Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:05

Ik wil überhaupt lipstick op maar heb echt geen zin te hopen dat t niet op mn voorhoofd beland tijdens t diner..
Misschien haal ik t eraf voor we gaan eten, ook nog een optie :)

Flat out fabulous is een prachtige roze/rood maar denk niet dat je die nu nog kan scoren voor kerst :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:15

Ik zou opzich ook wel lippenstift op willen doen maar als ik moet kiezen tussen felle lippen of een goede smokey eye, dan wint dat laatste het altijd haha. Voel me dan zo kaal en vooral op stap. Bovendien hoop ik mijn ''crush'' deze Kerstdagen tegen te komen op stap en dan zijn neutrale lippen vaak effectiever. <<)

Suus___Jarig

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:16

O ik doe met kerst gerust en en :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 17:19

Eigenlijk wil ik nog Prince Noir en Sin :Y)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:31

Emmaa_ schreef:
Ik had hem echt van L'oreal, deze:

[ Afbeelding ]

En je bleekt je haar altijd om het lichter te maken (je kan je haar namelijk niet lichter maken dan de kleur die je er het laatst in hebt gegooid zonder het te bleken), dus het is permanent. Spoelt er niet weer uit ofzo.

Ja precies, dat dacht ik al. Heb hem van L'Oréal gekocht net, was schijnbaar korting op ook, kostte maar 8 euro nog iets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:34

Ik vond deze heel fijn werken :j Zou er wel een hele intense conditioner/masker voor regelmatig gebruik bij doen, van bleken wordt je haar namelijk nogal droog. Hier zit maar zo weinig peroxide in dat het niet zo veel verschil zou moeten maken maar voor de zekerheid... Zou poedersuiker zijn als je haar nou helemaal stro-achtig wordt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:43

Ja heb die ene van essence nep, denk dat t die wordt. Geen zin en tijd meer om nu nog een mooie andere bijpassende te gaan scoren.

Ladies, fijne kerstdagen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 17:57

Ja fijne kerstdagen dames :D Nog leuke plannen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:00

Hier niet.. morgen genieten van een vrije dag en vrijdag weer werken :')

Fijne kerst iedereen! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:01

Nou ik moet zo eerst terug naar de winkel omdat de hapjes die ik alvast ging proberen zo goed smaakten, dat ik meer dan de helft al heb opgegeten :').

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:01

Emmaa_ schreef:
Ik vond deze heel fijn werken :j Zou er wel een hele intense conditioner/masker voor regelmatig gebruik bij doen, van bleken wordt je haar namelijk nogal droog. Hier zit maar zo weinig peroxide in dat het niet zo veel verschil zou moeten maken maar voor de zekerheid... Zou poedersuiker zijn als je haar nou helemaal stro-achtig wordt!

Heb net de kleuren op de pakjes bij elkaar gehouden en ze zijn echt super mooi samen! :D
Ben echt benieuwd, jammer dat het pas morgen kan. Maar dan kan mijn vriend me tenminste helpen, hahaha!

Ik ben trouwens altijd echt voorzichtig op mijn 'puntjes'! Ik doe alleen shampoo op mijn hoofdhuid, daarna doe ik conditioner in de onderkant van mijn haar(Dus alles wat niet op mijn hoofd zit zegmaar). Dan doe ik leave in conditioner erin. Als mijn haren handdoek droog zijn doe ik arganolie(vooral voor de puntjes, maar de rest gaat in de onderkant van mijn haar) in mijn haar.

Het enige wat ik dus zou kunnen toevoegen is een herstellend haarmasker 1x in de zoveel tijd, dat ga ik dan ook doen ^^

Dankje voor je tips :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 18:01

_O- geniaal Yv

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:03

Ja slim he :'). Moet wel zeggen dat ik het dit jaar goed doe, want de winkels zijn nu nog open! Normaal heb ik zulke acties als er geen winkels meer open zijn enzo :').

Dus.. Gevulde dadels met geitenkaas en rauwe ham: niet van tevoren maken want het is zo belachelijk lekker dat je het geheid niet kunt laten staan _O-

Ik verf mijn haar overigens NOOIT meer zelf. Heb echt rothaar betreft verven: het wordt altijd oranje of groen en de kapper mag het van me oplossen als dat gebeurt. Als ik zelf verf haal, blijf ik verven en kopen en is mn haar 2 weken later net stro.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:03

Suus___ schreef:
Ik wil überhaupt lipstick op maar heb echt geen zin te hopen dat t niet op mn voorhoofd beland tijdens t diner..

Flat out fabulous is een prachtige roze/rood maar denk niet dat je die nu nog kan scoren voor kerst :=

flat out fabulous rood/roze?
bij mij is hij eerder paars haha :D

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:05

Ik heb trouwens een ooglook met bruin en heel licht roze.
beide met glans/glitters.
verder nog een dun glitter eyeliner lijntje.

Op de lippen heb ik nu heroine van mac.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:07

Cyella schreef:
Heb net de kleuren op de pakjes bij elkaar gehouden en ze zijn echt super mooi samen! :D
Ben echt benieuwd, jammer dat het pas morgen kan. Maar dan kan mijn vriend me tenminste helpen, hahaha!

Ik ben trouwens altijd echt voorzichtig op mijn 'puntjes'! Ik doe alleen shampoo op mijn hoofdhuid, daarna doe ik conditioner in de onderkant van mijn haar(Dus alles wat niet op mijn hoofd zit zegmaar). Dan doe ik leave in conditioner erin. Als mijn haren handdoek droog zijn doe ik arganolie(vooral voor de puntjes, maar de rest gaat in de onderkant van mijn haar) in mijn haar.

Het enige wat ik dus zou kunnen toevoegen is een herstellend haarmasker 1x in de zoveel tijd, dat ga ik dan ook doen ^^

No problemo! Ik verf mn haar zo goed als elke 2 weken dus heb er wel het een en ander aan ervaring mee :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:09

Emmaa_ schreef:
Cyella schreef:

No problemo! Ik verf mn haar zo goed als elke 2 weken dus heb er wel het een en ander aan ervaring mee :)

Hahahaha, heb even in je profiel gespiekt! Heb je van jezelf zwarte haren of verf je ze zo? Staat je goed ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:10

Ik ben donkerblond van mezelf haha, maar heb m'n haar ooit rood gehad en sinds dien moet ik het wel heel donkerbruin verven, anders ziet het er niet uit en vind het ook niet bij mijn gezicht passen := Ik verf het elke keer super donkerbruin en laat het ietsjes langer zitten dan de bedoeling is, en tegen de tijd dat het weer vervaagt verf ik het opnieuw :')

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:11

kaatje888 schreef:
Suus___ schreef:

flat out fabulous rood/roze?
bij mij is hij eerder paars haha :D

Paars? Hahaha nou nee absoluut niet bij mij :=

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:15

Emmaa_ schreef:
Ik ben donkerblond van mezelf haha, maar heb m'n haar ooit rood gehad en sinds dien moet ik het wel heel donkerbruin verven, anders ziet het er niet uit en vind het ook niet bij mijn gezicht passen := Ik verf het elke keer super donkerbruin en laat het ietsjes langer zitten dan de bedoeling is, en tegen de tijd dat het weer vervaagt verf ik het opnieuw :')

Hahaha, denk dat het bij mij als een helm uit zou zien als ik het donkerbruin zou verven! Ik heb van mezelf sproetjes, dus dat zou ook niet uitzien in dat opzicht :')
Bij zwart haar kan je wel élke kleur lipstick op doen, dat lijkt me zo fijn :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:17

Ik wil mn haar eigenlijk echt witblond gan maken maar ik denk dat het dan van mn hoofd af valt :')
En moet sowieso eerst dat paars dan eruit zien te krijgen dus er zal nog wel een heeeele lange tijd overheen gaan lolol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:19

De eerste keer dat ik het zo donker verfde moest ik er ook heel erg aan wennen, maar als ik m'n wenkbrauwen wat donkerder maak valt het reuze mee. Ik heb ook sproetjes van mezelf, en een lichte huid :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 18:19

Is er ergens een organisatie waarbij je makeup kunt doneren dat het naar jongeren/volwassenen gaat die het niet breed hebben?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:21

Afbeelding

I. NEED. :oo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:21

Ik vind het palette mooi! Lipstick niet zo heel erg