En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:07

ook ik ben een stille meelezer, en als je dan ineens 15 pagina's erbij ziet komen in een dag kan dat helaas weinig positiefs betekenen.. wat een vreselijk rot nieuws

Ik wil jou, je familie en iedereen die je liefheeft heel veel sterkte wensen voor de komende moeilijke periode.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:12

Ook hier een stille meelezer.. Maar checkte wel dagelijks even hoe het met je ging.. Wat een verschrikkelijke update.. Ik heb er gewoon geen woorden voor.. Wat ontzettend oneerlijk.. Heel erg veel sterkte voor jou, je lieve gezin en iedereen om je heen..

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:26

ik ‘ken’ Roby van verschillende Facebookgroepen en bokt, ik heb haar nooit in het echt ontmoet maar het voelt alsof ik haar al jaren ken. Ik hoopte op een wonder, heb kaarsjes voor haar aangestoken, en bij ieder nieuwsbericht over kankeronderzoek dacht ik hopelijk kan dit haar helpen.

Ze is zo’n geweldige moeder en het is zo oneerlijk dat haar meisjes haar zo jong al moeten missen. wat ik hoop voor nu is dat ze met minimale pijn nog een paar dagen met haar familie kan doorbrengen, en iemand al haar berichten hier gaat bundelen voor de kindjes om later terug te lezen wat voor vechter en liefdevolle moeder ze was. Heel veel sterkte en liefde ❤️

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:55

Jeetje heel veel sterkte en kracht voor de komende moeilijke periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:38

Lieve Roby, ik ben vooral een meelezer.. en nu eentje met de tranen over de wangen. Je komt zo dapper en sterk op mij over.. en dan nu wordt dat onder je weggeslagen. De besten gaan altijd als eerste ;( hopelijk kan je de laatste periode zoveel mogelijk samen zijn met degenen van wie je zoveel houdt, je meiden en je man en je familie en vrienden!

Liefs van Jans

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:47

Wat een mooie berichten zijn er al geschreven.
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:56

Heel veel sterkte de komende tijd.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:58

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:02

Ook hier een stille meelezer, niet vanaf dag 1 maar wel vanaf pagina 1. Roby je komt over als zo'n sterke vrouw, warme moeder en positief persoon, diep respect. Ook hier heb je een indruk gemaakt die ik moeilijk kan omschrijven. Iedereen wist dat dit geen eerlijke strijd zou gaan worden, maar dat het zó zou gaan lopen had niemand gehoopt.

Ik hoop dat je samen met je gezin, familie en vrienden de komende periode zo prettig mogelijk door mag maken, hou elkaar vast en koester ieder moment. Onwijs veel kracht en sterkte!

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:49

Jeetje ik volg ook al langere tijd maar dit nieuws komt hard binnen, te jong, te lief, te leuk, mijn mama hart breekt ook. Heel veel sterkte ik hoop dat je nog een paar prachtige herinneringen mag maken....

nomercy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:52

Ook ik ben een stille meelezer en helaas ook bekend met deze rot ziekte.
Ik wil je heel veel liefde, kracht en sterkte wensen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 17:00

Omdat het zo hard gaat is er sprake van een hospice, de waterlelie heeft voorlopig geen plek.

Per morgen is er plek bij de reiziger( Barendrecht) hier hebben we akkoord voor gegeven. Hier zal ik dus morgen heen gaan. Tussen 10 en 11 zal ik gehaald worden per ambulance.

Adres is:Voordijk 332, 2993 BA Barendrecht

Alle bezoek voor morgen is even ovb of vervallen en houden we contact over. Graag morgen even een berichtje daar over.

Groetjes stephan en roby

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:03

Ik weet even niet wat ik moet of kan zeggen. Dit gaat zo oneerlijk snel... Succes met de rit naar de reiziger morgen, hopenlijk mag je daar nog een tijd genieten van alle lieve mensen om je heen.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:10

Wat is dit oneerlijk, hoe snel het nu gaat. Roby je bent de hele dag (en daarvoor ook regelmatig) in mijn gedachten. En dan zit ik op de bank met mijn dochtertje van 2 jaar tegen mij aan geleund en de tranen rollen over mijn wangen. Wat heb ik een respect voor jou, wat ben je een bijzonder mens. Zoveel mensen die jou wel én niet persoonlijk kennen denken aan jou en je gezin. Ik vind het geweldig hoeveel mensen er toch laten weten in hun gedachten bij jullie te zijn.

Ik hoop dat je nog mooie momenten mag beleven, hoe klein ook. Succes morgen met de rit naar de Reiziger. Liefde en kracht zenden wij jullie toe!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:12

Veel mee gelezen. Altijd zo vol vertrouwen. Nu moet je los gaan laten...wat zal dat vreselijk moeilijk zijn voor jou en je man en kinderen (en rest van de familie). Geniet elke seconde nog vol van elkaar.
Heel veel sterkte en moed

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 17:14

Bedankt trouwens voor de bloemen bokt <3

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:17

quera schreef:
Omdat het zo hard gaat is er sprake van een hospice, de waterlelie heeft voorlopig geen plek.

Per morgen is er plek bij de reiziger( Barendrecht) hier hebben we akkoord voor gegeven. Hier zal ik dus morgen heen gaan. Tussen 10 en 11 zal ik gehaald worden per ambulance.

Alle bezoek voor morgen is even ovb of vervallen en houden we contact over. Graag morgen even een berichtje daar over.

Groetjes stephan en roby

Hoop dat je je daar fijn voelt. :* klinkt een beetje gek maar je snapt wel wat ik bedoel.
Laatst bijgewerkt door Pauline op 06-11-19 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:17

Al een tijdje een stille meelezer maar voel nu ook de behoeft om te reageren. Wat een vreselijk nieuws, dat was wel worst scenario ;( wat een rotziekte is t. Gewoon zo hard door gegaan ondanks de chemo etc. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je nog wat mooie momenten mag hebben met je familie...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:19

quera schreef:

Groetjes stephan en roby

Ruk dat het zo vreselijk hard gaat, :(:) mensen.
Wel heel fijn Roby dat je in het hospice terecht kunt zo snel, want daar is de sfeer en omgeving beter als het ziekenhuis. Dat is voor jou en Stephan fijner.
Jullie veel sterkte en kracht hé lieve mensen. We denken aan jullie!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 06-11-19 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:24

jeetje wijvie hoe snel kan iets gaan |( Ik stuur morgen al mijn kracht naar je toe!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:28

Wat "fijn" dat je naar De Reiziger kunt, het is toch wel prettiger dan het ziekenhuis.
Ik wil jou en al je naasten alleen maar ontzettend knuffelen, woorden heb ik er niet voor. Althans, geen mooie woorden, alleen maar hele lelijke......

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:28

Ik lees al vanaf het begin mee en misschien heb ik toen weleens wat gepost.

Wat een verschrikkelijk nieuws en wat oneerlijk.
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte, ik ken je niet maar je schiet regelmatig door mijn hoofd heen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:33

Fijn dat er een plekje voor je is, voor zover je over fijn kunt spreken. Zo klote dat t nu allemaal zo snel gaat, zo oneerlijk

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:37

Ik wens jullie nog fijne momenten toe samen.
Knuffel voor jullie en ik wens je toe dat je mag vertrekken van ons allemaal zoals jij wil.
Pijnvrij, met een enorm dikke knuffel en omringt met bergen liefde van alles en iedereen wie van je houdt.
Als liefde genezen kon, was jij al 100x genezen. :*

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:41

Wat verschrikkelijk.. we hopen allemaal op een wonder..

Ik wens jou en je gezien veel rust toe, hopelijk verloopt het allemaal rustig.

Heel veel sterkte.