Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:35

Klussen is erg arbeidsintensief @Gaucho. En een pizzaatje op z'n tijd moet kunnen toch. Moet eerlijk zeggen dat ik bijna elke week een pizza eet (maar dan wel eentje uit de diepvries, of een verse van de supermarkt geen afhaal/bezorgen)...

Goeie start van de dag hier, -300 gram :D Heerlijk ook dat het weer langer licht is en dat we weer een beetje zon krijgen. Dat doet het altijd goed voor het humeur en daarmee ook voor de motivatie om me netjes aan mijn schema (zowel qua eten als sporten) te houden...

miccamaaike

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:09

Mag ik me hier ook (weer) melden...

Ik was een paar maanden goed bezig, 8 kilo eraf en toen alles weer laten versloffen en nu zit er weer 4 bij. Ik wil eigenlijk 30-40 kilo kwijt dus ik heb nog wel even te gaan. Ik heb me gisteren aangemeld bij Weight Watchers, samen met 3 collega's. We hopen elkaar dan wat te kunnen motiveren. Kom hier ook graag weer meepraten als extra stok achter de deur. Heb de afgelopen 50 pagina's geloof ik gemist :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:36

Welkom terug! Heb je wat bij te lezen :')

Ik probeer me dapper te houden deze week, in ieder geval voor het weekend. Veel verleidingen maar heb Foxy pontificaal in de woonkamer geparkeerd en ze.. nee.. ik.. moet echt aan de bak.

Het is niet eerlijk. Diep in me zit echt een slanke den. Ergens.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:41

Ik gister 12.5 km gewandeld in Kootwijk. Wauw wat mooi daar. Hoop ooit met paard erheen te kunnen

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:52

Goed bezig allemaal!!!

Kan iemamd me wakker trappen :+
Ik heb echt weer zo'n halve slaapmorgen en heb nog niet heel veel uitgevoerd. Wel al wat heen en weer gelopen :')

(en ongesteld vandaag, dus krijg wrs dalijk koppijn. Vandaar de sloomheid. Net maar een pijnstiller gepakt. Nu geen pijn, maar voordat ik te laat ben)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 13:13

Ooh Arabella hier zit het er ook aan te komen. Blijft stom ;)

Dus hier een *schop*

Otti 12,5 km, goed bezig!

Roosch succes! :)

Miccamaaike succes met WW.
Ik heb dat in een grijs verleden ook al eens gedaan, opzich een goed systeem.

Musli heerlijk begin van de dag!
Het mooie weer motiveert mij ook enorm.

Gaucho het ziet er echt heel mooi uit!
En zoals de rest zegt, een pizza moet ook eens kunnen :)

Ik heb nu juist besloten om het eten tellen en dergelijke gewoon even los te laten.
Ben dan echt een soort van geobsedeerd en veel teveel met eten bezig waardoor ik juist ga vreten.
Probeer nu eerst even zoveel mogelijk te bewegen en niet te snoepen en dan kijk ik later wel weer eens.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 13:52

Hier vandaag ook dag 1 van ongesteldheid -O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 14:40

Meh, ongesteld is zo khut... hier weer net vanaf.

@Gaucho, een pizza moet soms kunnen!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:05

Otti1977 schreef:
Ik gister 12.5 km gewandeld in Kootwijk. Wauw wat mooi daar. Hoop ooit met paard erheen te kunnen

Leuk! het is hier fantastisch te paard

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:16

Gave foto!
Ik wil er ook weer wandelen <3

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:28

Wat een mooie foto Justkid! welkom Micca! Succes met de weight watchers.
Enne Roosch, volgens mij heb je al een prachtig figuur, dus niet zo negatief doen hoor....en foxy krijgt denk ik snel weer alle aandacht, soms is een beetje afstand helemaal niet verkeerd voor de ‘relatie’...dan ga je elkaar weer meer waarderen... :+ :D

Ik had weer m’n wekelijks meet en weegmoment, toch 0,5 kg afgevallen en ook een halve cm minder....Raar want ik had afgelopen week niet m’n beste eetweek (wel gezonde maaltijden, maar iets meer tussendoortjes dan ik wilde nemen) en ik ben bezig om m’n paard te verhuizen en kom daardoor tijd te kort in combi met de avondklok, dus niet gereden deze week... -O- Werk ook steeds drukker, dus ook geen wandeling met de lunch... Ik had dus eigenlijk verwacht iets zwaarder te zijn geworden. Maar goed, dus komende week op meer bewegen en gezondere tussendoortjes...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:40

0,5 is al netjes *\o/* !

Ik heb me al een paar weken niet gewogen, durf niet :') . Echt heel erg, ik weet t .
Maar ik mis m’n motivatie echt... met dit weer wandel ik wel, maar ook niet lang want moet werken. Klimmen is al gelijk volgeboekt, dus dat wordt lastig qua sporten..

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:44

Geen topweek qua eten hier :D Maar ik eet normaal heel erg gezond, dus even iets minder mag wel. Bewegen gaat wel echt lekker, gisterenavond flink pittig uur Personal Training, vanochtend 5 kilometer hardgelopen. Morgen flink spierpijn denk ik :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 11:15

Afbeelding
Ik heb de kast uitgeruimd, 4 volle zakken aan kleding weggehaald. Ik kwam nog een tent tegen, ik overweeg hem te bewaren voor kamperen. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:58

Heerlijk is dat Roosch :D ik moet ook hoognodig weer door de kast heen, de twijfelgevallen van de vorige ronde moeten er nu toch maar uit.

Top lunch net :9 eiermuffins met boerenkool en feta
Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:10

gaucho ga je al een receptenboek inbinden en waar kunnen we die bestellen? :+ Jouw menu's zijn wel een feestje! <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 14:37

Ooh wat ziet dat er lekker uit!

Goed bezig Roosch!

Hier net even heerlijk gewandeld in de pauze, tis zo lekker buiten <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:26

Ik had paniek want ik heb echt teveel weggedaan. :')

Nu wel mooi overzicht van wat ik allemaal wel en niet heb en nog twee spijkerbroeken op Vinted besteld en een bestelling ondergoed gedaan. :')

Het was inderdaad mooi weer!

En potver gaucho dat ziet er toch elke keer zo goed uit! Als jij de foto's/recepten doet wil ik wel de tekst doen voor het kookboek :))

Ik heb een uur op Foxy gestaan vandaag maar merkte ik dat ik de laatste dagen in de middag/avond toch echt moe was/inkakte/niet 100% was. Net wat crackers met wat zoets genomen, blijkbaar had mijn lijf dat nodig. :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:32

Ah ja, herkenbaar!

Als jij dan de teksten doet, dan maak ik de website wel voor promotie :D .

En Roosch, reden om weer te shoppen! Ik heb ook weer 2 broeken gekocht op Vinted...

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:43

Nou ik heb eindelijk een afspraak gemaakt om een trouwjurk te gaan passen! Ik ben heel benieuwd en een goede stok achter te deur om stabiel te blijven

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:49

Jeej wat fijn pallatin, hopen dat dat helpt!

Goed bezig roos!!!

Hier echt een *** dag gehad. Merk meteen dat er weer gedachten komen van ochja kan best wel eens. Dus net mijn pinpas maar bij mijn oiders laten liggen. Dan wordt winkelen een stuk moeilijker.

Mag wel eten wat ik wil van mijn thuis voorraad. Maar dat is alleen maar nootjes, droogworst, kaas en nog een paar dropjes :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:22

Pallatin schreef:
Nou ik heb eindelijk een afspraak gemaakt om een trouwjurk te gaan passen! Ik ben heel benieuwd en een goede stok achter te deur om stabiel te blijven

Ooooh super!

Ah balen Arabella, soms heb je die dagen!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:05

arabella2000 schreef:
Jeej wat fijn pallatin, hopen dat dat helpt!

Goed bezig roos!!!

Hier echt een *** dag gehad. Merk meteen dat er weer gedachten komen van ochja kan best wel eens. Dus net mijn pinpas maar bij mijn oiders laten liggen. Dan wordt winkelen een stuk moeilijker.

Mag wel eten wat ik wil van mijn thuis voorraad. Maar dat is alleen maar nootjes, droogworst, kaas en nog een paar dropjes :')

Sterkte Arabella, ik denk dat we allemaal wel eens zo’n dag hebben....mag ook best toch? Als je daarna de draad weer oppakt is dat een dikke prima!

En lekker bezig weer Roosch...ik heb welgeteld één kwartier gefietst (snel tijdens lunch naar de supermarkt gescheurd) en 20 minuten paardgereden....toen moest ik ivm de avondklok alweer stoppen....ik weet dat t voor het grotere geheel is, maar ik begin het echt beu te worden, elke avond een race tegen de klok....bleeghh!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 07:26

Ik vind het vooral meer stress toevoegen als verwacht die avondklok :( Verder ben ik gelukkig een ochtendmens en wel redelijk flexibel met werk. Ik begin vroeg, ga dan vaak rond 16.00 naar pony en doe 's avonds nog wat werk.

1 ding wat ik ontdekt heb tijdens het afvallen zijn smoothie bowls, die zou ik echt niet meer kunnen missen <3

Afbeelding

Net als de tijd nemen om rustig te ontbijten, heerlijk begin van de dag voor mij.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 07:58

Hoe vroeg sta jij op man :') .
Ontbijten is voor mij echt snel een boterham smeren, opeten en gaan. Ik haar vroeg opstaan namelijk...