Het is altijd zo stom dat als je op vakantie bent geweest, weer alle dingen wil eten die je op je vakantiebestemming niet hebt. Het liefst allemaal tegelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig kan ik die hier in de UK niet krijgen haha. Moet sowieso alle paaschocolade overslaan dit jaar ben ik bang.
Vandaag studieverlof dus vanochtend getraind en m'n cardio gedaan, vervolgens bleek ik m'n portemonnee te zijn vergeten dus kon ik niet meteen daarna boodschappen doen. Tussendoor naar huis moeten lopen en weer terug naar de supermarkt dus en nu zit ik op 18.700 stappen, hard gestudeerd
Eulogy schreef:Ohhh Milka paaseitjesGelukkig kan ik die hier in de UK niet krijgen haha. Moet sowieso alle paaschocolade overslaan dit jaar ben ik bang.
Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad Maanlicht
Ik had vanochtend m'n eerste check in met m'n coach en ik mag morgen pizza dus goed nieuwsVandaag studieverlof dus vanochtend getraind en m'n cardio gedaan, vervolgens bleek ik m'n portemonnee te zijn vergeten dus kon ik niet meteen daarna boodschappen doen. Tussendoor naar huis moeten lopen en weer terug naar de supermarkt dus en nu zit ik op 18.700 stappen, hard gestudeerd
Gisteren ben ik gegaan en morgen denk ik ook nog even. Lekker rustig aan dit jaar.
En wat fijn dat je vakantie leuk was!
eerst even lekker de stad in geweest, toen een paar drankjes in een heel leuke kroeg. Daarna lekker uit eten, waar ik zoveel gegeten heb dat er geen hap meer bij kon
en tot slot nog naar de bioscoop, waar ik zelfs geen popcorn gehaald heb, zo vol zat ik. Vanochtend nog lekker uitgeslapen, heerlijk!
ja klopt ik heb een crosstrainer thuis, eigenlijk een heel oud ding, heb m ooit op marktplaats gekocht. Ik vind het ook lastig om er echt op te gaan staan, moet er echt zin in hebben, maar als je de lat voor jezelf laag legt, lukt het misschien wel, dus niet: ''ik wil elke dag 10 minuten op dat ding staan'' maar bijvoorbeeld: ''ik ga deze week in ieder geval 1 keer op de crosstrainer staan'' meestal als je dan begint, is het wel makkelijk om even door te pakken. Ik heb er ook niet 70 minuten constant op gestaan, die conditie heb ik helemaal niet, maar ik zorgde er gewoon voor dat als het niet meer lukte, ik afstapte, maar hield wel mn hartslag hoog, dan als het weer kon (of als mn hartslag erg daalde) ging ik er weer opstaan, zo daag ik mezelf uit
als je de ruimt hebt, waarom niet? En zoals ik tegen yonker al zei, je kan beter de lat laag leggen
was de daim taart lekker?
en 9/10 berichten van jou krijg ik al mee dus dan reageer ik dubbel haha, je bent super goed bezig! En dat je pizza mag, is ook zo fijn!
sorry ben er nog niet helemaal bij geloof ik haha. Ach het zijn een beetje van die uitspattingen bij mij, als ik het al doe, dan doe ik het goed zeg maar
ik kan altijd zo gruwelijk overdrijven haha. Gewoon eens proberen op de crosstrainer, al doe je het 1 keer, heb je het altijd al vaker gedaan dan iemand die niks doet!
ik vind het ook fijn dat het niet zo snel gaat, in het weekend zit ik niet zoveel op bokt dus nu kan ik lekker bijlezen en posten, echt iets voor de luie zondag haha!
1 wijntje werd 2, 2 wijntjes werden 3 enzovoort, daarna een tosti en een kaassoufle gegeten en 2 koekjes en hoppa daarna alles eruit gegooid, voel me nu niet zo chill en dat was lang geleden dat ik dat gehad heb, sneu persoon ben ik
Het was wel echt super gezellig! Net een flink anti-kater ontbijt gehad ter grootte van mn ontbijt/tussendoortje/lunch dus vanmiddag nog even iets en vanavond lekker een kopje soep, morgen weer een dag! Wel had ik me nog gewogen trouwens, 73,9!!!
ik ben gewoon al 2,5 kilo kwijt, echt zo blij mee, geeft zoveel motivatie om weer door te gaan met sporten, goed eten en meer bewegen joehoe! Ik hoop eind deze week op 73,4 te zitten, maar ik weet niet wat voor invloed gisteravond heeft gehad. Ik heb wel heel veel bewogen en ik weet niet of je de tosti's en dergelijke mee mag tellen, aangezien dat er zo snel weer uit was. Ik zie wel wat zaterdag weer brengt! Fijne zondag allemaal!

, kommetje aspergesoep

_sharonnn schreef:BK: wat is country mill? Fijn dat die shakes bevallen! Ik heb ooit 1 geprobeerd, van mn moeder die was aan de weight watchers en vond het zo vies, inderdaad een korrelige smaak ofzowas de daim taart lekker?
Genoeg gesnaaid ook, er was veel teveel. Qua alcohol is het wel binnen de perken gebleven, paar wodka shotjes maar verder niet.

Dat is echt helemaal niets voor mij haha. En ach weet je, als je het maar naar je zin hebt gehad, dan was het die wijntjes etc. wel waard! En dus ook gewoon nog een mooi gewicht op de weegschaal! Topper! 

Heb wel genoeg bewogen in elk geval, haha. 's morgens 45 minuten paardgereden in de bak. Paard was nogal fris dus had mijn handen vol. Hij ging ook nog een keer aan de kletter met een flinke bokpartij, dus mijn rug heeft wel een flinke opdonder gekregen

Riddershow schreef:@BK: Ik moest ook wennen aan de structuur van De Low calorie Meal shake. Ik dacht maar zo, een smoothie heeft ook vaak vezels... Misschien dat ik de chocolade ook maar een keer probeer. Ik vond de LCM eigenlijk niet eens zo heel erg vullen. De SP vult vind ik een stuk meer (maar gebruik dan ook veel meer water/melk)
Wat betreft de bars (dus Smart bar/LC-bar) ik vind ze prima vullen en ook een lange tijd een verzadigd gevoeg geven. En ze zijn niet eens zo heel vies (heb wel eens hele vieze ei-wit bars gegeten), maar ook neem meestal wel de crunchie als de optie er is. Bij B&F heb je ook leuke combie-deals met een pot shake en bars bijvoorbeeld. Heb je in totaal soms tot 20% korting...
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat zo'n reepje een vol gevoel geeft voor langere tijd, maar is het proberen waard.

) dus heb besloten dat ik er een mag als ik op de 65 kg zit
ja de kilo's gaan gelukkig lekker! Deze week weer knallen, zaterdag ga ik wel uit eten naar een all you can eat, maar op zich heb ik sowieso de laatste tijd veel uitjes gehad en als je de rest van de week wel goed oplet en wat beweegt, heeft die ene uitschieter eigenlijk vrij weinig invloed, het vertraagt je proces alleen wat en dat is iets wat je moet willen, wil je dat niet, moet je echt streng voor jezelf zijn en dat kan ik niet zo goed
spareribs zijn zo lekker he! Ik hoop dat ze die zaterdag ook hebben!
ik was hondsberoerd, maar had zo'n honger de hele dag, dus uiteindelijk na mn katerontbijt, een zak sate kroepoek leeggegeten, cornflakes met melk gehad en 4 crackers met veel kaas en daarbij sap gedronken
ja oeps. Nieuwe week nieuwe kansen!!
geniet van je dadels! En lekker zeg, zelf bounty's maken, heb je dat al eens vaker gedaan?
net als een keertje teveel eten is een keertje te weinig ook niet zo'n ramp! Klinkt als een actieve dag en als je er zelf niet van baalt, is er niks om je zorgen over te maken
net lijstje vandaag en wederom een sportieve dag voor de boeg, succes!
klinkt allemaal erg goed, heel veel succes en vooral genieten!
knap van je hoor en je avondeten klinkt echt super lekker!
laat uit bed gekomen en een rommelig lijstje, omdat ik makkelijk wil vandaag, wel weeg ik alles gewoon af, dus mn calorieën kloppen gewoon
vanavond nog even aan de wandel om toch wat beweging te hebben. Fijne dag allemaal!