Vandaag heb ik een slowrun gedaan
Ging lekker! Vooral in zone 1 gelopen, dat heb ik nog nooit zolang gedaan en dan met dit tempo
Knie/lies alles hield zich rustig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sall schreef:Ik ben ook verrast Germie, ga op m’n Apple Watch af
Die meet natuurlijk al een paar jaar m’n hartslag, maar of het echt zo is.. geen idee
Ai Samantha, wat naar dat je onderuit bent gegaan! Ook dat nog![]()
Sterkte!
Supervixen schreef:Volgende keer gewoon gaan Xx!
Koekie het blijft dus wel een beetje spannend zo met die bloeddruk.
In mijn woonplaats zat het potdicht, maar bij Hattem, waar we gingen lopen, scheen de zon. En wat was het heerlijk! Zo genoten!
helaas wilde m’n horloge niet starten… afstand is 5,2 maar heb het eerste stuk dus niet. Balen. Ben geklokt op 28:16 dat zou 27:10 zijn op 5km als ik het goed bereken? Weet nu niet goed wat m’n volgende doel is… toch proberen voor de 10? Nog ff over nadenken….

Moest wel lachen om je startnummer

maar ben ook in m’n achterhoofd alweer bezig met nieuwe doelen
voel me vandaag echt goed! Geen vermoeide benen of pijntjes, dus denk dat er wel meer inzit. Qua snelheid maar ook qua afstand.
) long run gedaan van de week. Het ging echt niet vanzelf, ik had nog spierpijn van de bootcamp vrijdag, voelde ook wel dat het mijn 5e keer rennen was die week en had giga pijnlijke nek en schouders. Nek en schouders komen waarschijnlijk van het uitje met de zorggroep, bouncesquare, waar ik salto's ging oefenen die ik echt niet kan landen.
En later in de nacht was er een noodgeval bij een andere groep waarbij ik een ambulance tegemoet moest rennen, en die adrenaline en stress is denk ik ook mijn schouders en nek in geslagen (verder viel het noodgeval mee gelukkig!). Pff, normaal verlopen de werkweekenden echt soepel en kan ik tussendoor wel opladen, maar deze was rommelig en geen moment gehad om te ontspannen behalve mijn loopje van zaterdagochtend.