3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:05

Ja, echt zoo lekker...

Het is altijd zo stom dat als je op vakantie bent geweest, weer alle dingen wil eten die je op je vakantiebestemming niet hebt. Het liefst allemaal tegelijk :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:30

Ohhh Milka paaseitjes <3 Gelukkig kan ik die hier in de UK niet krijgen haha. Moet sowieso alle paaschocolade overslaan dit jaar ben ik bang.

Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad Maanlicht :)

Ik had vanochtend m'n eerste check in met m'n coach en ik mag morgen pizza dus goed nieuws :D Vandaag studieverlof dus vanochtend getraind en m'n cardio gedaan, vervolgens bleek ik m'n portemonnee te zijn vergeten dus kon ik niet meteen daarna boodschappen doen. Tussendoor naar huis moeten lopen en weer terug naar de supermarkt dus en nu zit ik op 18.700 stappen, hard gestudeerd :')

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:38

Oh Milka over het algemeen!
Wat tof Maanlicht! En die ene kilo is er zo weer af ;)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:49

Eulogy schreef:
Ohhh Milka paaseitjes <3 Gelukkig kan ik die hier in de UK niet krijgen haha. Moet sowieso alle paaschocolade overslaan dit jaar ben ik bang.

Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad Maanlicht :)

Ik had vanochtend m'n eerste check in met m'n coach en ik mag morgen pizza dus goed nieuws :D Vandaag studieverlof dus vanochtend getraind en m'n cardio gedaan, vervolgens bleek ik m'n portemonnee te zijn vergeten dus kon ik niet meteen daarna boodschappen doen. Tussendoor naar huis moeten lopen en weer terug naar de supermarkt dus en nu zit ik op 18.700 stappen, hard gestudeerd :')

Vandaaaaaaag pizza dag chick *\o/*

Maanlicht: Lekker genieten van t leven hoor, doe je goed. Hmmm je pizza klinkt goed :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 11:59

Ja, vandaag weer even gezond, want op zondag eten we altijd pizza.

O: gebakken ei zonder vet op een boterham met een beetje spek
T: drie Milka Daim paaseitjes
L: twee geroosterde boterhammen met een halve avocado
T: appel, mandarijn, eventueel twee maiswafels met ham
A: kommetje aspergesoep, aardappelpuree, gekookte broccoli en garnalen in bladerdeeg.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:39

Is het bijlezen weer mislukt :')
Ik pak het vanaf nu weer even op haha

Welkom terug Eugoly! En veel succes! Komt vast goed!

Supergoed Sharon! Wat was het resultaat? En wat knap dat je zo lang op een crosstrainer kan staan, als ik er al op sta, is dat echt ontzettend kort. Maar dat kan ook aan mij liggen :=

Wat fijn Laura! Hoe was het? Lekker lijstje trouwens! Onze crosstrainer maakt overigens een beetje lawaai, maar aangezien we meestal dan de tv aan hebben staan of muziek op merk je dat niet zo. De crosstrainer staat trouwens in de slaapkamer van mijn ouders, dus ik heb er sws geen last van haha.

Yonker en Inney, ach, met carnaval mag dat hè! Dit jaar had ik het zo druk dat ik carnaval helemaal vergeten was :') Gisteren ben ik gegaan en morgen denk ik ook nog even. Lekker rustig aan dit jaar.
Wij hebben thuis trouwens ook een crosstrainer. Ikzelf sta er eigenlijk nooit op, zou ik eigenlijk wel moeten doen haha. Maar mijn ouders en zusje gebruiken hem wel veel.

Precies wat je zegt Frummels haha.

Goed bezig BK! Mooi lijstje.

1 kg is echt niks Maanlicht haha. Het is erg belangrijk om goed te genieten van je vakantie :j En wat fijn dat je vakantie leuk was!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 11:42

Wauw Bk, wat een gewicht ben jij verloren zeg. Knap!

Wat gaaf Jaimy, een eigen sportschool! Lijkt me superleuk, maar ook zwaar. Geen gebrek aan beweging in ieder geval, Haha.

Spannend Frummels, maar wat fijn als je van die pijn af zou zijn daarna. Ik duim voor je :)

Jij blijft goed bezig Sharon! Vind 70 minuten op de crosstrainer ook wel een prestatie!

Welkom Inney!

Hoe was het in de stad Sanne? En hoe was de kebab? :D

Mooie reis heb je gemaakt Gribaldi, zou ook graag eens die kant op gaan.

Jouw vakantie klinkt ook niet verkeerd Maanlicht, die kilo is vast zo weer verdwenen. Hoe voel je je verder?

Hoop dat alle carnavallers het leuk hebben/hadden!

Ben blij dat jullie in het weekend minder hard gaan, kan ik een beetje bijlezen. Fijne zondag allemaal!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 11:55

Zo, gisteren heerlijk uit geweest met manlief <3 eerst even lekker de stad in geweest, toen een paar drankjes in een heel leuke kroeg. Daarna lekker uit eten, waar ik zoveel gegeten heb dat er geen hap meer bij kon :+ en tot slot nog naar de bioscoop, waar ik zelfs geen popcorn gehaald heb, zo vol zat ik. Vanochtend nog lekker uitgeslapen, heerlijk!

Crosstrainer moet ik nog eens over nadenken, hij zou bij ons op zolder komen te staan en 's avonds gebruikt worden, maar dan moeten de kinderen er natuurlijk niet wakker van worden...maar zou wel lekker zijn om thuis wat cardio te kunnen doen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 13:34

Yonker: ik hoop het ook, al vind ik het wel lastig om bepaalde dingetjes te laten := ja klopt ik heb een crosstrainer thuis, eigenlijk een heel oud ding, heb m ooit op marktplaats gekocht. Ik vind het ook lastig om er echt op te gaan staan, moet er echt zin in hebben, maar als je de lat voor jezelf laag legt, lukt het misschien wel, dus niet: ''ik wil elke dag 10 minuten op dat ding staan'' maar bijvoorbeeld: ''ik ga deze week in ieder geval 1 keer op de crosstrainer staan'' meestal als je dan begint, is het wel makkelijk om even door te pakken. Ik heb er ook niet 70 minuten constant op gestaan, die conditie heb ik helemaal niet, maar ik zorgde er gewoon voor dat als het niet meer lukte, ik afstapte, maar hield wel mn hartslag hoog, dan als het weer kon (of als mn hartslag erg daalde) ging ik er weer opstaan, zo daag ik mezelf uit :j

Laura: ik heb een marktplaats crosstrainer, er staat op: ''The panther ecliptica trainer'' die dus :+ als je de ruimt hebt, waarom niet? En zoals ik tegen yonker al zei, je kan beter de lat laag leggen :)

Frummels: het is inderdaad echt een verschrikkelijk apparaat! Haha maar wat ik ook tegen yonker zei, ik sta er niet constant 70 minuten op. Ik zorg gewoon dat ik er een leuke serie bij aan heb staan en dan gaat het eigenlijk wel vrij hard, met name qua tijd :D

Lieszje: haha dat is een goede om te onthouden!

Maanlicht: mooizo! Die kilo komt ook wel weer goed joh! :j

BK: wat is country mill? Fijn dat die shakes bevallen! Ik heb ooit 1 geprobeerd, van mn moeder die was aan de weight watchers en vond het zo vies, inderdaad een korrelige smaak ofzo :+ was de daim taart lekker?

Eulogy: ik vind het dus zo raar om je bokt naam te typen :') en 9/10 berichten van jou krijg ik al mee dus dan reageer ik dubbel haha, je bent super goed bezig! En dat je pizza mag, is ook zo fijn!

Maanlicht: hoe bak je een ei zonder vet? Haha, bij mij blijft dat dan in de pan vast zitten enzo :Y)

Kimmie: welk resultaat? :P sorry ben er nog niet helemaal bij geloof ik haha. Ach het zijn een beetje van die uitspattingen bij mij, als ik het al doe, dan doe ik het goed zeg maar :') ik kan altijd zo gruwelijk overdrijven haha. Gewoon eens proberen op de crosstrainer, al doe je het 1 keer, heb je het altijd al vaker gedaan dan iemand die niks doet!

Kiwi: ja en ik vond het dus echt een super voldaan gevoel geven! Waarschijnlijk doe ik het volgende week weer :j ik vind het ook fijn dat het niet zo snel gaat, in het weekend zit ik niet zoveel op bokt dus nu kan ik lekker bijlezen en posten, echt iets voor de luie zondag haha!

Laura: klinkt heerlijk zeg! Fijn dat je zo genoten hebt! Ja die crosstrainers kunnen wel herrie maken, tenminste ik vind die van mij vrij luid, maar bij mij heeft niemand er last van :P

Zo ik ben weer bij! Hoe was jullie weekend? Ik heb mn weekend grandioos verpest met Carnaval :+ 1 wijntje werd 2, 2 wijntjes werden 3 enzovoort, daarna een tosti en een kaassoufle gegeten en 2 koekjes en hoppa daarna alles eruit gegooid, voel me nu niet zo chill en dat was lang geleden dat ik dat gehad heb, sneu persoon ben ik :7 Het was wel echt super gezellig! Net een flink anti-kater ontbijt gehad ter grootte van mn ontbijt/tussendoortje/lunch dus vanmiddag nog even iets en vanavond lekker een kopje soep, morgen weer een dag! Wel had ik me nog gewogen trouwens, 73,9!!! *\o/* ik ben gewoon al 2,5 kilo kwijt, echt zo blij mee, geeft zoveel motivatie om weer door te gaan met sporten, goed eten en meer bewegen joehoe! Ik hoop eind deze week op 73,4 te zitten, maar ik weet niet wat voor invloed gisteravond heeft gehad. Ik heb wel heel veel bewogen en ik weet niet of je de tosti's en dergelijke mee mag tellen, aangezien dat er zo snel weer uit was. Ik zie wel wat zaterdag weer brengt! Fijne zondag allemaal! :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 13:55

Ik doe gelukkig niet aan carnaval, scheelt een hoop haha!
Lekker rustig aan nu! :)

Wat fijn dat je zo goed afvalt! Ik hoop volgende week weer op de weegschaal te gaan, denk donderdag, en dan hoop ik toch wel iets kwijt te zijn.

Ik heb een hele fijne pan met een goede anti-aanbaklaag om eieren te bakken. Veeg ook soms na het wassen in met een heel klein drupje olijfolie en keukenrol zodat de laag goed blijft. Maar kan inderdaad niet met elke pan..

Lijstje vandaag:
O: stevige roggecracker met cottage cheese, Activia yoghurtje vijg
T: vier maiswafels met ham, appel
L: tosti ham kaas :D, kommetje aspergesoep
T: twee mandarijntjes, misschien een koekje
A: garnalen in bladerdeeg, 250 gram broccoli en wat gekookte aardappel

Zouden eigenlijk gister het avondeten voor vandaag eten, maar mijn vriend had er geen zin in, moest vette hap worden. Aangezien ik ook best wel een beetje ziekig ben van de vakantie (darminfectie), vond ik het prima.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:04

Even een vraagje voor de fitbit gebruikers: als je een L koopt, Kun je daar met een ander bandje dan ook een S van maken?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:07

Oh geen idee eigenlijk.. kan je het niet vinden op internet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:08

Ja. Mijn vriend heeft een L en ik een S, zijn precies hetzelfde.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:13

Fijn, bedankt!

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 17:12

Eugoly, Hoe heerlijk dat je pizza mag! En succes!
Laura, klinkt alsof je veeel te veel hebt gegeten, maar ook enorm hebt genoten!
Sharon netjes! Gefeli!

Ik ben dit hele weekend binnen bezig met mijn scriptie blegh. Ik wil niet meer maar ben net op de helft..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 18:04

Ajoh die kilo is er zo weer vanaf Maanlicht :)

Oehh pizza <3
Heb je er goed van genoten Eulogy? :)

Dat klinkt als een geslaagd weekend Laura :D

Zolang het maar leuk was Sharon! :D
En een keertje moet kunnen toch? :)
En al 2,5 kg kwijt! Goed bezig!
Je doel ga je vast en zeker halen :D

Succes met je scriptie Ilse!
Schiet het al een beetje op?

Ik heb gisteren flink gezondigd :o
Ben met een vriend uiteten geweest en heb aardig wat spareribs naar binnen gewerkt :')
Vandaag gesport en weer netjes aan het eten :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 18:36

_sharonnn schreef:
BK: wat is country mill? Fijn dat die shakes bevallen! Ik heb ooit 1 geprobeerd, van mn moeder die was aan de weight watchers en vond het zo vies, inderdaad een korrelige smaak ofzo :+ was de daim taart lekker?

Country Mill is een paardensportzaak in Nijkerk. Het zadel van peerd moet aangepast worden en er wordt lood in verwerkt zodat hij met zijn eigenaresse dit jaar CEI*** endurance mag starten. Het minimumgewicht om te mogen starten is 75 kilo inclusief zadel, en daar zit ze onder.

De daim was heeeerlijk. En omdat het nog niet op was (hoe dan) vanmiddag ook weer hahahaha.

Ondanks de carnaval ben je super bezig!! *\o/*

Gisteravond dus een feestje, en mijn geplande avondeten ging niet door omdat er mensen al heel vroeg kwamen en bleven eten. Dat werd dus Thuisbezorgd, maar de pizza was wel heel lekker :Y) Genoeg gesnaaid ook, er was veel teveel. Qua alcohol is het wel binnen de perken gebleven, paar wodka shotjes maar verder niet.

Vandaag;

O; yoghurt met Cruesli VolVezel, lijnzaad, banaan
L; meergranen croissant met kaas
T; stukje Daim taart O:)
T; paar tijgernoten
A; erwtensoep met roggebrood

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:02

Ik zie allemaal mensen die lekker gegeten hebben :)

Zo’n katerdagje voorkomt bij mij altijd wel een hoop calorieën Sharon :D Wat ga je goed met je gewicht!

M’n vriend heeft een fitbit charge 2 voor me besteld *\o/*

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:51

@carnaval: Hoop dat iedereen een leuk carnaval gehad heeft? Het enige wat wij eraan doen is wat de scholen voor de kids doen. Misschien dat we nog ooit naar een optocht gaan, maar dat was gister niet aan de orde.

@BK: Ik moest ook wennen aan de structuur van De Low calorie Meal shake. Ik dacht maar zo, een smoothie heeft ook vaak vezels... Misschien dat ik de chocolade ook maar een keer probeer. Ik vond de LCM eigenlijk niet eens zo heel erg vullen. De SP vult vind ik een stuk meer (maar gebruik dan ook veel meer water/melk)

Wat betreft de bars (dus Smart bar/LC-bar) ik vind ze prima vullen en ook een lange tijd een verzadigd gevoeg geven. En ze zijn niet eens zo heel vies (heb wel eens hele vieze ei-wit bars gegeten), maar ook neem meestal wel de crunchie als de optie er is. Bij B&F heb je ook leuke combie-deals met een pot shake en bars bijvoorbeeld. Heb je in totaal soms tot 20% korting...

Oohh.... Daim taart.... Heerlijk!

Ik heb me vorige week bij een groenteboer een doosje verse dadels gekocht, ik vind ze zoveel lekkerder zonder de sirooplaag!!! En dus ook een stuk gezonder.

Heb ook kokos in huis, dus nu nog alleen de 70% chocolade (voordat ik hem opeet) en ik kan mijn bounty's maken...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:07

Milka paaseitjes zijn echt het lekkerste ooit <3

Maanlicht: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Eulogy: Hopelijk heb je genoten van je pizza. Veel stappen heb je gedaan zeg, wauw!

BK: wat ontzettend knap van je. Daar mag je echt heel trots op zijn :)
En ook lekker pizza, yum!

Kiwi: Ik hoop het ja. Ik kan niet wachten en hoop zo dat het werkt! Vind het wel ook heel spannend want ik ben wel een beetje bang voor de pijn van de ingreep :o

Laura: Wat heerlijk, samen uit eten! Klinkt als een leuke dag. :)

Sharon: Met een serie aan kan ik het me nog wel voorstellen dat het je lukt. Maar toch vind ik het super knap haha.
Oei, carnaval. := Dat is echt helemaal niets voor mij haha. En ach weet je, als je het maar naar je zin hebt gehad, dan was het die wijntjes etc. wel waard! En dus ook gewoon nog een mooi gewicht op de weegschaal! Topper! :D

Lieszje: Heerlijk, spareribs! Ik eet zo goed als geen vlees meer, maar spareribs mis ik wel hoor :o

Riddershow: lekker, verse dadels! Ik vind ze ook veel lekkerder dan die met siroop uit de supermarkt.
Die bounty klinkt lekker. Volgens mij heb ik dat ook eens gemaakt. :j

--

Ik heb gisteren een beetje te weinig gegeten maar was echt van hot naar het aan het racen >;) Heb wel genoeg bewogen in elk geval, haha. 's morgens 45 minuten paardgereden in de bak. Paard was nogal fris dus had mijn handen vol. Hij ging ook nog een keer aan de kletter met een flinke bokpartij, dus mijn rug heeft wel een flinke opdonder gekregen :(:)
Daarna een uur krachttraining gedaan, 3 uur door de stad gewandeld en op de fiets naar stal geweest (10 km). De beentjes waren wel op in de avond, haha.

Vandaag relatief rustig. Werken tot een uurtje of half 5-5 uur en daarna op de fiets naar stal. Heb mijn auto zaterdag verkocht en de nieuwe auto wordt pas eind van de maand geleverd, dus moet even alles op de fiets doen :+

Lijstje:

O: Havermout met amandelmelk, plakjes banaan en kaneel + kop koffie
T: cappuccino en een mineola
L: 2 boterhammen met humus jalapeno + rucola en een kop soep
T: 3 rijstwafels met vegetarische smeerworst
A: rijst met zalm, sojabonen en avocado + sojasaus
T: kwark met fruit

B: 40 min fietsen (retour werk), 50 min fietsen (retour stal) en pony longeren, maar als het goed is beweegt hij dan meer dan ik :')

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:01

Ik zie soms echt zuuulke lekkere ideeen langskomen meiden echt top :D
Denk dat het alleen het bandje is wat je kan wisselen ja :j

Mijn nieuwe schema.. ontbijt bevalt echt top! Vandaag 2de poseerles gehad, bikbini gisteren uitgezocht en net poseerhakken besteld..... Dingen worden nu officieel :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:18

Riddershow schreef:
@BK: Ik moest ook wennen aan de structuur van De Low calorie Meal shake. Ik dacht maar zo, een smoothie heeft ook vaak vezels... Misschien dat ik de chocolade ook maar een keer probeer. Ik vond de LCM eigenlijk niet eens zo heel erg vullen. De SP vult vind ik een stuk meer (maar gebruik dan ook veel meer water/melk)

Wat betreft de bars (dus Smart bar/LC-bar) ik vind ze prima vullen en ook een lange tijd een verzadigd gevoeg geven. En ze zijn niet eens zo heel vies (heb wel eens hele vieze ei-wit bars gegeten), maar ook neem meestal wel de crunchie als de optie er is. Bij B&F heb je ook leuke combie-deals met een pot shake en bars bijvoorbeeld. Heb je in totaal soms tot 20% korting...

Ik heb vandaag de banaan LC shake gehad en die was veel minder korrelig dan de choco. Maar inderdaad, als je een smoothie maakt met havermout dan krijg je ook zoiets. De SP shake freebie ligt er nog, dus die probeer ik binnenkort ook nog. Ze zeggen op de site wel dat de SP shake geen volwaardige vervangende maaltijd is (kan ook niet met zo weinig kcal), dus ik weet niet of ik die mee zou nemen als lunch.

Die deals zal ik eens in de gaten houden :j Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat zo'n reepje een vol gevoel geeft voor langere tijd, maar is het proberen waard.

Planning vandaag;

O; B&F Low Calorie shake banaan
L; meergranen croissant met kaas
A; zoete aardappel/andijvie stamppot met appel en cashewnoten

En dan tussendoor nog één en ander. Vanavond de familie hier voor de verjaardag van vriendlief, dus ja, ik kom er wel weer aan vandaag :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:46

Mmm daim taart klinkt echt wel goed <3

Wat gaaf Jaimy!

@Frummels
Ik ben echt een vleeseter dus zou echt niet zonder kunnen :o
Goed in beweging zo te lezen :)

Klinkt goed Black Kelpie!
Een crossaintje heb ik echt al in geen eeuwigheid meer op :')

Ik heb donderdagnacht alleen maar gedroomd over zoetigheid (voornamelijk tompouchen :')) dus heb besloten dat ik er een mag als ik op de 65 kg zit :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:52

Kiwi, het was echt heel mooi! Als je de kans hebt om te gaan, doen :)

Voor de meiden die zijn wezen carnavallen, dan moet je ook wel een beetje genieten toch.

Lekker bezig frum!

BC, dat ze kruimelig zijn klopt blijft helaas ook zo :P
Je avondeten klinkt lekker :)

Haha mooi vooruitzicht Lieszje!

Hier alles zo zijn gangetje, lekker bezig geweest, druk in het hoofd dat is dan wel weer minder :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:26

Ilse: succes met je scriptie! Is het een beetje gelukt dit weekend? Welke opleiding doe je?

Lieszje: haha gezellig was het zeker, maar wat was ik gisteren beroerd zeg :') ja de kilo's gaan gelukkig lekker! Deze week weer knallen, zaterdag ga ik wel uit eten naar een all you can eat, maar op zich heb ik sowieso de laatste tijd veel uitjes gehad en als je de rest van de week wel goed oplet en wat beweegt, heeft die ene uitschieter eigenlijk vrij weinig invloed, het vertraagt je proces alleen wat en dat is iets wat je moet willen, wil je dat niet, moet je echt streng voor jezelf zijn en dat kan ik niet zo goed :n :P spareribs zijn zo lekker he! Ik hoop dat ze die zaterdag ook hebben!

BK: Dankjewel! Carnaval is maar 1 keer per jaar gelukkig! Ah okee, klinkt leuk zeg! Gaaf dat ze daarin mag starten, ik ben zelf niet zo thuis in het hele endurance, maar is dat een hoog niveau? Fijn dat de daim lekker was en inderdaad zonde om hem niet eventjes op te maken haha :=

Kiwi: ja het is dus uitgedraaid op een snaai dag oeps, ik weet weer waar ik het deze week voor doe :+ ik was hondsberoerd, maar had zo'n honger de hele dag, dus uiteindelijk na mn katerontbijt, een zak sate kroepoek leeggegeten, cornflakes met melk gehad en 4 crackers met veel kaas en daarbij sap gedronken :Y) ja oeps. Nieuwe week nieuwe kansen!!

RS: mijn carnaval was leuk inderdaad! :D geniet van je dadels! En lekker zeg, zelf bounty's maken, heb je dat al eens vaker gedaan?

Frummels: ja je moet het jezelf dan maar zo makkelijk mogelijk maken haha. Ja ik vind het dus echt super leuk, al woon ik dus zo noordelijk als maar zijn kan, dus ik wil ooit wel een keer goed feesten in het zuiden haha, maar het was het zeker waard, leuke avond met veel gezelligheid! En de weegschaal was inderdaad lief! Ik hoop zaterdag ook weer O:) net als een keertje teveel eten is een keertje te weinig ook niet zo'n ramp! Klinkt als een actieve dag en als je er zelf niet van baalt, is er niks om je zorgen over te maken :) net lijstje vandaag en wederom een sportieve dag voor de boeg, succes!

Jaimy: ik lees het enthousiasme in je berichten gewoon, word daar zelf ook zo blij van! Ik kan erover heen gelezen hebben, maar wat is je ontbijt? :D klinkt allemaal erg goed, heel veel succes en vooral genieten!

BK: gefeliciteerd met je vriend! En genieten mag wel een beetje natuurlijk, al snap ik ook wel dat je het wil beperken := knap van je hoor en je avondeten klinkt echt super lekker!

Gribaldi: fijn dat je zo goed bezig bent geweest! Wel goed om jezelf denken he, druk in het hoofd kan zo vermoeiend zijn soms :(:)

Blegh ik heb een brakdag 2.0 gekregen geloof ik, dus ik doe vandaag ook niet teveel, gelukkig kan dat, want ik ben vrij O:) laat uit bed gekomen en een rommelig lijstje, omdat ik makkelijk wil vandaag, wel weeg ik alles gewoon af, dus mn calorieën kloppen gewoon :j vanavond nog even aan de wandel om toch wat beweging te hebben. Fijne dag allemaal!

O: cornflakes met melk
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
T: granenbiscuits
A: kipgyros met 2 pita's en knoflooksaus
B: 5 km wandelen

Calorieën: 1696 dus 2196 verbranden!