Misschien haal ik t eraf voor we gaan eten, ook nog een optie

Flat out fabulous is een prachtige roze/rood maar denk niet dat je die nu nog kan scoren voor kerst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik had hem echt van L'oreal, deze:
[ Afbeelding ]
En je bleekt je haar altijd om het lichter te maken (je kan je haar namelijk niet lichter maken dan de kleur die je er het laatst in hebt gegooid zonder het te bleken), dus het is permanent. Spoelt er niet weer uit ofzo.
Emmaa_ schreef:Ik vond deze heel fijn werkenZou er wel een hele intense conditioner/masker voor regelmatig gebruik bij doen, van bleken wordt je haar namelijk nogal droog. Hier zit maar zo weinig peroxide in dat het niet zo veel verschil zou moeten maken maar voor de zekerheid... Zou poedersuiker zijn als je haar nou helemaal stro-achtig wordt!
Suus___ schreef:Ik wil überhaupt lipstick op maar heb echt geen zin te hopen dat t niet op mn voorhoofd beland tijdens t diner..
Flat out fabulous is een prachtige roze/rood maar denk niet dat je die nu nog kan scoren voor kerst
Cyella schreef:Heb net de kleuren op de pakjes bij elkaar gehouden en ze zijn echt super mooi samen!![]()
Ben echt benieuwd, jammer dat het pas morgen kan. Maar dan kan mijn vriend me tenminste helpen, hahaha!
Ik ben trouwens altijd echt voorzichtig op mijn 'puntjes'! Ik doe alleen shampoo op mijn hoofdhuid, daarna doe ik conditioner in de onderkant van mijn haar(Dus alles wat niet op mijn hoofd zit zegmaar). Dan doe ik leave in conditioner erin. Als mijn haren handdoek droog zijn doe ik arganolie(vooral voor de puntjes, maar de rest gaat in de onderkant van mijn haar) in mijn haar.
Het enige wat ik dus zou kunnen toevoegen is een herstellend haarmasker 1x in de zoveel tijd, dat ga ik dan ook doen ^^
Dankje voor je tips
Emmaa_ schreef:Cyella schreef:Heb net de kleuren op de pakjes bij elkaar gehouden en ze zijn echt super mooi samen!![]()
Ben echt benieuwd, jammer dat het pas morgen kan. Maar dan kan mijn vriend me tenminste helpen, hahaha!
Ik ben trouwens altijd echt voorzichtig op mijn 'puntjes'! Ik doe alleen shampoo op mijn hoofdhuid, daarna doe ik conditioner in de onderkant van mijn haar(Dus alles wat niet op mijn hoofd zit zegmaar). Dan doe ik leave in conditioner erin. Als mijn haren handdoek droog zijn doe ik arganolie(vooral voor de puntjes, maar de rest gaat in de onderkant van mijn haar) in mijn haar.
Het enige wat ik dus zou kunnen toevoegen is een herstellend haarmasker 1x in de zoveel tijd, dat ga ik dan ook doen ^^
Dankje voor je tips
No problemo! Ik verf mn haar zo goed als elke 2 weken dus heb er wel het een en ander aan ervaring mee
kaatje888 schreef:Suus___ schreef:Ik wil überhaupt lipstick op maar heb echt geen zin te hopen dat t niet op mn voorhoofd beland tijdens t diner..
flat out fabulous rood/roze?
bij mij is hij eerder paars haha
Emmaa_ schreef:Ik ben donkerblond van mezelf haha, maar heb m'n haar ooit rood gehad en sinds dien moet ik het wel heel donkerbruin verven, anders ziet het er niet uit en vind het ook niet bij mijn gezicht passenIk verf het elke keer super donkerbruin en laat het ietsjes langer zitten dan de bedoeling is, en tegen de tijd dat het weer vervaagt verf ik het opnieuw