Het is altijd zo stom dat als je op vakantie bent geweest, weer alle dingen wil eten die je op je vakantiebestemming niet hebt. Het liefst allemaal tegelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ohhh Milka paaseitjesGelukkig kan ik die hier in de UK niet krijgen haha. Moet sowieso alle paaschocolade overslaan dit jaar ben ik bang.
Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad Maanlicht
Ik had vanochtend m'n eerste check in met m'n coach en ik mag morgen pizza dus goed nieuwsVandaag studieverlof dus vanochtend getraind en m'n cardio gedaan, vervolgens bleek ik m'n portemonnee te zijn vergeten dus kon ik niet meteen daarna boodschappen doen. Tussendoor naar huis moeten lopen en weer terug naar de supermarkt dus en nu zit ik op 18.700 stappen, hard gestudeerd
_sharonnn schreef:BK: wat is country mill? Fijn dat die shakes bevallen! Ik heb ooit 1 geprobeerd, van mn moeder die was aan de weight watchers en vond het zo vies, inderdaad een korrelige smaak ofzowas de daim taart lekker?
Riddershow schreef:@BK: Ik moest ook wennen aan de structuur van De Low calorie Meal shake. Ik dacht maar zo, een smoothie heeft ook vaak vezels... Misschien dat ik de chocolade ook maar een keer probeer. Ik vond de LCM eigenlijk niet eens zo heel erg vullen. De SP vult vind ik een stuk meer (maar gebruik dan ook veel meer water/melk)
Wat betreft de bars (dus Smart bar/LC-bar) ik vind ze prima vullen en ook een lange tijd een verzadigd gevoeg geven. En ze zijn niet eens zo heel vies (heb wel eens hele vieze ei-wit bars gegeten), maar ook neem meestal wel de crunchie als de optie er is. Bij B&F heb je ook leuke combie-deals met een pot shake en bars bijvoorbeeld. Heb je in totaal soms tot 20% korting...