Ik neig meer naar je... vind u vorm op een webpagina vaak te formeel overkomen. U is heel beleefd, maar wordt in de praktijk eigenlijk bijna niet meer in de omgang met elkaar gebruikt.
Vaak alleen nog bij totaal onbekenden en hoe vaak hoor je dan al niet "zeg maar jij hoor". Je wilt met je website (en hopelijk toekomstige klant) toch een hechte (werk)relatie aan gaan en dan vind ik u net te afstandelijk.
Ik vind de je-vorm heel passend Zie alleen nog wel flink wat spellings- en stijlfouten, mag ik daar wat suggesties voor doen?
Yv_
Geplaatst: 01-11-13 17:53
Beter inderdaad Stef . Alleen een komma gebruiken of een "en", niet allebei . En inderdaad een paar spelfoutjes, maar dat zal wel in de haastigheid gebeurd zijn.
Vind het zo een stuk lekkerder klinken dan hoe je het eerst had . Wat ik trouwens zelf belangrijk vind op een site voor zulke dingen, is foto's! Dus foto's van je werk. Is dat nog in aanbouw of wil je dat er niet op?
Galerij is mooi, alleen moet natuurlijk wel duidelijk zijn wat wat is. Ik denk dat mensen aan de andere kant ook meteen op de pagina zelf een foto willen zien wat het is. Misschien is het een optie om het beide te doen? Op de pagina zelf een mooie basis kleur en dan in de galerij wat glitter kleuren ofzo
Ik zou de foto die je nu op je welkom-pagina hebt staan, laten staan. Is weer eens wat anders dan die standaard nagels die je overal voorbij ziet komen.
Wel zou ik 1 foto bij de pagina over nepnagels doen en dan de rest van je werk in een gallerij. Teveel foto's bij een relatief kort stukje tekst oogt imo slordig.
En nadat ik het gemeld had bij de verkoopster heeft ze toch netjes ook de verzendkosten teruggestort. Mooi!
Mavelle
Geplaatst: 02-11-13 01:05
Ik vind foto's bij de tekst vaak wel leuk. Maakt de tekst ook wat speelser.
Ik weet dat een heleboel van jullie niet met catrice overweg kunnen, maar ik gelukkig wel en heb drie zulke leuke kleurtjes gescoord! 2 LE's, Thrilling Me Softly - Allure (ik denk mn mooiste rood so far) Thrilling Me Softly-daredevil (rode crème) en George Blueney. En die laatste wordt echt mn nieuwe favoriete blauw Binnenkort maar even uit proberen!
Ik moet mijn Helmer opnieuw indelen.. Als ik nu een laatje opentrek.. gaat t hele kastje mee door het gewicht.. Zelfde als ik hem dicht doe..
Yv_
Geplaatst: 02-11-13 13:10
Ja ik ook, heb er toen ook iets van 25 weggedaan. Maar heb er ondertussen weer teveel . Stomme kraaloogjes! En ik WEET gewoon dat ik niet meer prut moet kopen.. Maarja, dan glinstert het weer enzo
Ik heb ondertussen iemand, daar ga ik even foto's naar appen. Als ik nog over heb (zal haast wel) zal ik het hier wel ff neerzetten.