Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zelf onderga ik dus binnenkort borst vergroting
iedereen kan wel zeggen dat het mooi bij je staat,maar je eigen gevoel is belangrijkste
vind het prachtig van die foto's! Hoelang duurt het voor je definitieve resultaat zichtbaar is?
Zou gewoon een B willen. Maar heb het geld er niet voor over, dan gaat een beugel om mijn ondertanden weer op een rij te krijgen voor.
Maar ik kan er wel mee leven. Maar als ik geld zat zou hebben..
maar ben echt happy dat eindelijk zo ver is
heb altijd kleine a gehad en krijg volle c ong
het was ook niet serieus bedoeld 
het is dat ik misschien nog een kleine wil, anders had ik voor een verkleining gegaan
(net als dat ik mijn buikwand ook zou willen laten bijwerken. Heb nu best veel littekenweefsel en huid over
)
Ik zit nergens echt mee hoor. Het is meer van àls je dan wat zou laten doen. Maar ondergebit staat iig als eerste op de lijst. 
Emmaa_ schreef:Ik heb een normale D, vind het eigenlijk wel prima. Zou alleen wat mooier gevormde borsten willen hebben, zijn nu een beetje van die hangende zakjesMaar heb echt niks te klagen, heb m'n hele leven kleine borsten gehad en ineens kregen ze een groeispurt.
al zijn ze bij mij niet zo groot. Maar dat vind ik fine, want ik ben ook niet zo groot.
Emmaa_ schreef:Ik heb een normale D, vind het eigenlijk wel prima. Zou alleen wat mooier gevormde borsten willen hebben, zijn nu een beetje van die hangende zakjesMaar heb echt niks te klagen, heb m'n hele leven kleine borsten gehad en ineens kregen ze een groeispurt.