Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upload straks een voor en na foto!
Heb het daar alleen toen niet laten verven. Ik kan mijn haar prima thuis verven. Mijn kapster wilt mijn haar niet met peroxide behandelen (echt ontkleuren dus) omdat ze weet dat mijn haar daar echt dood van gaat. Ik heb al heel gevoelig haar van mezelf en als ik dat ga behandelen met blondeer-middel ben ik echt de sjaak. Dan kan ik smeren en wassen wat ik wil maar dan kan ik het eigenlijk net zo goed helemaal afknippen. Thuis werk ik dus ook niet met peroxide. Ik zou het in principe wel weer wat roder willen hebben, dus zit erover na te denken om een honingblonde verf er overheen te doen om te kijken wat dat voor mijn ondertint doet

.
Ik ga elke 2 maanden, slecht voor mn portemonnee.
ik merk trouwens ook echt verschil tussen de shampoo van de kapper en van de drogist.. niet om reclame te maken maar wij bestellen altijd via kapperskorting.nl. Ik heb erg fijne ervaringen met deze site en een stuk goedkoper dan de kapperswinkel in de stad

Anthea schreef:Ik betaal bijna 80 euro voor knippen.Ook Rob Peetoom. Als je toch al zoveel geld uitgeeft neem ik liever iemand die echt goed is ipv een junior stylist.