Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cabelona schreef:Ik heb jullie afgelopen dagen niet echt meer bijgehouden.
25-4 ben ik doormiddel van een geplande keizersnede bevallen van een dochter. Dit is erg fijn verlopen (afgezien van het zetten van de ruggenprik)
Borstvoeding is erg laat op gang gekomen en daardoor is Daphne meer dan 10% afgevallen. Dit hebben ze in het ziekenhuis niet goed in de gaten gehad. Hierdoor veel moeten nakolven en ook moeten starten met bijvoeding (met kunstvoeding). Na 1 dag konden we gelukkig al steeds meer moedermelk bijgeven en na 2 dagen volledig moedermelk. Laatste dag van de kraamzorg heeft ze geen bijvoeding meer gehad en sindsdien gaat ze ook alleen nog maar aan de borst. Stuwing is ook pas heel laat gekomen (rond dag 9 à dag 10).
Nu is alles goed op gang en groeit ze rustig, maar goed. Kraamzorg was echt een topper! Vanwege de groei hebben we 2 halve dagen extra gehad. Nu rustig ons ritme weer proberen te vinden. Dit vind ik nog erg lastig met de oudste die rondhuppelt.
Hij is dol op zijn zusje, maar je merkt aan hem dat hij de nieuwe situatie nog erg moeilijk vindt.
Ik ben wel heel erg moe. Ondanks dat ik alleen een keizersnede heb gehad. Sta fit op, maar na een paar uur wakker ben ik echt wel weer op. Dus dat is ook iets om in de gaten te houden.
mriek1990 schreef:Jitske spannend dat het bij jou ook rommelt. Wat voel je precies?
Nicje87 schreef:Van harte gefeliciteerd Cabelona met de geboorte van Daphne. Heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst. Wel slecht van het ziekenhuis hoor.
Ik heb sinds gisteravond echt extreem last van maagzuur. Normaal helpen rennies, maar zelfs dat helpt nu niet. Ben er ook meerdere keren wakker van geworden vannacht. Blehhh
Nicje87 schreef:Van harte gefeliciteerd Cabelona met de geboorte van Daphne. Heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst. Wel slecht van het ziekenhuis hoor.
Ik heb sinds gisteravond echt extreem last van maagzuur. Normaal helpen rennies, maar zelfs dat helpt nu niet. Ben er ook meerdere keren wakker van geworden vannacht. Blehhh
Azmay schreef:"Down under" nooit meer hetzelfde lijkt bij mij niet zo te zijn. Nog geen volledige sex kunnen hebben uiteraard maar na 3 weken voelt alles toch weer als voorheen verder hoor![]()
Nimue had gisteren een nieuwe ervaring voor me, spuitpoep. En dan bedoel ik tijdens het verschonen, zon anderhalve meter ver![]()
Kon er nog redelijk mee lachen maar handig was het niet
Freekieee schreef:Oh Azmay, lekker danBen echt benieuwd hoe vaak dat hier gaat gebeuren.
Gnome, snap indd dat je dan niet je verhaal zo in het topic zet. Als je t kwijt wilt mag je mij pben hoor. Ik wordt nooit zo snel bang van verhalen van andere, vooral omdat het toch ook echt per persoon verschilt .
Gister rondje duiven gedaan. Was best veel uiteindelijk. Smiddags nog de commode ingeruimd en viel daarna echt in slaap.
En mijn oma was los gegaan met jurkjes hakenheb er zoveel. Ze zei, het zijn er sws te veel dus dan heb je eventueel iets om cadeau te doen aan iemand.
[ [url=m/KdncH9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/66b2t8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cabelona schreef:Ik heb jullie afgelopen dagen niet echt meer bijgehouden.
25-4 ben ik doormiddel van een geplande keizersnede bevallen van een dochter. Dit is erg fijn verlopen (afgezien van het zetten van de ruggenprik)
Borstvoeding is erg laat op gang gekomen en daardoor is Daphne meer dan 10% afgevallen. Dit hebben ze in het ziekenhuis niet goed in de gaten gehad. Hierdoor veel moeten nakolven en ook moeten starten met bijvoeding (met kunstvoeding). Na 1 dag konden we gelukkig al steeds meer moedermelk bijgeven en na 2 dagen volledig moedermelk. Laatste dag van de kraamzorg heeft ze geen bijvoeding meer gehad en sindsdien gaat ze ook alleen nog maar aan de borst. Stuwing is ook pas heel laat gekomen (rond dag 9 à dag 10).
Nu is alles goed op gang en groeit ze rustig, maar goed. Kraamzorg was echt een topper! Vanwege de groei hebben we 2 halve dagen extra gehad. Nu rustig ons ritme weer proberen te vinden. Dit vind ik nog erg lastig met de oudste die rondhuppelt.
Hij is dol op zijn zusje, maar je merkt aan hem dat hij de nieuwe situatie nog erg moeilijk vindt.
Ik ben wel heel erg moe. Ondanks dat ik alleen een keizersnede heb gehad. Sta fit op, maar na een paar uur wakker ben ik echt wel weer op. Dus dat is ook iets om in de gaten te houden.
Sting schreef:Azmay schreef:Nimue had gisteren een nieuwe ervaring voor me, spuitpoep. En dan bedoel ik tijdens het verschonen, zon anderhalve meter ver![]()
Kon er nog redelijk mee lachen maar handig was het niet
Krijg je dat nog een beetje van je muur ofzo?