Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:29

Gefeliciteerd Solar!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:54

Dank jullie meiden ^__^

Ik stond wel even te springen en te vloeken Bhris :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:34

Gefeliciteerd Solarpleure!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:36

Bhris: Motiverend stukje! Toch weer een stok achter de deur om door te gaan. :D

Solarpleure: Dat klinkt echt pijnlijk! := En gefeliciteerd!

Ik heb gister six week six pack gedaan, want KB wou niet laden. Vond het een erg leuke afwisselende work out, alleen sommige oefeningen vond ik een beetje ingewikkeld en dan kan ik het zo snel niet volgen. :+ Ben ook alweer klaar voor vandaag, heb vanochtend KB gedaan. Denk dat ik volgende keer maar naar level 2 ga, al is het me nog steeds niet gelukt die sumosquat, die statische in net zo'n houding en de chairpose met een been omhoog achter elkaar helemaal vol te houden. Echt een dodelijk stukje, het brandt dan echt zo erg dat ik het gevoel heb dat mijn spier gaat scheuren. :))

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:42

Hier net weer 6w6p gedaan, maak die nu voor mezelf ook even wat moeilijker omdat ik het anders niet voel. De planks blijven even achterwege ivm gevoelige polzen. Ik doe dat deels op mn ellebogen of anders vervangende cardio oefeningen. Heerlijk dat we dit vandaag weer gehad hebben!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:59

Gefeliciteerd Solar!

Mooi stukje op de vorige pagina..je kan niet kiezen waar je vet wilt verliezen, je kan enkel kiezen waar je spieren wil opbouwen ! +:)+

@ JOtoma; jeeah nog een 6w6p...Ik heb van Solar nog level 2 gekregen, maar mijn laptop is stom en wil hem niet afspelen :+ Ik ga nu maar beginnen an KB, daar lees ik positieve berichten over :)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 12:24

Ik heb de level 2 via torrents gedwonload, wellicht kan je daar wat mee??
Ik wissel hem af met shredden voor de vetjes.

Ging gister voor het eerst in maanden zwemmen. Mijn onderste rol moet nog, maar de bovenste 4 blokjes zijn al zichtbaar. Al is dat wel in de vorm van 2 lange horizontale blokken, maar dat geeft niet :)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:26

nou dan ga ik denk ik toch een poging wagen met de KB
kan ook nog afwisselen met 6 week 6 pack natuurlijk!

deden jullie het echt 5/6 dagen in de week? dat haal ik namelijk niet met stage school en werken..
3/4 dagen in de week is toch ook genoeg?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:47

Gefeliciteerd solar!
Ik wissel 6w6p en KB momenteel af en doe het 6 a 7 keer per week. 3/4 dagen kan natuurlijk ook maar dan verandert je lichaam natuurlijk langzamer. Misschien, als het om tijdgebrek gaat, af en toe 30DS doen omdat die wat korter is? Dan doe je iig meer dan niks :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:59

MD Triumph, jep, dat heb ik altijd wel gedaan :) Ik deed elk level 10 keer, en deed twee weken over een level.
Nu bij de tweede keer Body Revolution laat ik de cardio achterwege (wegens cortisolgedoe), bovendien heb ik 6 uur ballettraining erbij, wat ik tijdens de vorige ronde BR niet had.
Sowieso is 4 x per week natuurlijk beter dan niks. Alleen zijn de workouts natuurlijk wel minder zwaar dan 3 x per week 2 uur bikkelen met zware gewichten in de sportschool.

Ik ben benieuwd naar je resultaat Madelon, volgens mij moet dat aardig snel gaan met zo'n strak ritme :)

Ik kan het me voorstellen Solar, en dat op je verjaardag :(:)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:47

@Bhriseis Hiervoor trainde ik ongeveer 4 keer per week en toen ging het eigenlijk al hard met het resultaat. Alleen heb ik nooit een foto gemaakt of mezelf opgemeten :o Dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal wat ik kan laten zien. Ik heb dat in het begin bewust niet gedaan omdat ik niet wil kijken naar kilo's of cm's maar naar hoe mijn lichaam eruit ziet. Maar een foto had ik dus wel even moeten maken. _-:(
Maar ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat over een paar weken! Ik loop trouwens ook nog 1 a 2 keer per week hard. Ik ben zo verbaasd over mezelf dat ik nu al bijna 2 maanden (-2 weken door val en ziekte) bezig ben en sinds een week zo'n strak schema heb. Ik ben echt zo'n opgever :+ Maar wordt nu juist steeds gemotiveerder. Vooral dit topic motiveert mij ook zo goed! :))

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:32

Net dag 7 van level 2 30DS erop zitten! Het gaat me alweer een stuk makkelijker af :) Heb gisteren ook mijn vriend mee laten doen met de workout, maar pfoe, daar verkeek hij zich nog best op! Hij is erg sportief verder, maar hij kon toch niet alles de hele tijd volhouden, vooral het derde circuit niet. Hij was ook zeiknat := Ik ben al benieuwd naar level 3 :)

En Solar, gefeliciteerd!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:47

Op de valreep: gefeliciteerd Solar! :*

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:54

Gefeliciteerd Solarpleure!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:01

Zeker doen Madelon, die foto! *\o/*

Maarre, klopt wat je zegt, dat je zo veel discipline krijgt door die filmpjes. Het gaat om zoveel meer dan dat half uurtje per dag hupsen!
Ik merk aan mezelf ook dat ik zoveel meer zelfdiscipline en doorzettingsvermogen heb gekregen. Dat geldt zowel voor mijn studies, als voor vb. het vinden van nieuwe hobby's. Als ik even wat minder zin heb of in een zeurbui ben, kan ik zoveel makkelijker streng zijn voor mezelf. En als ik iets wil, dan kan ik het ook gewoon - dat is zo wat mijn motto geworden.

Ik krijg er ook zo veel energie van terug! Skip ik nu een dagje, dan voel ik me al lui, omdat ik dan maar een beetje achter mijn bureau zit te hangen. En op een sportdag spurt ik van links naar rechts, ben ik extra productief en heb ik 's avonds tijd voor hobby's.

I luv Jillian <3

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:32

@_Renske Ik doe 30DS af en toe en heb vandaag level 3 gedaan. Hij is leuk maar pfoeh, die is een stuk zwaarder dan level 2 :P

@Bhriseis Ja inderdaad! Jillian zegt zelf in de video's dat het je leven verandert en je er meer energie van krijgt. En eerst dacht ik, hmm ja zal wel. Maar nu ben ik het helemaal met der eens! Je wordt er zoveel fitter van. En idd als je iets wil, dan kan je het ook. Dat sleept je ook wel door die workouts heen :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:42

Aan het eind van 6w6p level 1, vertelt Jillian dat het tijd is om een moment stil te staan bij wat je hebt gedaan/bereikt. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bijna zat te janken toen ze dat zo zat te vertellen na het stretchen. :')

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:48

Jolien87 schreef:
Aan het eind van 6w6p level 1, vertelt Jillian dat het tijd is om een moment stil te staan bij wat je hebt gedaan/bereikt. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bijna zat te janken toen ze dat zo zat te vertellen na het stretchen. :')

Ahh :) Ik heb gisteren voor het eerst een keer 6w6p tussendoor gedaan, en ik zat ook wel even rustig naar haar te luisteren. Het was best wel een heel verhaal inderdaad, zeer inspirerend.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 00:47

Bedankt voor de felicitaties allemaal <3
Heb heel veel taart en ander lekkers en ongezonds op, komende week misschien maar een uurtje cardio extra doen whahaha.

Jolien, sentimenteel ding ;-) begrijp wat je bedoeld, ook de rest. Je denkt, t zal wel wat ze allemaal zegt, veranderingen, trots gevoel, maar dan ondertussen...de veranderingen die je doormaakt niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk, onvoorstelbaar eigenlijk. Je kunt zoveel meer dan je denk en door haar programma's ga je je dat realiseren en, tenminste dat had ik, ga je jezelf in het dagelijks leven ook uitdagen. Stapje meer, iets hogere verwachtingen. Echt heerlijk <3

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:06

Ik combineer het oefeningen doen ook met hardlopen, probeer beide om de dag te doen zegmaar, vanmorgen om 06:00 rondje gehold, meeste verklaren mij (en m'n buurvrouw) voor gek, maar het geeft je echt energie de rest van de dag! Savonds na werk en eten ga ik namelijk naar stal dus ben dan rond 10 uur pas thuis.

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:06

@ Bhriseis haha, ik heb hetzelfde, als ik een dag geskipt heb! Toch lukt het niet altijd, maar probeer het dan de dag erna sowieso te doen! Vind het echt leuke work-outs en ze zijn zo voorbij! Heb ook echt zin om verder te gaan met andere work-outs als ik de 30DS klaar heb. Voel me echt al fitter! Zometeen maar dag 8 van level 2 doen :)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:33

Dat gevoel ken ik ook. Nu ongeveer een week bezig met de 30 day shred maar dat begint me nu wel te vervelen. Heb het schema opgezocht om 30 dagen een afwisselende work-out te doen, dat is denk ik meer mijn ding. Het is wel super fijn om te merken dat de oefeningen met de dag minder heavy aanvoelen.

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 12:05

En dag 8 van level 2 erop zitten! Zelfs het laatste circuit op niveau van Natalie volgehouden, ik ben weer trots op mezelf *\o/* ! En gesloopt haha

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:17

nog even vraagje:

kan ik beter eerst killer buns & thighs volgen en daarna killer abs of six week sixpack?
of is het ook prima om te combineren? dus 2/3 dagen in de week abs en 2/3 dagen in de week KB ?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:44

Prima te combineren :j Ik heb net 6wp6 afgesloten, deed dat icm KB. Nu ga ik KA icm KB doen :j Ik vind het juist fijn om te combineren zodat ik niet elke dag dezelfde spieren train :)