Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Storm schreef:Pfff, ik ben vertegenwoordigster. Morgen en donderdag meerdere afspraken staan. Ik woon en werk in Brabant. Mijn dochtertje neem ik morgen al mee naar mijn afspraken omdat haar klas geen leraar heeft.
Gedoe... Moet ik de afspraken nu afzeggen en op een andere dag zetten? Gewoon gaan? Het zijn kledingwinkels...
Ik zou het niet op prijs stellen als je je kind mee zou nemen, uberhaupt een kind meenemen naar een zakelijke afspraak is een no go.
Giolli schreef:Sowieso heel bijzonder dat mensen toch vaak denken dat “Nederland” het hé-le-maal verkeerd doet. Het land wordt niet gestuurd door een stelletje pubers hoor. Waarschijnlijk hebben wij 1% kennis over het Corona virus vergeleken met hun, dus ik ben blij dat ik niet in hun schoenen hoeft te staan.
’Hun’ klinkt niet echt lekker en ik weet dat het zo niet mag, maar hoe moet ik ‘hun’ anders schrijven?Ik heb echt iets te lang over dit bericht moeten nadenken zeg. Bedtijd!
Giolli schreef:Sowieso heel bijzonder dat mensen toch vaak denken dat “Nederland” het hé-le-maal verkeerd doet. Het land wordt niet gestuurd door een stelletje pubers hoor. Waarschijnlijk hebben wij 1% kennis over het Corona virus vergeleken met hun, dus ik ben blij dat ik niet in hun schoenen hoeft te staan.
LadyMadonna schreef:Oh echt, hoe Rutte weer compleet afgemaakt wordt op social....,
En ook: ik werk in de *vul in*, dan kan niet vanuit huis!
Nee Gerda, Rutte zei ook “Als het KAN”, en daarbij, je woont niet in Brabant.....
PSvanLot schreef:LadyMadonna schreef:Oh echt, hoe Rutte weer compleet afgemaakt wordt op social....,
Nee Gerda, Rutte zei ook “Als het KAN”, en daarbij, je woont niet in Brabant.....
Hoeveel mensen ook vallen over de hand die hij gaf... hou op met me...
Die man doet zijn best en staat nogal voor een taak. Alsof hij alle beslissingen maakt en alsof ze niet weloverwogen zijn.
Maar nee, Nederland moet afgesloten worden van de buitenwereld want dat doen ze in Italië ook...
LadyMadonna schreef:Oh echt, hoe Rutte weer compleet afgemaakt wordt op social....,
purny schreef:LadyMadonna schreef:Oh echt, hoe Rutte weer compleet afgemaakt wordt op social....,
Ach... ik kwam gister weer het bekende zinnetje tegen. De grenzen moesten gesloten worden voor de asielzoekers en vluchtelingen...
Nikass schreef:Nederland lijkt zich wel minder streng op te stellen dan andere landen. Hoezo hoeven die Groningse studenten niet in quarantaine bijvoorbeeld?
In Engeland moet iedereen die uit Italië gereisd komt twee weken in quarantaine en in Israël moet iedereen die het land in komt in quarantaine. Kleine moeite als je daarmee een hoop ellende voorkomt voor een ander. Dus ja, ik vind wel dat Nederland zich slap opstelt.
https://www.telegraaf.nl/vrouw/18601211 ... beschermen
DubbelDun schreef:De Covidérs die in het zkh opgenomen meten worden hebben óf beademing nodig of ic-monetoring. Mensen die dat niet nodig hebben kunnen thuis uitzieken.
karuna schreef:En komen wij aan met geen handen schuddenneem een voorbeeld aan Italie maar maak dan niet dezelfde startfouten als overheid.
Nikass schreef:Nederland lijkt zich wel minder streng op te stellen dan andere landen. Hoezo hoeven die Groningse studenten niet in quarantaine bijvoorbeeld?
In Engeland moet iedereen die uit Italië gereisd komt twee weken in quarantaine en in Israël moet iedereen die het land in komt in quarantaine. Kleine moeite als je daarmee een hoop ellende voorkomt voor een ander. Dus ja, ik vind wel dat Nederland zich slap opstelt.
https://www.telegraaf.nl/vrouw/18601211 ... beschermen
karuna schreef:Wat ik bedoel met neem een voorbeeld aan italie want zo moet het niet. Leer van hun fouten en probeer ten alle tijden te voorkomen dat je daar als land ook eindigd. Dat is ook een voorbeeld nemen aan.