Ik ben sindsdien ook nooit meer naar die artiest gegaan.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Ik heb twee hele flinke op mijn bovenbenen waar veel werk in zit bij een goeie artiest. Die heb ik nu twee jaar en hij is nog steeds niet bijgewerkt. Hij staat nog prachtig.
DewiRox schreef:op je andere foto's zit hebber echt dunner uit, ik zou het maar even afwachten hoor, was bij mij ook zo en na het vervellen/korstjes was het gewoon weer mooi en strak. (Mijne zit nu bijna twee weken, ik genees wel heel snel[ [url=m/N4B834.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is bij mij nu dus zo, terwijl je het gisteren helemaal nog niet zag. Dus ik hoop wel echt dat het weg trekt/minder wordt. Want het maakt de letters niet mooier zo.. Ik moet het maar gewoon afwachten, ik kan er tenslotte toch niks aan veranderen. Vertrouw er maar op dat het pas vanaf vanmorgen zo is, dus dan zal het ook wel weer weg trekken.
DewiRox schreef:[ [url=m/N4B834.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is bij mij nu dus zo, terwijl je het gisteren helemaal nog niet zag. Dus ik hoop wel echt dat het weg trekt/minder wordt. Want het maakt de letters niet mooier zo.. Ik moet het maar gewoon afwachten, ik kan er tenslotte toch niks aan veranderen. Vertrouw er maar op dat het pas vanaf vanmorgen zo is, dus dan zal het ook wel weer weg trekken.
Haunting schreef:horseback234 schreef:In oktober gaat een grote wens van mij in vervulling! Ik krijg van Igor Kampman (zoek zijn werk op Instagram/Facebook) een paardenhoofd in zijn stijl.
Ik heb er zoveel zin in!
Ik hoop wel een tattoo van een paardenhoofd?
Maar das wel nice!