Prachtig Susan en wat bijzonder weer die laatste foto! Ze gaan altijd speciaal even poseren heb ik het idee.
Ja honden hadden hier heel veel lol. Haha. Met mijn vriend zijn de rondjes altijd een stuk korter (mijn vriend is fysiek niet helemaal in staat om op werkdagen ook lange rondes te lopen) dus ze hadden wat in te halen vonden ze Ze vinden het vooral fantastisch om ergens over heen te springen en door verse sneeuw te lopen. Of heuveltje op en rollend naar beneden dat mag de oudste niet meer te veel doen met twee kapotte kniebanden
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-01-25 15:51
Ja de grap was dat ze me niet goed kon zien. Dus ze bleef even staan. Toen we vol in het zicht kwamen was ze weg.
Fijn dat je je wat beter voelt X2305. Wel bijzonder om te zien zo.
Heel mooi Faringo en Susan! Veel plezier nog dit weekend in de sneeuw
Athelas
Geplaatst: 11-01-25 16:38
Faringo, flinke wandeling. Ziet er prachtig uit! SusanH, prachtige zonnige foto's! X2305, ziet er fris uit. Wel mooi met de sneeuw. Goof, oh wauw Echt super mooi. Bootsiebob, wat leuk een vos! Eelmo, mooie foto. Lizard, ziet er weer super uit. Shaddy, fijn dat zonnetje .
Vandaag een sneeuw wandeling gemaak, het was prachtig! Een beetje fris (-10) maar wel super mooi weer verder
Ik was wel blij dat de meeste paden al belopen/beskied waren. Op de plekken waar dat niet zo was zag het er zo uit:
Eelmo,nog een beetje sneeuw. Bootsiebob, mooie foto's van een vos! Goof, Mooie zondoorbomen foto's. Susan ook weer mooi. Zie ik daar een ree? Ik vind het wat moeilijk te zien.
Ah wat mooi en verschillend allemaal. Atlehas brr maar prachtige foto's zeg Faringo en Gaucho ook super mooi die bevroren wereld pittig afstand ook Beterschap x2305. Stom ziek zijn goof en eelmo ook fijn buiten SusanH. Mooi zonnetje erbij ook Bootsiebob wat een mooi vosje Mijn man was op pad met lil....dus geen foto's van bijna 2 uur lopen. Ik was even met bewoners van werk op pad
shaddy82
Geplaatst: 11-01-25 19:03
Wat prachtig die sneeuwwandelingen en het zonnetje op veel foto's heerlijk Bootsiebob, wat gaaf die vos !
Vanmiddag ook gewandeld, bij Loon op Zand deze keer, bij ons thuis scheen de zon en toen we daar aankwamen alles dicht van de mist, was erg frisjes gelijk Ook nog wat sneeuwresten daar, foto's volgen nog
boedjang
Geplaatst: 11-01-25 19:14
Dubbel post
Laatst bijgewerkt door boedjang op 11-01-25 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt