Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:57

Mooie lipsticks Navatu!
Ik vind zelf die Kate lipsticks niet zo, had een rode en een klein beetje eten en het was er zo af.
Heb zelf vooral veel Chanel lipsticks en een paar MAC, Clarins en Dior. Vind Chanel en MAC toch wel het fijnst van wat ik zelf heb, maar binnen de merken is er natuurlijk ook weer verschil per lipstick.
Ik had laatst bij MAC een proefje meegekregen van een rode pro-longwear lipstick en een rood die me heel goed stond (voel me normaal altijd een clown met rood :+ ), en hij overleefde het eten gewoon. :D Dus die ga ik binnenkort kopen, maar moet eerst op een make-up dieet. Heb veel te veel gekocht deze maand.
Gister heb ik trouwens een bronzer van Guerlain gekocht <3 :
Afbeelding

__Sannne

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:15

die bronzer is echt prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:55

Oh wauw! Ik vind Guerlain altijd zulke mooie producten hebben. Geen ervaring met het gebruik maar het ziet er zo mooi en luxe uit <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:57

jaa guerlain is zo mooi, helaas ook hier geen ervaring omdat het toch beetje buiten budget is. Maar hun nieuwe oogschaduwpalettjes zijn echt prachtig, of hun poeder in parelvorm.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:19

Ik koop zo iets nooit, niet omdat ik het budget niet heb, maar omdat ik ze te mooi vind om te gebruiken en dan blijven ze onaangebroken in mijn kast liggen te bederven.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:25

Als ik het had zou ik het wel gebruiken maar heel zuinig en niet vaak. Net zoals met mijn MAC palletje, die vond ik al erg duur haha.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:45

Ik gebruik van die mooie en dure dingen juist vaak, anders vind ik het echt zonde van het geld als ik er dan ook nog eens niks mee doe. :P De eerste keer aanraken met de kwast is wel even slikken. :')
Ik vind die 4 seasons trouwens mooier, maar die hadden ze helaas niet in een goede kleur voor mij dus heb toch maar deze gekocht, aangezien het op het vliegveld toch wel een stukje goedkoper is dan in de gewone winkel. :)
Die Meteorites van Guerlain zijn trouwens echt supermooi! Maar ik vind het weer jammer dat dat alleen maar als highlighter is, dat gebruik ik weer minder.

Ik heb vandaag trouwens een MAC paletje gedepot, maar nu heb ik een beetje spijt. -O- Het was uit de Temperature Rising collectie en die zaten in zo'n mooi bronskleurig doosje en ik heb ze in het grote pro-palette gestopt. Misschien kan ik het paletje nog wel weer in elkaar zetten en de oogschaduws er weer in doen. :+ ^)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:02

Muts :')

Die bronzer van Guerlain is super mooi <3 Ik durf het niet aan om iets van Guerlain te kopen omdat overal parfum in zit maar de producten zijn verschrikkelijk mooi.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:10

Zijn inderdaad schitterend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:53

Ik gebruik mijn dure producten juist het meest. Ik zou niet investeren in producten van MAC en andere high end merken (voornamelijk MAC) als ik het niet zou gebruiken.. Ben verzot op hun lipsticks en de foundation. Heb mijn foundation en concealer ondertussen al een maand ofzo en bij beiden pas een heel klein laagje gebruikt, heel zuinig in gebruik en ja, gewoon geweldig haha. Mijn nieuwe blush is ook zoooo mooi <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 02:04

Emmaa_ schreef:
Gianti schreef:
Oef jaloers op die lippenstiften :oo

Wil nog een diep donker rode.... Maar welk merk blijft goed zitten

Hen shisheido moisturizer gekocht <3

Diep donker rood heb ik MAC Viva Glam I! Als je hem een keertje wilt proberen moet je dat maar even doen de volgende keer dat je komt stappen (Wanneer is dat trouwens?!)

Oooh graaaaaag!!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:03

Wauw prachtige Bronzer!

Ik gebruik mijn duurdere producten ook juist veel omdat ze zo fijn zijn en idd omdat ik t nog erger vind als t over de datum gaat zonder ervan genoten te hebben

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:05

Ik ga binnenkort ook maar eens mijn eerste MAC product halen :Y)

Een lipstick ofzo(want ik heb er nog niet genoeg... :') )

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:29

Suus___ schreef:
Wauw prachtige Bronzer!

Ik gebruik mijn duurdere producten ook juist veel omdat ze zo fijn zijn en idd omdat ik t nog erger vind als t over de datum gaat zonder ervan genoten te hebben

Dat heb ik ook ja :D

tijd terug heb ik chanel les beige gekocht om te shapen. Hij is vrij licht dus inmiddels gebruik ik hem daar niet meer voor maar als gewoon poeder :+ Ik gebruik nu vooral graag hoola van benefit om te shapen deze blend erg makkelijk <3 Door omstandigheden nog niet bij douglas geweest dus dat ga ik vanmiddag doen *\o/*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:55

Doen jullie aan ''contouring'' ik heb namelijk een hele lijst aan makeup die ik nog wil kopen. Ik heb nog nooit een bronzer gebruikt. Hebben jullie tips of weten jullie goede merken?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:45

De ene keer wel de andere keer niet.. Ik vind t over t algemeen snel teveel bij mezelf

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:02

Ik doe het eigenlijk altijd wel, gewoon met bronzer. Ik heb een aardig bol gezicht, dus zie al snel resultaat als ik het doe.

Ik gebruik mijn dure producten juist veel, heerlijk om elke keer zo'n luxe duur product te kunnen gebruiken. Vind het echt zonde om niet te gebruiken. Voor niets zoveel geld uitgegeven :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:32

Ik heb een heel ovaal en "goed" gevormd gezicht van mezelf, dus ik heb het vaak niet nodig. Als ik echt een oververmoeide kop heb dan breng ik een beetje bronzer aan in de richting van mijn kaaklijn, die blend ik dan wat uit naar mijn kin, klein beetje op mijn voorhoofd en dat is het. Ik vind bronzer snel een heel oranje en te enthousiast gezicht geven bij mezelf, dus heb het vaak niet nodig of gebruik het niet. Een beetje highlighter op mijn wenkbrauwbot en boven mijn blusher wil ik nog wel vaker gebruiken, vooral nu ik een wat fijnere highlighter heb :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:53

Ja het lijkt mij wel een beetje eng om bronzer te gebruiken :')
Ik heb (volgens mij) ook een ovaal gezicht.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:55

Echt heel mooi die bronzer! Die zou ik ook ooit nog wel eens willen kopen
Van de week Dainty van MAC gekregen van mijn vriend, ben er heel blij mee! :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:08

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:30

heb YSL rouge volupte shine in de kleur nude in private 09. Heel erg blij mee heb nu 2 feestkleurtjes en 2 dagelijkse kleurtjes <3 nu een koop stop :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:10

:)) Genoeg mensen die weer wat moois hebben aangeschaft :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:24

Ik contour mijn gezicht ook altijd met bronzer. Soms ook met een iets donkerdere kleur maar dan moet ik weer een extra product gebruiken dus dat doe ik alleen als ik zin heb of als er iets speciaals is haha. Zonder bronzer ga ik de deur niet uit. Ben van me zelf ontzettend bleek waardoor ik er al snel ziek uit zie. Met bronzer zie ik er een stuk gezonder uit! Mijn favoriet is toch wel Nars Laguna, die gebruik ik iedere dag.

Vandaag heb ik NW13 gebruikt. Hij is niet zo roze als ik had verwacht. De drogisterij foundations zijn wel allemaal te roze in mijn kleur. Deze kleur is nog wel te doen. Morgen ga ik NW10 proberen :P ben benieuwd!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:32

Ik hoef niet te contouren, heb al aardig zichtbare jukbeenderen van mezelf. Als ik schaduw ga aanbrangen lijk ik waarschijnlijk te mager :')

Ik heb nu de bourjois HealthyMix in kleur 53 en 52 binnen. In de fles lijkt 53 even donker als 54, maar op mijn gezicht zie ik juist geen verschil tussen 53 en 52 := Maar goed, ze kunnen beide dus ik heb weer even genoeg foundation :+