Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En gefeliciteerd!
Ben ook alweer klaar voor vandaag, heb vanochtend KB gedaan. Denk dat ik volgende keer maar naar level 2 ga, al is het me nog steeds niet gelukt die sumosquat, die statische in net zo'n houding en de chairpose met een been omhoog achter elkaar helemaal vol te houden. Echt een dodelijk stukje, het brandt dan echt zo erg dat ik het gevoel heb dat mijn spier gaat scheuren.
Ik ga nu maar beginnen an KB, daar lees ik positieve berichten over
Ik deed elk level 10 keer, en deed twee weken over een level.
Dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal wat ik kan laten zien. Ik heb dat in het begin bewust niet gedaan omdat ik niet wil kijken naar kilo's of cm's maar naar hoe mijn lichaam eruit ziet. Maar een foto had ik dus wel even moeten maken.
Maar wordt nu juist steeds gemotiveerder. Vooral dit topic motiveert mij ook zo goed!
Heb gisteren ook mijn vriend mee laten doen met de workout, maar pfoe, daar verkeek hij zich nog best op! Hij is erg sportief verder, maar hij kon toch niet alles de hele tijd volhouden, vooral het derde circuit niet. Hij was ook zeiknat
Ik ben al benieuwd naar level 3 

Jolien87 schreef:Aan het eind van 6w6p level 1, vertelt Jillian dat het tijd is om een moment stil te staan bij wat je hebt gedaan/bereikt. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bijna zat te janken toen ze dat zo zat te vertellen na het stretchen.
Ik heb gisteren voor het eerst een keer 6w6p tussendoor gedaan, en ik zat ook wel even rustig naar haar te luisteren. Het was best wel een heel verhaal inderdaad, zeer inspirerend. 
begrijp wat je bedoeld, ook de rest. Je denkt, t zal wel wat ze allemaal zegt, veranderingen, trots gevoel, maar dan ondertussen...de veranderingen die je doormaakt niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk, onvoorstelbaar eigenlijk. Je kunt zoveel meer dan je denk en door haar programma's ga je je dat realiseren en, tenminste dat had ik, ga je jezelf in het dagelijks leven ook uitdagen. Stapje meer, iets hogere verwachtingen. Echt heerlijk
! En gesloopt haha
Ik heb net 6wp6 afgesloten, deed dat icm KB. Nu ga ik KA icm KB doen
Ik vind het juist fijn om te combineren zodat ik niet elke dag dezelfde spieren train