[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:08

@tinkerloos, gaat een handdoek niet te veel schuren onder je arm? Eerste dagen met douchen mocht ik alleen deppen met doekjes. En lijkt me dat je arm niet stil ligt in je slaap.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:32

Wauw emma! Die is prachtig!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:47

Ik lig doodstil.
Heb een zachte handdoek. Of ik nou op de handdoek rust of op het laken maakt niet veel verschil. (behalve dat het laken nu schoon blijft en de handdoek in de was gaat)
Ik slaap heel licht.
Als mijn man zich omdraait in zijn slaap hou ik al vanzelf mijn arm in de lucht zodat hij er niet tegenaan kan stoten per ongeluk. :)

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:40

Ik doe ook altijd 3dagen folie. Met de ochtend en avond even luchten. Vermindert de korsten en het geneest goed. Bijna elke artiest raad het wel aan.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:27

Ik heb voor mijn grote ook 3 dagen folie erop moeten doen. Wat overigens wel echt nodig was omdat er toch nog inkt bleef afkomen.
Voor de kleinere was 1 dag genoeg.

Edit: Overdag folie en dan een klein wasbeurtje met enkel water geven, luchten, spul erop, terug luchten en terug folie voor snachts en 'morgens weer herhalen
Laatst bijgewerkt door Bumblehorse op 09-01-15 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:47

Ik moest in de folie tot het vervellen voorbij was, bijna een week...
Moest elke drie a vier uur folie er af halen, schoonmaken, kwartiertje luchten, creme er weer op en folie er om. Ging verschrikkelijk jeuken, moest mn hele torso inwikkelen :') (was dan wel weer handige vervanging van mn bh, want die kon ik niet aan). Ging echt stinken door het zweten, super smerig. Kreeg ook enorme jeuk, maar tattoo is wel super mooi hersteld. Wat was het heerlijk slapen, de eerste nacht weer zonder folie... :')

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:50

Hier gelukkig helemaal geen folie gehad maar bandage spray. Ideaal vond ik dat en zal dat het liefst een volgende keer weer willen. Maar is niet iets gebruikelijks nog in nederland begreep ik van de shop waar mijne zijn gezet.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:00

Ik had maar een uurtje folie.
Maar is maar een kleintje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:25

Ik moest zowel op mijn arm als op mijn rug het folie erop laten zitten tot ik het compleet zat was :+ Werd me allebei de keren ongeveer twee uur aangeraden, maar de eerste keer was het zo slecht ingepakt dat het er na een half uurtje al vanaf was. Dit keer heb ik het wel braaf twee uur laten zitten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:53

Ik heb het bij de mijne laten zitten tot ik een paar uur later thuis was. Toen wel voor t eerste nachtje slapen er weer folie overheen gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:56

Ik heb er nu om te slapen maar gewoon een katoenen shirt met lange mouwen overheen gedaan, gaat ook prima :j Laagje bepanthen eronder en dan plakt hij ook niet.

Gebruiken jullie trouwens liever creme of zalf? Ik had de vorige keer de creme. Super vloeibaar, eigenlijk best vervelend. Die zalf is wat dikker dus smeert wat moeilijker, maar plakt ook minder

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:56

ik mocht er absoluut geen folie oplaten. Wel de eerste uren en erna eraf. Folie zou inhouden dat de bacterien kunnen broeden van de warmte en niet weg kunnen. Bovendien moet het ademen om te kunnen genezen.. zo zie je maar, iedere shop heeft andere gewoontes.

Liefst zou ik er idd spray opdoen (bandage) maar weet niet goed welk effect dat dan heeft...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:57

Ik heb even een (slecht) photoshopje gemaakt... En ergens vind ik het nog superleuk zo ook nog :o. Meningen?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:59

Jaaaa die is heeeeel erg leuk _San87_!

En ik heb ook altijd te horen gekregen dat te lang folie erop laten ook niet de bedoeling is. Net zoals dat het niet goed is voor het herstel van een wond als je er te lang een pleister op laat zitten.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:00

kijkt Winnie nu naar de kont van Iejoor? :Y) :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:00

Ik heb er net toch maar folie om gedaan. Even gekocht want ik had natuurlijk niks in huis.
Wat een verademing met folie erom zeg.
Ik kan nu tenminste ergens langs lopen zonder meteen ergens op af te geven .
Straks gaat het er wel weer af,maar ik moet nu werken en aangezien mijn gehele arm in de bepanthen zit is dat niet fijn met een jas aan.

San:leuk hoor.
Je kan het daarna zelfs nog uitbreiden met knorretje en teigetje. Maak je er een sleeve van. Hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:02

Die van mij 'smeert' nu een beetje over mijn huid, maar was hem zo nog even en dan ga ik hem ook niet meer tapen. Nou heb ik natuurlijk alleen zwarte lijntjes en geen volledige sleeve haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:03

Ja, wel schattig zo, hè... Ik weet niet wie met het idee van combineren kwam, maar merci daarvoor _O_.

WilmaBoy schreef:
kijkt Winnie nu naar de kont van Iejoor? :Y) :+

Een referentie naar mijn dirty mind :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:17

_San87_ schreef:
Ik heb even een (slecht) photoshopje gemaakt... En ergens vind ik het nog superleuk zo ook nog :o. Meningen?

[ Afbeelding ]

Ben je niet bang dat het te klein en daardoor leuke kleine details misschien snel weg vallen?
Idee is wel onwijs leuk en lief :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:18

Mroes_1992 schreef:
_San87_ schreef:

[ Afbeelding ]

Ben je niet bang dat het te klein en daardoor leuke kleine details misschien snel weg vallen?
Idee is wel onwijs leuk en lief :D

Ik weet het niet... Ik heb niet zoveel verstand van tattoo's, maar ik denk dat een goede artist daar vast meer over kan vertellen/eventueel het ontwerp aan kan passen zodat het een mooi geheel wordt :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:19

Hele kleine details op zo'n klein stukje pols zullen wel snel wegvallen, maar een goede artist kan je daar idd prima advies over geven :j

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:19

_San87_ schreef:
Een referentie naar mijn dirty mind :7.

+:)+ _O- _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:21

Emmaa_ schreef:
Hele kleine details op zo'n klein stukje pols zullen wel snel wegvallen, maar een goede artist kan je daar idd prima advies over geven :j

Dat denk ik ook :). Daarnaast, zo heel erg veel details zitten er volgens mij niet in en ik zie werken voorbij komen met nog minusculere details dat ik denk dat dit wel goed moet komen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:35

Waarom zet je ze niet onder elkaar? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:42

Dat vind ik niet mooi :).