Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 00:47

Relaxed schreef:
Idd bigone, precies dat. Laatst nog weer een oproep om ziekenhuizen te bellen voor ivermectine :n

Misschien moeten we hem maar eens massaal bellen :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 00:50

bigone schreef:
Ik heb hem en verschillende groepen een poos gevolgd want ik vond het niet meer dan logisch om door te hebben waar het over ging.
Dus op fb , op insta enz enz, en Willem/ Viruswaarheid delen allerlei staatjes/grafieken/beelden die zeer vaak gemanipuleerd zijn of ronduit gelogen .Demonstreren zonder vergunning maar wel schande roepen wanneer hij gearresteerd word. Telefoonnummer van een verzorgingstehuis wat de deuren dichthield ( door besmettingen) op internet zetten met de oproep om ze aan te pakken want ze sloten mensen op. En toen dat gebeurde met zeer bedreigende telefoontjes voor het personeel waste Willem zijn handen in onschuld , nee zo had hij het niet bedoeld.
Weet je waar het gedrag van Willem weg komt, van zijn vader want die heeft een gruwelijke hekel aan gezag en heeft daar zijn hele leven mee in de clinch gelegen . Het is Willem en zijn broer met de paplepel ingegoten en zegt het gezag afstand dan zegt Willem nee, zegt het gezag mondkapje , dan zet Willem nee. Wanneer de wereld rechts gaat dan gaat Willem naar links.
In normale tijden geen probleem maar nu is hij gewoon een gevaar voor de samenleving en het wereldje om hem heen begint sektarische vormen aan te nemen.

Precies +:)+

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:59

bigone schreef:
Ik heb hem en verschillende groepen een poos gevolgd want ik vond het niet meer dan logisch om door te hebben waar het over ging.
Dus op fb , op insta enz enz, en Willem/ Viruswaarheid delen allerlei staatjes/grafieken/beelden die zeer vaak gemanipuleerd zijn of ronduit gelogen .Demonstreren zonder vergunning maar wel schande roepen wanneer hij gearresteerd word. Telefoonnummer van een verzorgingstehuis wat de deuren dichthield ( door besmettingen) op internet zetten met de oproep om ze aan te pakken want ze sloten mensen op. En toen dat gebeurde met zeer bedreigende telefoontjes voor het personeel waste Willem zijn handen in onschuld , nee zo had hij het niet bedoeld.
Weet je waar het gedrag van Willem weg komt, van zijn vader want die heeft een gruwelijke hekel aan gezag en heeft daar zijn hele leven mee in de clinch gelegen . Het is Willem en zijn broer met de paplepel ingegoten en zegt het gezag afstand dan zegt Willem nee, zegt het gezag mondkapje , dan zet Willem nee. Wanneer de wereld rechts gaat dan gaat Willem naar links.
In normale tijden geen probleem maar nu is hij gewoon een gevaar voor de samenleving en het wereldje om hem heen begint sektarische vormen aan te nemen.

Een querulant dus.
Het is best nuttig om in dit soort gevallen de diepere drijfveren/achtergrond van iemands publieke gedrag te achterhalen. Dat maakt een hoop duidelijk.

corinep

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:46

Bijzonder...

De dingen die ik gezien heb roept hij juist altijd op tot geweldloos protest.

Ik zie iemand die keihard aan het vechten is voor onze grondrechten. Ik ben het echt niet overal mee eens en zie hem zeker niet als zogenaamde "sekteleider" maar ik vind de toewijding bewonderenswaardig. Volgens mij doet hij zijn best om overal juist aan de regels te houden maar verwacht dat andersom ook. Van de politie en Corona beleidsmakers.

Demonstreren is ook gewoon een recht in Nederland gelukkig.

Naja ik snap het wel, iedereen kijkt overal met een subjectieve bril naar dus dan is het niet gek dat we allemaal verschillende dingen zien. Ik wilde het wat nuanceren, dat heb ik gedaan en ik laat het hierbij.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:57

corinep schreef:
Bijzonder...

Ik zie iemand die keihard aan het vechten is voor onze grondrechten. Ik ben het echt niet overal mee eens en zie hem zeker niet als zogenaamde "sekteleider" maar ik vind de toewijding bewonderenswaardig. Volgens mij doet hij zijn best om overal juist aan de regels te houden maar verwacht dat andersom ook. Van de politie en Corona beleidsmakers.

Naja ik snap het wel, iedereen kijkt overal met een subjectieve bril naar dus dan is het niet gek dat we allemaal verschillende dingen zien. Ik wilde het wat nuanceren, dat heb ik gedaan en ik laat het hierbij.

Zomaar even gevonden op internet over engel:

https://www.parool.nl/nederland/willem-engel-van-viruswaarheid-klinkt-steeds-minder-vredelievend~bb82a242/

https://www.trouw.nl/binnenland/wetenschapper-sekteleider-of-megamafklapper-wie-is-willem-engel~b44dd0f0/

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/advocaat-willem-engel-strafbaar/

https://www.ad.nl/binnenland/willem-engel-deelt-oproep-wees-bereid-om-vanmiddag-klappen-te-krijgen-in-den-haag~a28954a7/

Dusss

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:57

corinep schreef:
Bijzonder...

Niks subjectief Corine, ja je mag demonstreren mits aangevraagd = niet gedaan. Hij draagt geen mondkapje, hij houd geen anderhalve meter afstand, hij vliegt iedereen om de nek inclusief mensen die daar niet van gediend zijn. Je hebt het over subjectief? Ik weet niet welk nieuws jij volgt maar zeker niet alle nieuws. Ja hij zegt op te roepen tot geweldloze acties maar dan nog pakken ze vaak totaal anders uit en dan heeft hij het nooit gedaan. Dus of jij hebt een zeer roze bril op van hem of je sluit ook je ogen voor wat hij uitvreet. Ik kan zelf wel voor mijn rechten opkomen en met mij vele anderen maar niet op de manier zoals hij doet.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:30

Geweldloos mensen op bijvoorbeeld een instelling afsturen is al een contradictie. Zelfs al houdt die achterban zich in en is er geen fysiek geweld, dan heb je nog steeds een dreigende situatie en dat is dus al niet meer geweldloos. Geweld is namelijk meer dan alleen maar iemand klappen geven.

Engel is gewoon een oorlogshitser,die mensen opzweept om een "burgeroorlog" tegen de coronamaatregelen te starten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:33

corinep schreef:
Bijzonder...

Ik kom uit Rotterdam en ik heb de soap met zijn vader altijd van dichtbij gevolgd.
Vader Engel heeft een hekel aan autoriteiten en de overheid, maar heeft daar wel heel veel geld (miljoenen) aan verdiend, dus weinig principes.

Willem is geen voorvechter voor onze grondrechten, maar een uitgekookte vent die gebruik maakt van de onvrede en angst van mensen om in de belangstelling te staan en uiteindelijk hier geld aan te verdienen. Dus de vergelijking met een Sekteleider is zo gemaakt. :D

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:34

secricible schreef:
"verhalen rondgaan"
Kijk gewoon naar de cijfers, in plaats van te luisteren naar N=1 verhalen. Kijk hoe de bezetting op dit moment op de IC is en kijk hoe de bezetting is in de reguliere zorg. En vergelijk die met de afgelopen 5 jaar en dan heb je gewoon je conclusies, in plaats van "van horen zeggen".
Dan zie je namelijk, opnieuw, dat we de afgelopen jaren meer dan genoeg IC-bedden hadden. 25% leegstand gemiddeld. Zelfs met de griepgolf van 2018 hadden we niet meer dan 350 mensen op de IC liggen met de griep en dat is het enige moment in die 5 jaar dat de rek eruit was.
Check dan even hoeveel IC-bedden er het afgelopen jaar gevuld waren en dan zie je dat we gemiddeld 3-5x zo'n hoge IC druk hadden dan de afgelopen 5 jaar. En in 2018 waren er 0 maatregelen getroffen en nu hele bakken en TOCH is de ICdruk zoveel hoger. Rara, hoe kan dat?
Dat heeft geen bal meer met bezuinigen te maken, dat heeft gewoon te maken dat er een gigantische piek is dit jaar. En die piek heet corona.

En wellicht verrast het je: maar gekwalificeerd ziekenhuispersoneel leidt je niet in 9 maanden op. Dus in een epidemie nog proberen op te schalen naar 3-5x zoveel personeel, of zelfs 12x als je geen maatregelen had gewild is een illusie.

En als je dat nu ook eens zelf deed,kijk de cijfers en de dalingen, hebt t over besmettingen ,niet over hoeveel er nu werkelijk doodziek zijn.
Ik kan ook besmet zijn en er geen last van hebben.
Maar hou je vooral vast aan je Covid19 ,aan dat het alleen om het ziek worden gaat ,voor de rest,we zullen wel zien. Er gaan nl meer mensen dood aan verkeersslachtoffers of kankerpatienten. Maar daar hou je je vast niet mee bezig, naiief noemt men dat.
En alles heeft te maken met bezuinigen vooral op personeel (alles om hen heen)en minder bedden als 5jaar geleden door bezuinigen.
Dan hebben we het nog niet gehad over de entingen. Meer als de helft van zorg persooneel wil zich niet laten enten,vreemd vind je niet?
Ik heb nog wel een mooi stuk voor je ,moet je alleen 1.30u de tijd nemen om te luisteren.
https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be
Nogmaals er is niemand die zegt dat Covid19 niet bestaat en dat je er niet ziek van kán worden.
Laatst bijgewerkt door vivana op 21-12-20 12:42, in het totaal 2 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:37

Mensen die alles maar gaan vergelijken om van corona een onschuldig griepje te maken zouden een spreekverbod moet krijgen. Soms, heel soms vind ik het jammer dat er ooit internet is uitgevonden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:49

Vivana, vandaar dat we bijvoorbeeld allerlei verkeersregels hebben, die jouw vrijheid belemmeren, maar wel het aantal verkeersslachtoffers naar beneden brengt. Vandaar dat allerlei wetenschappers zich bezig houden met het veiliger maken van ons verkeer. Die daarover nadenken en daar onderzoek naar doen.

We zouden natuurlijk ook kunnen afspreken dat we stoppen met al die verkeersmaatregelen en in plaats daarvan het aantal ziekenhuisbedden en de IC-capaciteit verhogen. Je hebt dan weliswaar meer slachtoffers, maar dat is niet erg, want dan kan je ze verwerken...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat weinig mensen, inclusief de coronawappies, dat een goed idee vinden. Maar als we dat voor verkeersslachtoffers geen goed idee vinden, waarom dan wel voor coronapatiënten?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:55

vivana schreef:
En als je dat nu ook eens zelf deed,kijk de cijfers en de dalingen, hebt t over besmettingen ,niet over hoeveel er nu werkelijk doodziek zijn.
Maar hou je vooral vast aan je Covid19 ,aan dat het alleen om het ziek worden gaat ,voor de rest,we zullen wel zien. Er gaan nl meer mensen dood aan verkeersslachtoffers of kankerpatienten. Maar daar hou je je vast niet mee bezig, naiief noemt men dat.
En alles heeft te maken met bezuinigen vooral op personeel (alles om hen heen)en minder bedden als 5jaar geleden door bezuinigen.
Dan hebben we het nog niet gehad over de entingen. Meer als de helft van zorg persooneel wil zich niet laten enten,vreemd vind je niet?
Ik heb nog wel een mooi stuk voor je ,moet je alleen 1.30u de tijd nemen om te luisteren.
Nogmaals er is niemand die zegt dat Covid19 niet bestaat en dat je er niet ziek van kán worden.

Er zijn plenty mensen die zeggen dat covid19 niet bestaat of dat je er niet ziek van kan worden.

Verkeersdoden lag in Nederland vorig jaar op krap 700 doden, niet te vergelijken met het aantal covid19- doden nu.

Je kan inderdaad bij de gelukkigen horen die er niet ziek van zijn, je kan ook bij de 10% horen die na 6 maanden nog steeds restklachten heeft, bij de +-5% die gedurende kortere of langere tijd in het ziekenhuis opgenomen moet worden (verpleeg of ic), bij de 1-2% die chronisch volledig arbeidsongeschikt is sinds dat ze covid19 hebben gehad (en nee, dit zijn lang niet alleen de mensen die in het ziekenhuis hebben gelegen, ook veel milde klachten tijdens de eerste ziekte) of bij de 0.65% die er gewoon van dood gaat.

Vorig jaar gingen er inderdaad meer mensen dood aan kanker dan dit jaar aan covid19, zo'n 45.000. Waaronder 80% 65+'ers die er volgens veel 'laat covid19 maar gewoon gebeuren' toch niet meer echt toe doen, dor hout, en in 23% van alle kankergevallen gaat het om longkanker, waarvan 80% veroorzaakt wordt door roken of meeroken en 10% door gevaarlijke stoffen op het werk. Oftewel: 20% van alle kankergevallen zouden voorkomen kunnen worden als roken volledig verboden zou worden en werkplaatsen veilig zouden zijn. Dat de overheid maatregelen neemt om dat zo veel mogelijk te bewerkstelligen wordt als logisch gezien door de meeste mensen.

Overigens gingen tijdens de eerste golf van 3 maanden waarschijnlijk net zo veel mensen dood van covid19 als toen van kanker, zo'n 11.000-12.000.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:58

bigone schreef:
Mensen die alles maar gaan vergelijken om van corona een onschuldig griepje te maken zouden een spreekverbod moet krijgen. Soms, heel soms vind ik het jammer dat er ooit internet is uitgevonden.

Eerlijk gezegd, denk ik dat ook vaak.

Iedereen heeft overal een mening over, zonder vaak enig kennis van het onderwerp te hebben. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:04

vivana schreef:

Maar heb je nou ook een oplossing voor het tekort aan ziekenhuisbedden? Een oplossing voor nu en de komende weken?

En heb je die radioaflevering met die IC-verpleegkundige nog geluisterd? Ik ben zo benieuwd hoe jij denkt over haar verhaal...
Deze: https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-da ... edewerkers
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-12-20 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:05

Electra63 schreef:
bigone schreef:

Eerlijk gezegd, denk ik dat ook vaak.

Iedereen heeft overal een mening over, zonder vaak enig kennis van het onderwerp te hebben. :D

ja dat vind ik nu ook , zou een heel pak schelen in deze Corona tijd en dan niet over dat spraakverbod maar om zoveel mogelijk mensen bang te maken .. ik denk dat mensen die amper internet hebben en het nieuws niet eens bekijken nog steeds een redelijk normaal leven leiden :j

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:25

Je mag gerust weten,ik val onder de categorie RISICO!
Luister gewoon naar de documontere... ***open you're eyes**
Je zult vast haren op je armen omhoog hebben staan....
Mizora schreef:
Er zijn plenty mensen die zeggen dat covid19 niet bestaat of dat je er niet ziek van kan worden.

Verkeersdoden lag in Nederland vorig jaar op krap 700 doden, niet te vergelijken met het aantal covid19- doden nu.

Je kan inderdaad bij de gelukkigen horen die er niet ziek van zijn, je kan ook bij de 10% horen die na 6 maanden nog steeds restklachten heeft, bij de +-5% die gedurende kortere of langere tijd in het ziekenhuis opgenomen moet worden (verpleeg of ic), bij de 1-2% die chronisch volledig arbeidsongeschikt is sinds dat ze covid19 hebben gehad (en nee, dit zijn lang niet alleen de mensen die in het ziekenhuis hebben gelegen, ook veel milde klachten tijdens de eerste ziekte) of bij de 0.65% die er gewoon van dood gaat.

Vorig jaar gingen er inderdaad meer mensen dood aan kanker dan dit jaar aan covid19, zo'n 45.000. Waaronder 80% 65+'ers die er volgens veel 'laat covid19 maar gewoon gebeuren' toch niet meer echt toe doen, dor hout, en in 23% van alle kankergevallen gaat het om longkanker, waarvan 80% veroorzaakt wordt door roken of meeroken en 10% door gevaarlijke stoffen op het werk. Oftewel: 20% van alle kankergevallen zouden voorkomen kunnen worden als roken volledig verboden zou worden en werkplaatsen veilig zouden zijn. Dat de overheid maatregelen neemt om dat zo veel mogelijk te bewerkstelligen wordt als logisch gezien door de meeste mensen.

Overigens gingen tijdens de eerste golf van 3 maanden waarschijnlijk net zo veel mensen dood van covid19 als toen van kanker, zo'n 11.000-12.000.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:30

vivana schreef:
secricible schreef:
"verhalen rondgaan"
Kijk gewoon naar de cijfers, in plaats van te luisteren naar N=1 verhalen. Kijk hoe de bezetting op dit moment op de IC is en kijk hoe de bezetting is in de reguliere zorg. En vergelijk die met de afgelopen 5 jaar en dan heb je gewoon je conclusies, in plaats van "van horen zeggen".
Dan zie je namelijk, opnieuw, dat we de afgelopen jaren meer dan genoeg IC-bedden hadden. 25% leegstand gemiddeld. Zelfs met de griepgolf van 2018 hadden we niet meer dan 350 mensen op de IC liggen met de griep en dat is het enige moment in die 5 jaar dat de rek eruit was.
Check dan even hoeveel IC-bedden er het afgelopen jaar gevuld waren en dan zie je dat we gemiddeld 3-5x zo'n hoge IC druk hadden dan de afgelopen 5 jaar. En in 2018 waren er 0 maatregelen getroffen en nu hele bakken en TOCH is de ICdruk zoveel hoger. Rara, hoe kan dat?
Dat heeft geen bal meer met bezuinigen te maken, dat heeft gewoon te maken dat er een gigantische piek is dit jaar. En die piek heet corona.

En wellicht verrast het je: maar gekwalificeerd ziekenhuispersoneel leidt je niet in 9 maanden op. Dus in een epidemie nog proberen op te schalen naar 3-5x zoveel personeel, of zelfs 12x als je geen maatregelen had gewild is een illusie.

Ik heb even naar de cijfers gekeken, maar vorig jaar waren er 661 verkeersdoden. En er zijn al 10.000 overlijdens door corona.
Inderdaad enorm veel door kanker, maar daar gaat dan ook een enorm deel van het zorgbudget naartoe, idem met onderzoeksbudget.

Dus ik begrijp je punt niet zo goed. Appels laten zich niet goed vergelijken met peren.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:30

Zodra verkeersslachtoffers er voor zorgen dat onze ziekenhuizen zo onder druk staan en zodra verkeersslachtoffers zorgen dat 2020 het dodelijkste jaar sinds WO2 zijn of zodra verkeersslachtoffers doodsoorzaak nr 1 worden heb je een punt vivanan
Tot die tijd is het grote kul om een pandemie te vergelijken met verkeersslachtoffers. Of de griep.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:33

purny schreef:
corinep schreef:
Bijzonder...

Zomaar even gevonden op internet over engel:

https://www.parool.nl/nederland/willem-engel-van-viruswaarheid-klinkt-steeds-minder-vredelievend~bb82a242/

https://www.trouw.nl/binnenland/wetenschapper-sekteleider-of-megamafklapper-wie-is-willem-engel~b44dd0f0/

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/advocaat-willem-engel-strafbaar/

https://www.ad.nl/binnenland/willem-engel-deelt-oproep-wees-bereid-om-vanmiddag-klappen-te-krijgen-in-den-haag~a28954a7/

Dusss

Nieuwsartikelen...

Duss...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:43

De bronnen zijn betrouwbaar genoeg om te weten dat het de waarheid is

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:43

purny schreef:
De bronnen zijn betrouwbaar genoeg om te weten dat het de waarheid is

Nee, dat is youtube.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:44

corinep schreef:
Nieuwsartikelen...

Duss...

Dus wat? Wilde je peer reviewed wetenschappelijke artikelen als onderbouwing dan? Of accepteer je alleen informatie die officieel vanuit de Rijksoverheid wordt gecommuniceerd? Of wat bedoel je?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:45

vivana schreef:
Je mag gerust weten,ik val onder de categorie RISICO!
Luister gewoon naar de documontere... ***open you're eyes**
Je zult vast haren op je armen omhoog hebben staan....
Mizora schreef:

Oh, je bedoelt The System met je documentaire, had dat dan gewoon gezegd. Nee, die heb ik al voldoende ontkracht zien worden om geen 1.5 uur in te steken.

https://kloptdatwel.nl/2020/12/18/gelik ... he-system/

Maar je gaat niet zelf in op de punten die je eerder wel hebt neergezet. Of ben je het met mij eens dat 700 verkeersdoden met de officieel nu ruim 10.000 covid19-doden en de waarschijnlijke zelfs 16.000-18.000 covid19-doden (oversterfte van 13.835 afgelopen winter van week 40 t/m week 20, sindsdien ruim 4.000 geregistreerde covid19-doden).

Ook op mijn eerdere post waarom covid19 gevaarlijk is ben je niet ingegaan, terwijl je nu wel weer een volgende niet-onderbouwde post plaatst waarom het allemaal "overheid" is en covid19 zelf nauwelijks gevaarlijk.
Mizora schreef:
vivana schreef:
Er is maar 1probleem en dat is; de zorg is niet op orde en de IC's nog altijd niet genoeg op capaciteit. Verder maakt die covid19 geen drol uit en als je een goed imumsysteem hebt zul je er nauwelijks iets van merken.
En voor diegene die durven zeggen,ik hoop dat je niet geholpen wordt als je in het ziekenhuis mocht belanden, de gemiddelde nederlander betaald elke maand ziekte kosten! Dus dat recht heb je gewoon.

Covid19 is niet gelijk met een griepje, maar met een stevige longontsteking. De cijfers wisselen per onderzoek (onder andere omdat de arbeidsongeschiktheid wisselend wel of niet een vereiste is om mee te tellen), maar tussen de 10-50% van de mensen die covid19 gehad hebben, hebben na 6 maanden nog steeds meerdere restklachten.

Laten we het laagste cijfer nemen, 10%, en er dan vanuitgaan dat ze totaal 3 maanden volledig arbeidsongeschikt zijn, dat kan ook 2 maanden volledig en 2 maanden half werk zijn en is heel laag ingeschat en gaat uit van volledig herstel, dat is nog absoluut niet zeker, 1-2% definitief arbeidsongeschikt is waarschijnlijker.

We hebben 9 miljoen werkenden in Nederland, daarvan werkt de helft fulltime. De andere helft zet ik op halftijds, wat een onderschatting is van het aantal uren dat ze parttime werken.

Het gaat dan dus om 6.8 miljoen arbeidsjaren. Als iedereen covid19 zou krijgen, moet je 6.8*10%*(3/12) doen. Je verliest 170.000 arbeidsjaren door ziekte en met 1% chronisch arbeidsongeschikt komt daar nog eens 51.000 arbeidsjaren bij het eerste jaar, maar die komen, met de gemiddelde leeftijd van Nederlanders, nog eens 24 jaar terug, dus dus totaal 1.7 miljoen arbeidsjaren die je kwijt raakt.

Even los van het feit dat je er dus ook 51.000 levens mee verziekt, niet dood, wel kapot.

Edit: quote toegevoegd i.v.m. berichten die geschreven zijn tijdens het vormen van dit bericht
Laatst bijgewerkt door Mizora op 21-12-20 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:46

Corine , wat is wel betrouwbaar ? Tisjeboyjay ? Met zijn zogenaamd grappig bedoelde oproep ? Waar onderhuids nogal wat verwijzingen zijn dat het wel meevalt? Op het moment dat jij de mainstream media niet meetelt is het voor mij direct duidelijk in welke groep je zit. Hoe netjes je het ook brengt, jij bent net zo’n schaap. Maar dan helemaal met oogkleppen op, wij lezen beide kanten, jullie maar één en wel die berichten die de algoritmes voor je in beeld brengt .

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:00

bigone schreef:
Corine , wat is wel betrouwbaar ? Tisjeboyjay ? Met zijn zogenaamd grappig bedoelde oproep ? Waar onderhuids nogal wat verwijzingen zijn dat het wel meevalt? Op het moment dat jij de mainstream media niet meetelt is het voor mij direct duidelijk in welke groep je zit. Hoe netjes je het ook brengt, jij bent net zo’n schaap. Maar dan helemaal met oogkleppen op, wij lezen beide kanten, jullie maar één en wel die berichten die de algoritmes voor je in beeld brengt .

Ik neem de mainstream media niet 1 op 1 voor waar aan nee. Ik mag toch hopen dat niemand dat doet...

Ik probeer mijn mening zoveel mogelijk te vormen naar informatie die ik zelf opzoek bij betrouwbare bronnen vandaan.

Als Willem Engel wat zegt, neem ik dat niet voor waar aan, ik kijk welke bron hij gebruikt en of ik die betrouwbaar vind en of het idd klopt, zo niet dan neem ik die info niet voor waar aan.