Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:21

Ah ik snap je helemaal Elke, wil zelf graag fillers onder mijn ogen, omdat het daar zó blauw is. Maar dat idee leeft pas sinds kort :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:24

Idd doen wat goed voelt elke :) zelf onderga ik dus binnenkort borst vergroting :) iedereen kan wel zeggen dat het mooi bij je staat,maar je eigen gevoel is belangrijkste :) vind het prachtig van die foto's! Hoelang duurt het voor je definitieve resultaat zichtbaar is?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:27

Ja suus, die collectie van MAC is echt hemels. Wat is eigenlijk het verschil tussen een beauty powder en een blush? Die eerste powder ziet er ook uit als blush, of zie ik dat verkeerd?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:37

Borstvergroting heb ik ook heel lang over gedacht. Ik heb cup A/AA :+ Zou gewoon een B willen. Maar heb het geld er niet voor over, dan gaat een beugel om mijn ondertanden weer op een rij te krijgen voor.
Maar snap dat soort dingen heel goed! Bovenlip zou ik ook wel voller willen hebben en mijn neus mag iets kleiner :P Maar ik kan er wel mee leven. Maar als ik geld zat zou hebben..

Elke ben benieuwd als de zwelling weg is!

Suus, de Silk kan nog 10 graden warmer dan de Pearl. Maar ben vooral zo benieuwd wat de andere coating voor verschil maakt. Vermoed weinig :D

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:39

Suus ik heb ook zoiets. Van de kapper gekocht toen... €90. maar bij mij is het er halverwege de avond al uit. na een paar uurtje dus.

Gianti, dat wil ik ook graag, maar is nogal prijzig.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:40

Ja heb er ook 4 jaar voor gespaard :) maar ben echt happy dat eindelijk zo ver is :) heb altijd kleine a gehad en krijg volle c ong

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:41

Goede tip voor grotere borsten.. zwanger worden. Ben drie cupmaten gegroeid en ze willen er niet af _O-

Ik heb keramische rollers van Babyliss. Ook heel fijn :j

Ik heb volgende week kerstfeest van mn werk.. thema is goet foud. Ik ga eens op zoek naar leuke ooglooks met Acid van Sleek :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:43

Fijn voor je Gina, als het mooi/natuurlijk gedaan wordt dan kun je erg blij zijn denk ik. Zie ook heel vaak dames die echt van die overduidelijke neppers hebben, dat vind ik zo zonde. Maar neem aan dat je goed research hebt gedaan in die 4 jaar haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:44

Ik heb er ook over gedacht, maar ik vind het zo zonde om in een gezond lichaam te snijden.
Gelukkig kan ik met een goede BH uit de voeten.
Maar kan me goed voorstellen dat je er heel erg naar uit kijkt!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:45

Ik heb mijn oren laten corrigeren toen ik 16 was, ben er nog steeds heel blij mee :) zou ik graag een kleinere neus willen Haha, verder ben ik over alles wel tevreden maar de neus zit zo midden in je gezicht dat ik dat niet aan zou durven

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:46

C zou ik voor mezelf dan weer te groot vinden. Van kleine A naar een mooie B is prima O:) Wie weet ooit. Bij jou kan ik me en C prima voorstellen trouwens.
Kids krijgen zit niet in de planning Jans :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:46

En kids is ook niet voor iedereen weggelegd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:49

:)) het was ook niet serieus bedoeld O:)

Ik ben van een C naar een grote F gegaan := het is dat ik misschien nog een kleine wil, anders had ik voor een verkleining gegaan :j (net als dat ik mijn buikwand ook zou willen laten bijwerken. Heb nu best veel littekenweefsel en huid over := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:50

Weet ik toch :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:50

Dan hoef ik geen kids want ik heb nu al F :+
Ik zou ook wel voor een verkleining willen gaan maar heb er het geld niet voor over :')

Spannend Gina!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:59

Ik heb erg lang getwijfeld over een verkleining heb een F en bhs vinden is hels icm een kleine omvang.. Inmiddels denk ik nee ga niet in mn gezonde lichaam snijden maar snap heel goed dat anderen t wel doen..
Zou ook best vollere lippen willen maar ben zo bang dat te erg nep wordt omdat mn lippen niet mega klein zijn.. En daarnaast is t ook zo duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:08

Ik heb een normale D, vind het eigenlijk wel prima. Zou alleen wat mooier gevormde borsten willen hebben, zijn nu een beetje van die hangende zakjes := Maar heb echt niks te klagen, heb m'n hele leven kleine borsten gehad en ineens kregen ze een groeispurt.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:11

Grappig om te lezen hoe iedereen idd andere dingentjes wel zou willen veranderen. Ik zou graag kleinere lippen willen :o Maar dat zit er denk ik nooit in om echt te laten doen

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:13

Ik zou ook graag een vollere cup hebben (nu aan a-cup) maar met de stand van de borsten ben ik tevreden. En als ik een beetje op mijn moeder lijk kan het zijn dat ik straks een D cup krijg na kinderen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:15

Ik heb heel lang zelfs cup AA gehad.. Dat vond ik echt niet leuk. Gelukkig werd het iig een A toen ik een paar kg aankwam.
Ach zo hebben we bijna allemaal wat :D Ik zit nergens echt mee hoor. Het is meer van àls je dan wat zou laten doen. Maar ondergebit staat iig als eerste op de lijst.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:31

Dat van die borsten snap ik heel goed. Heb er zelf ook heeeel lang over na gedacht (heb een kleine B of A), al vanaf mijn 18e. Maar ik heb nu zo'n lieve vriend, die heeft dat er helemaal uitgepraat.
Maar ik ga dat later, als ze niet meer vooruit prompen haha, zeker laten doen. Daar wordt je spiegelbeeld zo blij van :D

Mensen die dan zeggen: och je moet blij zijn met wat de natuur je gaf.. Dat gaat er bij mij niet in haha ;)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:38

Emmaa_ schreef:
Ik heb een normale D, vind het eigenlijk wel prima. Zou alleen wat mooier gevormde borsten willen hebben, zijn nu een beetje van die hangende zakjes := Maar heb echt niks te klagen, heb m'n hele leven kleine borsten gehad en ineens kregen ze een groeispurt.

Ja dat dus :j al zijn ze bij mij niet zo groot. Maar dat vind ik fine, want ik ben ook niet zo groot.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:20

Ik ben deze zomer van een F cup naar een ruime D gegaan, hoewel het vreselijk was en ik nu 4 maanden later nog steeds een open wondje heb ben ik er wel heel blij mee! Past zoveel beter bij me en het zijn niet meer van die zware hang dingen maar mooie steving ronde :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:22

Ik heb mezelf net getrakteerd op een MAC boldly bare lip pencil. Morgen presentatie van mijn eindverslag die ik zeker ga halen, dus vond hem wel verdiend :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:12

Emmaa_ schreef:

Emsie jouwes zijn prachtig, mopperkont :*

Ik wil heel graag een verkleining van m'n 70G, maar ivm meerdere medisch noodzakelijkere operaties wacht ik daar nog mee.

Fijn dat het bijna zo ver is, Gianti!

Oh en on topic, ik heb 2 prachtige lipsticks gekocht gisteren. De lip lacquer van Astor in 230 Live your own style, en de Catrice Plum and Base nadat ik had gezien hoe mooi die bij Joolien is! Foto's komen :)