Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kylan schreef:Mooi SV!
Hier was het ook mooi in de polder vlak voor zonsondergang. Helaas niet echt lekker gelopen, de laatste dagen zijn mijn eet- en slaapgewoonten nogal slecht door wat werkstress en dat is helaas direct te voelen... Als het goed is komt er in de komende weken wat meer duidelijkheid, dan kan ik weer vooruit.
[ [url=m/ZwSjFB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerst volgende week de hm hier in de buurt en daarna ga ik weer trail-trainen.

Volgens mij een super mooi en gezellig evenement.
Hopelijk knapt de weersvoorspelling nog wat op anders weet ik niet of ik ga, het moet wel leuk blijven.
Maar… ik kon mooi m’n nieuwe regenjasje van de Decathlon testen (toch die groene, Ninus
).
Ik heb nog een winterrokje liggen, eens kijken of die het water wat meer naar beneden geleidt.

Hopelijk hebben we dan wel wind mee. Ik denk dat ik wel ga, heb er echt naar toe gewerkt en daar ook afgesproken met team genootjes van de roparun vorig jaar. 
Ik weet nooit zo goed wat ik prettig vind, dat is een kwestie van uitproberen. 

Ik heb iets gedaan met mijn bovenbeen, geen idee wat en ook nog nooit deze spier gevoeld maar het voelt nu beurs. Hopelijk kan ik er gewoon vlot mee lopen en maak ik niks erger. Gelukkig is het maar 2,5 km en als het pijn doet stop ik gewoon. De wedstrijd is op gras en het is nu natuurlijk nat plus dat gras vaak zorgt voor zwikken en laat dat nou net mijn zwakke punt zijn.
Heb er maar aan toegegeven. Vandaag een lange wandeling met de hond op het programma en wat klussen in huis eindelijk afronden. Daarna met vrienden uit eten, morgen ga ik een lekker rustig rondje lopen. Misschien zoeken we in de buurt wel een leuke route.
precies zoals afgelopen woensdag had ik gelijk na twee kilometer weer zere benen en voeten, maagpijn en algeheel niet lekker. Stomme gedoe dat mijn lichaam doet als ik me te druk gemaakt heb
Met wat wandel pauzes tussendoor rustig mijn rondje afgemaakt, maar op deze manier is het is geen doen morgen. Echt jammer, ik baal er flink van want ik had juist best zin om weer eens een groter evenement mee te pakken.