[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:06

Ik heb er ook 1 die er zo uit ziet... En ik denk niet dat je er op moet rekenen dat het weg trekt :=
Ik ben sindsdien ook nooit meer naar die artiest gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:10

Oei dat is wel echt heel zonde... Zou als het niet bijtrekt terug gaan!

De mijne is volgens mij bijna genezen. Kan het zo zijn dat een tattoo niet persee bijgewerkt hoeft te worden? Een kennis zei dat een tattoo altijd bijgewerkt moet worden na het zetten..?? Ik dacht zelf van niet namelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-06-16 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:15

Ik heb twee hele flinke op mijn bovenbenen waar veel werk in zit bij een goeie artiest. Die heb ik nu twee jaar en hij is nog steeds niet bijgewerkt. Hij staat nog prachtig. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:19

Tivoli schreef:
Ik heb twee hele flinke op mijn bovenbenen waar veel werk in zit bij een goeie artiest. Die heb ik nu twee jaar en hij is nog steeds niet bijgewerkt. Hij staat nog prachtig. :)

De mijne is ook aardig groot, maar hij lijkt gewoon goed te zijn. Zie nergens iets waarvan ik denk dat dat even moet worden bijgewerkt gelukkig.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:56

Misschien beetje een domme vraag, Weet iemand of er een bepaald metaal in het inkt zit? ivm allergiese reactie

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:01

Gewoon je artiest opbellen en vragen. Verschilt per shop wat voor inkt er gebruikt wordt en de samenstelling kan dus anders zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:34

Dewi, ik zou het even aankijken tot de korstjes los zijn en het helemaal genezen is. Soms lijkt het wat meer opgezet en 'lelijk' omdat het genezingsproces nog bezig is. Wel enorm balen zeg, het ziet er inderdaad niet lekker uit..

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:42

DewiRox schreef:
[ [url=m/N4B834.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is bij mij nu dus zo, terwijl je het gisteren helemaal nog niet zag. Dus ik hoop wel echt dat het weg trekt/minder wordt. Want het maakt de letters niet mooier zo.. Ik moet het maar gewoon afwachten, ik kan er tenslotte toch niks aan veranderen :Y). Vertrouw er maar op dat het pas vanaf vanmorgen zo is, dus dan zal het ook wel weer weg trekken.
op je andere foto's zit hebber echt dunner uit, ik zou het maar even afwachten hoor, was bij mij ook zo en na het vervellen/korstjes was het gewoon weer mooi en strak. (Mijne zit nu bijna twee weken, ik genees wel heel snel :o )

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:53

Ik heb inderdaad besloten om het nu maar even los te laten. Het is balen dat het er nu niet goed uitziet, maar ik hoop inderdaad dat het weg trekt. Je leest zo veel verschillende verhalen, dat je er nog kriebeliger van wordt. En trekt het niet weg, dan ga ik gewoon binnenkort even langs de shop en hun reactie bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:56

Het staat er toch al op, dus je kan nu wel stressen maar erg veel kan je er niet meer aan doen. Mocht het nou over drie weken nog zo zijn kan je altijd even langs bij de shop om te vragen wat zij ermee willen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:18

Volgens mij gaat dit best nog wel wat bijtrekken hoor. Huid reageert ook anders en het lijkt best wel bol op de dikke plekken, dus dat kan best een vormend korstje zijn dat er afkomt. Hij wordt natuurlijk nooit zo strak als toen het net gezet was, en ja, misschien had het strakker gekund, maar daar kan je nu echt nog niets over zeggen. Tattoos zullen nooit eeuwig perfect zijn dus loslaten is inderdaad het beste, en gewoon genieten van je nieuwe tattoo! :)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 02:02

Ik denk dat het ook nog wel bijtrekt. Ik had het ook, heb flink lopen stressen omdat ik dacht dat het zo zou blijven. Nu zie je na genezing er niks van, super strak.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 07:12

Mijn tattoo op mijn arm zag er na het zetten ook gewoon strak uit. Tijdens het genezen begon deze er ook uit te zien zoals het nu bij jou is, door de korstjes en zwelling. Maar toen het genezen was zag je er niks meer van, gewoon hardstikke strak :j

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 08:38

Lijkt me inderdaad gewoon genezingsproces. Als straks de korstjes loslaten met inkt uit de opperhuid dan denk je helemaal dat het niet goed komt. Hoort er allemaal bij :D.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 08:41

De eerste foto was wel strak.
Nu gaat het genezen,er komt een korstje op, en dat is altijd wat dikker dan het lijntje zelf.
Ik denk dat ie straks gewoon mooi is als het verveld en genezen is.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 09:55

Ik liet net mijn sleeve aan een client zien,(ik werk bij de thuiszorg) en ze zei: o mooi zeg, het lijkt wel een mouw. :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:57

Mijne heeft ook een aantal behoorlijk lelijke dagen gehad. Trekt nu weer aardig bij :)

Afbeelding
Gisteren, White Rocks Beach

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:30

DewiRox schreef:
[ [url=m/N4B834.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is bij mij nu dus zo, terwijl je het gisteren helemaal nog niet zag. Dus ik hoop wel echt dat het weg trekt/minder wordt. Want het maakt de letters niet mooier zo.. Ik moet het maar gewoon afwachten, ik kan er tenslotte toch niks aan veranderen :Y). Vertrouw er maar op dat het pas vanaf vanmorgen zo is, dus dan zal het ook wel weer weg trekken.

Die is nog helemaal korstig nu, zit midden in het genezingproces en geen enkele tattoo ziet er dan nog stak uit. Dus er is echt nog niks van te zeggen op dit punt, gewoon goed blijven verzorgen en even afwachten. Korsten zijn nu eenmaal bobbelig etc dus je ziet pas wat eronder zit als ze helemaal losgelaten hebben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 12:07

Ik kan je gerust stellen door nu een foto van mijn tattoo te laten zien, maar dat doe ik lekker niet.
Het is vreselijk.
10 x erger dan jou lijntjes.
En ik heb er alle vertrouwen in dat de mijne goed komt.
Zo zag het er de vorige keren bij mij ook uit, en na de genezing was het weer oke.

Toperoit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:15

In oktober gaat een grote wens van mij in vervulling! Ik krijg van Igor Kampman (zoek zijn werk op Instagram/Facebook) een paardenhoofd in zijn stijl.
Ik heb er zoveel zin in!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:46

horseback234 schreef:
In oktober gaat een grote wens van mij in vervulling! Ik krijg van Igor Kampman (zoek zijn werk op Instagram/Facebook) een paardenhoofd in zijn stijl.
Ik heb er zoveel zin in!

Ik hoop wel een tattoo van een paardenhoofd? :D

Maar das wel nice!

Toperoit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:03

Haunting schreef:
horseback234 schreef:
Ik heb er zoveel zin in!

Ik hoop wel een tattoo van een paardenhoofd? :D

Maar das wel nice!

Haha, ja, gebaseerd/geïnspireerd op mijn lease paard :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:16

Als het een troost is, mijn tattoo zag er in volle vervelfase ook walgelijk uit :')
(Met lekker veel beenhaar want scheren kon natuurlijk niet _O- )

Afbeelding

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:24

Yasmine ik vind die van jou zo geweldig <3 Helemaal mijn stijl! :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 13:41

Ik vind hem netjes in de vervelfase hoor!