Ken het merk niet , maar ze hebben een paar dingen die ik interresant vind zie ik op de site... Hoe bevalt het merk verder?
BelleTessa
Geplaatst: 10-12-15 17:06
Hier ook maar een À cup. Als ik ooit geld genoeg heb dan wil ik ze laten vergroten. M'n bestelling van BB is binnen! 2 MUG oogschaduws en OPI Celestial is More. En de L'Oréal infallible 24h matt gekocht. Zo eens proberen.
Ik hoef niks aan mezelf te veranderen, vind het wel goed zo. Maar ieder zijn goed recht om het wel te doen
_Friemel
Geplaatst: 10-12-15 17:46
elkee schreef:
Iedereen heeft wel iets wat die wilt aanpassen aan zichzelf
Niet helemaal mee eens Ik heb dat absoluut niet, ik heb een hele lelijke buik vol met striae en losse huid, maar ik heb dat gekregen van mijn zoontje en omdat ik zoveel ben afgevallen. Het is wie ik ben en ik zou het niet willen veranderen. Maar ik snap heek goed als mensen het zouden willen, als je je er aan gaat irriteren dan moet je het absoluut doen
xNavatu
Geplaatst: 10-12-15 17:47
Mijn BB pakketje is gisteren denk ik binnen gekomen, maar ik ben morgen avond pas thuis
Niniane
Geplaatst: 10-12-15 17:49
Gewoon doen wat je zelf wilt toch. Zolang er maar goed over is nagedacht en het financieel ook haabaar is.
Dat Zweeds model dat 6 ribben heeft laten verwijderen om een wespentaille te krijgen, dat gaat dan weer echt te ver.
Waar kan ik o.a m'n MUG's in bewaren qua lege paletten? Heb geen Z palette of losse van Mac, moet dus iets aanschaffen maar geen zin om veel geld uit te geven aan een plastic houder.
DS, voor jou; dekt inderdaad in 2 laagjes. Hele mooie glitter kleur, is iets lichter dan op de foto's. Heel benieuwd naar de houdbaarheid.
Heb ff snel bij gelezen Je lippen zijn echt prachtig elke! Ik heb niks tegen wat sleutelen aan jezelf, dat vind ik ook echt mooie aan make-up, je kan alleen al met schaduw zoveel aan je gezicht veranderen! Wel super spannend Gianti.
Het enige wat ik van echt zou willen is een rug correctie , ik haat mijn kromme rug.
Kan zoiets judas? Ik zou namelijk nog veel liever willen dat mijn heupen gecorrigeerd werden maar daar heb ik nog nooit van gehoord haha
Niniane
Geplaatst: 10-12-15 19:40
Ik moest hier wel echt om lachen.
Vroeger had ik zo'n make-up pop en ook een Barbie met make-up pans in haar jurk en man, wat een zooi gaf dat.
Jennifuur
Geplaatst: 10-12-15 19:42
Ik zit hier ook met een ruime F, maar het past opzich wel bij mijn bouw (heb ook brede schouders en hele brede polsen, grote voeten, supervrouwelijk:') ) dus zou er niks aan willen doen. Het hoeft van mij alleen niet nóg groter, want de meeste shirts zijn er niet op gemaakt dus dan worden ze zo platgedrukt
Ik heb gisteren twee producten uit de kerstcollectie van Essence gehaald, een lichtgrijsachtige oogschaduw en een hele mooie highlighter, erg blij mee Heb ze een klein beetje uitgeprobeerd, moet ze binnenkort even goed testen.
Ik wil absoluut geen kinders, dus ik zou daar ook geen tekenen van over willen houden. Ik zou mezelf dan minder aantrekkelijk vinden, terwijl je jezelf wel enigzins aantrekkelijk en vrouwelijk mag voelen. De een voelt dat door verandering van de natuur, de ander door juist wat hulp tégen de natuur haha! Verschil moet er ook zeker zijn
Ik ben qua lipsticks weg van KiKo, echt fijn en blijft lang zitten! Verder (nog) geen ervaring met het merk. De stipling brush va. KiKo is ook fijn trouwens.
Hier een vlugge fullface met amper make up op (was eindelijk vrij vandaag). Ff gauw bietje bewerkt.
Thanks voor de leuke reacties het is zeker spannend.. maar ben voor blij dat het eindelijk gebeurd
Ik hou echt van kiko.. zowel oogschaduw lipsticks als bronzers
Judass
Geplaatst: 10-12-15 22:40
Alexandra__ schreef:
Kan zoiets judas? Ik zou namelijk nog veel liever willen dat mijn heupen gecorrigeerd werden maar daar heb ik nog nooit van gehoord haha
Op sommige vlakken vast wel, de meeste niet denk ik
Chantalx249
Geplaatst: 10-12-15 23:02
Hoii, ik wil me even melden! ik lees al een tijdje mee maar aangezien ik het leuk vind om mee te praten meld ik me toch maar ik ben chantal en ik ben 17 en in mijn vrije tijd doe ik heel veel met make up