keurig 2x met schoonmaakspul van de piercer gewerkt/ gedraaid/ korstjes verwijderd. Hebben jullie ervaring met jeuk bij net gezette piercings?
Edit, zelf zat ik eerst aan het genezingsproces te denken, want jeuk = genezen. Maar dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen want er staat juist minimaal 6 maanden voor..
Ik zou als ik jou was aan andere kant ook laten doen
Wat jij omschrijft was bij mij ook het geval. En tot heden mag ik afkloppen!
xjanabananax schreef:Ja hoor jeuken is hartstikke normaal, voor het kraakbeen staat zo'n 6 maanden maar de huid er omheen gaat al wel eerder genezen, anders zou je bijvoorbeeld na 4 maanden nog steeds telkens bloedenDe jeuk die je hebt zal dus hoogstwaarschijnlijk gewoon genezengsproces zijn. Draaien met je ring kan je eigenlijk beter niet doen, dan trek je het elke keer weer open en dat bevordert het genezen niet echt.
Milka schreef:Mooi die rook![]()
Pfff nou toch wel zenuwachtig aan het worden voor het laten zetten van de daith![]()
Het is inderdaad zulk dik kraakbeen
Kan je trouwens bij QoR ook kiezen voor een goudkleurig sierraad?
Mijn andere oorbellen zijn allemaal goudkleurig