Tja,dat moet even uitgeprobeert worden.

Ik heb voor de middag dus gewandeld bij kasteel Twickel.
Amt Delden.
Erg leuk.
Tamelijk dichtbij,en nog nooit geweest.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lizard schreef:Ja, leuk hè,Pien?
Dat vond ik zoo geweldig, dat rotsvaste geloof. Dat kleine zustertje had een enorm groot hart, dus ik heb mij gebukt, mijn armen om haar heen geslagen en een dikke zoen gegeven.
Dus jouw beeldje brengt een hele grote glimlach. Ik vind het geweldig, dat iemand dat daar neerzet.
lizard schreef:Kijk,ben ik vandaag ook nog nuttig.
Dat wist ik wel dat ze dit mooi zou vinden.Citaat:Oooooh wat prachtig, zo blij mee. Super bedankt!!
Goof schreef:Hetmaakt mij gelukkig dat jij er ook zo gelukkig van wordt.Ja I know Pien, heerlijk bos is het he. Ik voelde me even zo intens gelukkig dat ik er eindelijk weer was vanmorgen.
) en ongelooflijk waar, zoveel deuren vlogen open. Vooral mannen (enkele vrouwen) kwamen allemaal naar buiten en gingen uitgebreide praatjes met ons maken
. Ik heb zo vreselijk gelachen en iedereen lopen plagen met de 4 mooie dames
(quatre belles femmes). Het was een bijzondere ervaring. Ik heb veel plaatjes gemaakt zowel van het dorp/ gehucht als van de omgeving. Ik geloof niet dat we ooit met zoveel mensen hebben gepraat (totaal onbekende) en zoveel hebben gelachen. Waarschijnlijk hadden we het allemaal nodig.
. Waarop ik tegen "pappie"zei, "pappie mag dan wel niet goed kunnen lopen, maar niets zo gezellig als met de vrouw een ommetje maken". "Pappie" , fleurde er helemaal van op. Zo geestig.