Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(was dan wel weer handige vervanging van mn bh, want die kon ik niet aan). Ging echt stinken door het zweten, super smerig. Kreeg ook enorme jeuk, maar tattoo is wel super mooi hersteld. Wat was het heerlijk slapen, de eerste nacht weer zonder folie...
Werd me allebei de keren ongeveer twee uur aangeraden, maar de eerste keer was het zo slecht ingepakt dat het er na een half uurtje al vanaf was. Dit keer heb ik het wel braaf twee uur laten zitten
Laagje bepanthen eronder en dan plakt hij ook niet._San87_ schreef:Ik heb even een (slecht) photoshopje gemaakt... En ergens vind ik het nog superleuk zo ook nog. Meningen?
[ Afbeelding ]
Mroes_1992 schreef:_San87_ schreef:Ik heb even een (slecht) photoshopje gemaakt... En ergens vind ik het nog superleuk zo ook nog. Meningen?
[ Afbeelding ]
Ben je niet bang dat het te klein en daardoor leuke kleine details misschien snel weg vallen?
Idee is wel onwijs leuk en lief
.
Emmaa_ schreef:Hele kleine details op zo'n klein stukje pols zullen wel snel wegvallen, maar een goede artist kan je daar idd prima advies over geven
. Daarnaast, zo heel erg veel details zitten er volgens mij niet in en ik zie werken voorbij komen met nog minusculere details dat ik denk dat dit wel goed moet komen.
.