raket schreef:Oh mooi. Dat vind ik lekker.
Volgens mij maakte mijn oma brandnetelsoep.
Brandnetelthee helpt ook Raket. En ik vind het nog lekker ook. Dus wie weet jij ook wel.
Ik heb gisteren een enorm slechte dag gehad
Heb gewoon 1 dagje nergens op gelet. Heb ‘s middags dropjes gegeten
‘s avonds uit eten geweest. Heb naast de heerlijke gerechten ook frietjes gehad en ijs toe
ooh had echt al zeker anderhalve maand niks, maar dan ook niks slechts gegeten en het was zo heerlijk één dagje niet te tellen. Merkte wel dat ik vrij snel vol zat. Toetje kreeg ik niet eens op. Vandaag heb ik alweer gesport en vul ik al het eten weer keurig in. Voor de rest van de week allemaal sla voor lunch gehaald, dus ik kan er weer tegen aan. Maar toch, zo’n dagje zondigen geeft weer moed om verder te gaan.

Zoals ik al schreef in m'n vorige post wil ik aankomende woensdag weer een lijstje van de tussenstand online zetten. Gaat dus om gewichten van week 33!
Baal er zo van. Ik heb er ook moeite mee om weer in het gareel te komen. Nu wel twee goeie dagen gehad wat eten en bewegen betreft, nu nog volhouden... Het helpt dat ik weer aan het werk ben, dan heb ik wat meer discipline wat eten betreft. Maar als ik vrij ben beweeg ik veel meer, dus dat moet ik in de avonden gaan compenseren. Komt goed, maar heb even een baalmomentje.
. En dan werk ik ook nog tegenover een digros en ga ik in de pauze vaak even boodschappen doen. Vroeger scoorde ik dan nog wel is een lekker croissantje of chocobroodje of nog beter de kaassuisse
. Daar ren ik nu maar hard langs. Echt braaf boodschappen halen van mijn lijstje en soms nog wat fruit of worteltjes ofzo. Of als ik echt honger heb een potje 0% vet griekse yoghurt ofzo. Vrijdag ben ik vrij en dat is de dag dat ik huishouden doe en mn zoontje ook thuis is. Dan heb ik het zo druk dat ik er echt aan moet denken om te eten. Zaterdag en zondag zijn ook drukke dagen dus dan moet ik er ook echt aan denken om te eten...
.
. Ik ga mezelf maar weer even volgieten met water ofzo
.