[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:07

FenixJL schreef:
Heeft iemand interesse in de kkw beauty contour kits?
De powder versie?
Zit te twijfelen.. ze zijn nu te bestellen
Heeft hier iemand wat van Kylie of kims make up geprobeerd? :)

Ik heb Kylie lipkits die vind ik erg fijn. Verder heb ik nog niks van haar make up geprobeerd

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:12

Jans schreef:
Ik ga zometeen intern melden dat er fake producten op de site verkocht worden. Dan zijn ze er binnen no-time vanaf.

Dit is al aangegeven, bol kon er niets aan doen, extern mocht verkopen wat ze wilde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:14

_Friemel schreef:
[***] schreef:
Ik ga zometeen intern melden dat er fake producten op de site verkocht worden. Dan zijn ze er binnen no-time vanaf.

Dit is al aangegeven, bol kon er niets aan doen, extern mocht verkopen wat ze wilde.

Was dat een bericht van klantenservice? Want die stap sla ik over :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:24

Matte lipsticks kunnen wat uitdrogen, maar het hangt wel erg van de lipstick af.
Liquids vind ik uitdrogender dan matte lipsticks, die vind ik persoonlijk niet uitdrogend.

En voor mij weegt dat ieniemienie dingetje niet op tegen het feit dat je lipstick de hele dag mooi blijft zitten.
Een gloss vind ik veel irritanter dragen, ik kan echt niet tegen dat plakkerige.
Net als een creamy lipstick, die glijdt echt alle kanten op en dat irriteert me mateloos :')

Ieder zijn ding dus.

Smashbox is hier bij de Douglas te krijgen, maar het assortiment is wel veel kleiner.
Ik weet niet precies welke liquids en lipsticks ze hebben, maar de lipstick die Friem nog graag wilde, zit hier bijvoorbeeld niet in het assortiment.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:46

Jans schreef:
_Friemel schreef:

Was dat een bericht van klantenservice? Want die stap sla ik over :)

Nee, bij Myrthe via Ferry ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 08:50

Dat zal dan dezelfde route geweest zijn idd :j

Even nagekekn, lijkt erop dat die verkoper echt spul verkoopt wat ze zelf eerst bij CP kopen. Dan zou CP aan de bel moeten trekken.

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:09

Ik meng altijd de Essentials Oil van MAC door mijn Liquids heen en dan is het niet uitdrogend. Ik draag er alsnog wel een lipprimer onder want dan zit het wat mooier op mijn lippen. Toch gaat mijn voorkeur sneller uit naar een gewone lipstick, omdat ik toch altijd graag makkelijk bij wil werken en alle liquids na een paar uur dragen niet meer perfect vind zitten.

Memories, wat heb je die liphighlight leuk gedaan! Dat accentueert je mooie cupido vorm.
Eens wbt de wenkbrauwen, iets bij tekenen zal de vorm wat beter bij je gezicht doen passen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:24

Werkt dat elk? Dat zou ideaal zijn!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:50

superpony schreef:
Mooi memories.

Jullie durven ook echt wel iets te proberen. Donkere lippenstift durf ik niet zo snel. En is mat in?? Voelt dat niet droog aan of lijkt dat alleen maar zo door het matte effect?

Ik had vandaag de BB creme op met winkelen. In de badkamer zag het er goed uit, maar in de winkel zag ik mezelf van iets verderaf in de spiegel en vond ik het nog steeds niet oke. Mijn wallen zijn echt huidzakjes en met alleen mascara is het gewoon niet genoeg onder zulke lampen.

Hoe doen jullie dat trouwens? Ik vond het licht bij de make up in de kruidvat niet al te best

Huidzakjes los je niet op met makeup, alleen kleurverschillen.. Door de kleur te egaliseren maak je ze dan wat minder opvallend, maar weg gaan ze niet.
En bepaald licht zal ze ook accentueren door schaduwvorming ;)

En wat lipstick betreft is niet echt iets 'in'. Vaak zie je dat dat vooral seizoensgebonden en persoonsgebonden is. Ik draag allerlei finishes het hele jaar door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:17

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:24

Welke merken verkoopt Hudsons Bay? Want die zijn ze in de oude V&D locatie in Maastricht in het inrichten. Ik hoooop op vette Amerikaanse merken :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:28

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:41

Klopt ook wel Anc, uiteindelijk is er met alles trends want ze moeten wat verkopen toch? :P, maar tegenwoordig kan eigenlijk alles bedoel ik meer. In die zin dat je verschillende 'trends' door elkaar ziet lopen. Ook dingen die jaren terug al eens in waren. Alles komt terug.. Dus het wordt wel steeds als nieuwe trend op de markt gezet, maar ik hou me daar iig niet aan.. Behalve dan dat ik idd graag in de zomer vaker fellere kleurtjes draag en in de herfst/winter vaker donkerdere.

Ik vind de trends iig niks nieuws brengen. Gewoon wat je andere jaren ook zag. Dus dat bedoel ik meer met seizoensgebonden en dat geven ze dan de titel trend :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-08-17 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:48

Als het goed is gaan ze over ongeveer 2 weken open (hudsons bay)
Ik ben meer een lipgloss type!
Heb nog een Anastasia liquid lipstick in dusty rosé en nog een highlighter van de singels in star light
Hij is helaas kapot geleverd dus ik heb hem nooit gebruikt wou het nog gaan maken maar dat is niet meer gebeurt als iemand hier interesse in heeft
Ze mogen voor niks weg

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:52

Ik doelde meer op welke merken jullie aanraders vinden die ze verkopen :o

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:17

Cinnepin schreef:
Ik heb in Veenendaal bij de ici Paris Smashbox gezien. Een heel display. is wel ff geleden dat ik daar was. Maar kan het via hun site niet terug vinden...

Ze hebben niet heel veel van smashbox. Ze zijn wel uitgebreid met smashbox, en hebben nyx uit het assortiment gehaald. Ga morgen toch naar Veenendaal, zal even kijken wat ze hebben. Neem ik er zelf ook een mee :D

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:46

Afbeelding
Becca bij douglas? <3 <3 :oo
Als ik er op klik dan krijg ik alleen verder geen producten :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:07

Aaaah dat zou supertof zijn, ze hebben ook veel vegan producten <3

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:06

Jaa dat zou inderdaad super zijn!! Becca bij douglas

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:25

Ik ben heel benieuwd naar die highlighters, iedereen is helemaal fan.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:29

Highlighters van Becca _O_ imo echt de nummer 1 :j

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:43

_Friemel schreef:
Highlighters van Becca _O_ imo echt de nummer 1 :j

Jaa ze zijn inderdaad super!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:44

Champagne Pop. <3 Must-have voor iedereen. Hoewel ik mijn Ofra highlighter beter vind dan CP, maar ook echt nauwelijks. Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Hudson's heeft van beauty wel een aantal interessante merken, zoals Becca, Dr. Hauschka, Illamasqua, Lime Crime, Sigma, Shu Uemura, Skin Food, The Ordinary enTony Moly maar verder ook geen idee welke merken er hier gaan zitten.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:57

Tony Moly <3 <3

En ik blijf gek op m'n Becca spul. Champagne pop echt een super aanrader (al staat ie op een gedeelde eerste plaats met JS King tut) en ik heb sinds een maand of 2 het Becca x Chrissy Teigen Palette en die is zooo fijn ik pak m bijna dagelijks!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:39

Becca champagne pop is mijn grootste liefde op dit moment <3