Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:@ Laura , ja heb met mijn Defy een bike-fitting gedaan .
En ga nu met mijn LIV .
Vooral omdat op deze fiets de aero positie nog extremer is , is het belangrijk echt optimaal te zitten .![]()
Zo,n finetuning kan heel veel uitmaken .
Is bij een ex prof triatleet .
Pas bij de gel,s goed op welke je neemt .
Er zijn namelijk soorten waar je na inname water moet drinken , en gels waar dat niet hoeft .
Ik heb de gels van high 5 .
MichieldeM schreef:Gisteren fors gefietst, vandaag hardgelopen en gemountainbiked. Heerlijk dit soort weekenden!
Lauraennala schreef:Hebben jullie gisteren Parijs-Roubaix gezien? Hele mooie wedstrijd, maar wel met een hele zwarte rand..
SAKKIA schreef:Ik heb Paris Roubaix idd ook gezien en het is echt heel erg triest dat dit gebeurd......
Gisteren heb ik ook eindelijk weer een keer buiten gefietst. Ik wilde een rustig rondje van 25 km met niet letten op mijn gemiddelde want ik heb een nare blessure die ik ook een beetje rust moet gunnen. Het werd 35 km met een redelijk goed gemiddelde voor de eerste keer weer. Niet echt wat ik bedacht had. Maar het fietsen ging pijnloos dus dat is al vast een hele fijne opsteker.
ik baal nog steeds als een stekker dat ik geen Amstel Gold Race mag fietsen door die blessure, vooral nu ik ook zie wat voor weer het gaat worden komend weekend![]()
Ik ga wel mee naar Limburg dus dat worden biertjes op het terras en winkelen in Maastricht denk ik op zaterdag
Heel fijn dat iedereen lekker heeft kunnen fietsen dit weekend.