[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 21:51

Ik vind een mooie dun ringetje erdoorheen wel mooi. Zo wil ik zelf ook nog een conch.

Zoiets, of eventueel iets subtieler.

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 22:02

cataplana schreef:
Ai! Dat scharniertje kan, als ie al open is, nog best scherp zijn. Boos gaatje, maar fijn dat het is gelukt!

Ik ben op zoek naar inspo voor conch sieraden. Ik heb m al wat jaartjes, wie heeft er wat tofs in?

Afbeelding

Ik heb deze erin, is van alloverpiercings :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 22:04

Die is ook mooi! <3

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 22:41

Afbeelding

Zo is het bij mij :)

Ook van all over piercings :)

Het ringetje door mijn tunnel komt van een edelsteen zaakje en was er helaas niet in rosé goud.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:17

Ik wil ook een ring in mijn conch <3

Mijn septum geneest echt slecht joh -O- had ik niet verwacht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:39

Gaaf!! Hoeveel mm in diameter nemen jullie voor een conch ringetje. Septum was bij mij ook klote, hoelang heb j m al?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:06

Ik heb dit in mijn conch:
Afbeelding

Wat apart dat jullie septums zo lastig zijn! Was met piercen en genezing bij mij echt veruit het makkelijkst :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:49

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 19:10

naomiiiii schreef:
So true. :')

[ [url=m/k5j3JF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zeker waar _O-

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 01:21

De daith zit er in! Kon geen ander sieraad kiezen omdat ze enkel zet met titanium en niet met chirurgisch staal. Voorlopig dus een hoefijzertje er in. Het juweeltje dat ik er graag in wil (een ringetje met een rijtje kleine bolletjes) had ze ook te koop, maar enkel in chirurgisch staal, dus die mag er pas in als het genezen is. Nog even geduld dus!

Afbeelding

Ziezo, nu ben ik helemaal tevreden met wat er allemaal in mijn oren zit aan gaatjes. Nu nog afwachten voor het definitief ringetje in de daith kan en dan zijn mijn oren eindelijk helemaal klaar <3

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 06:20

Ik vind een hoefijzer eigenlijk ook wel heel tof.

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:30

Afgelopen woensdag me navelpiercing laten zetten, heel blij mee :)

Afbeelding

Enkel vroeg ik me af of het normaal is dat je het staafje voelt zitten?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:35

Ja dat is normaal :j

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:50

Leuk desireeee_x! Toen ik mijn navel liet doen (14 jaar geleden is dat al :+ ) moest ik een ringetje. Sinds hij genezen is altijd een staafje er in gehad en je voelt dat idd wel als je er met je vinger over gaat (maar ik voel die niet zonder er aan te voelen hé, mocht dat zijn wat je bedoelde?)

Iris82 schreef:
Ik vind een hoefijzer eigenlijk ook wel heel tof.

Vind 'm ook wel leuk hoor :j maar dat andere juweeltje dat ik daar in de kast gespot heb vond ik nog leuker *D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 08:16

Hoe doen jullie het eigenlijk met oordopjes?
Ik heb natuurlijk de tragus, en daith aan 1 oor, en andere oor 1 daith, maar is toch niet gemakkelijk om oordopjes dan in te hebben zeg maar, en zo'n koptelefooon vind ik echt niks.... :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 08:48

Ik heb ook tragus en daith in 1 oor en nooit last van oordopjes. Vooral bij de daith niet die zit daar toch niet zo dicht in de buurt?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:17

Linkeroor met de tragus geen laat van. Rechteroor wel, maar die daith is nkg gevoelig. Deed natuurlijk ook ietsje gevoeliger met zetten. Dus ik denk dat die inderdaad wel meer hersteltijd nódig heeft als mn linkeroor. :)

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:59

Ik kom ff binnenvallen. Vandaag tussen 11 en 23 uur bij Rising Bastards in Nijmegen zijn álle piercings 20 euro. Dus mocht je in de buurt zijn.. alle info staat verder op Facebook. Ik zag het toevallig staan en wilde het met jullie delen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:11

Mars schreef:
Ik heb ook tragus en daith in 1 oor en nooit last van oordopjes. Vooral bij de daith niet die zit daar toch niet zo dicht in de buurt?

Nou ik kan echt geen oordopjes in bij mijn daith... dat doet pijn :+ Ringetje kan dan niet meer plat maar moet omhoog... Meer last bij mijn daith dan bij mijn tragus met oordopjes.

Het kriebelt alweer voor een nieuwe hier := Ik wil eigenlijk graag een conch maar twijfel... en dan zie je 20 euro korting langskomen... Vriend al aangeboden om het cadeau te doen maar ik doe het toch nog maar even niet. Mijn daith en tragus zijn nog steeds niet helemaal rustig. En ik wil ook bloed geven in januari eigenlijk. Anders moet ik dalijk weer een half jaar wachten.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 01:15

Na zo af en toe stil meelezen vind ik het toch wel leuk om mee te praten :)
Ik heb vandaag beide tepels laten piercen, dat was toch wel even heftig zeg pff. Maar doen nu al minder pijn. Ben wel benieuwd of ik vannacht kan slapen aangezien ik normaal een buikslaper ben hahah.

Even een vraagje trouwens, ergens in juni heb ik m’n neus laten piercen, maar die was 2 weken geleden een beetje ontstoken (ivm het blijven hangen in mn sjaal en dat ik de laatste tijd gewoon heel stom niet meer zo voorzichtig was met bijv het wassen van mn gezicht) en toen heb ik hem eruit gehaald omdat ik hem toch wat te laag vond zitten. En ja, wanneer hij ontstoken is, heb je natuurlijk de meeste kans dat ie weer mooi dicht groeit. Maar ik wil ‘m dus wel weer opnieuw laten zetten. Hoelang kan ik daar het beste mee wachten? Voor m’n gevoel is hij best netjes aan het genezen maar de huid er omheen is nog wel wat rood.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 01:40

Ik heb (aangeboren) slechthorigheid dus schade aan mijn trommelvliezen. Mijn gehoorverlies is al jaren stabiel. Maar ik ben dus team koptelefoon, ik ben als de dood om nog meer schade op te lopen. ik heb wel een op maat gemaakte oordop voor mijn oor met het grootste gaatje in mijn trommelvlies, voor water zodat dat er niet in kan geraken, maar da's mijn oor met tragus en dat gaat prima. Met de daith geen idee of dat zou lukken, heb 'm bewust de andere kant genomen waar ik geen oordop nodig heb.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 08:38

Sterkte met je tepelpiercings quiir! Ik weet hoe het voelt.. en af en toe nog voelt na 3 jaar :')

Ik zou je neus even laten bekijken door de piercer.. zij hebben daar de beste kijk op denk ik!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:41

Ik ga zondagmiddag eindelijk een daith piercing laten zetten
Heb gekozen om naar Queen of Rings in Rotterdam te gaan
Ben benieuwd

In het zelfde oor wil ik ook nog een tragus piercing laten zetten, maar dat doe ik over een maand of 2 dan wel

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:44

Milka schreef:
Ik ga zondagmiddag eindelijk een daith piercing laten zetten
Heb gekozen om naar Queen of Rings in Rotterdam te gaan
Ben benieuwd

In het zelfde oor wil ik ook nog een tragus piercing laten zetten, maar dat doe ik over een maand of 2 dan wel

Ik ga altijd naar Queen, super tevreden over hun service, ze helpen je heel fijn en zijn heel kalm en nemen echt de tijd voor je. Zelf ook een daith laten zetten bij ze plus nog 5 andere en allemaal perfect gezet.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:47

Mijn conch laat ik binnenkort ook bij QoR zetten. :j