Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PeelSlowly

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:59

Dan ga ik mijn mooie teal (van Rimmel) gewoon nog eens proberen, ik heb nu een base coat van Essie die misschien wel fijner is dan el cheapo 2 in 1 base & top coat die ik eerder had.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:07

Ik vind het echt prachtig gemaakt en heel chique, maar totaal niks voor mij. zou er binnen een seconde afliggen, kan dat echt niet hebben op mijn nagels :n.

Een van de fijnste basecoats vind ik nog steeds die van Essence. Helaas is die er niet meer. koste geen reet en hield meer kleur tegen dan al mn high ends bij elkaar. Al heb ik nu ook wel echt een superfijne ,die van butter london, maar die is hier niet verkrijgbaar :(

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:31

Is die nieuwe base van essence niet hetzelfde qua bescherming Yv?
Ik weet ook niet of ik het zou kunnen dragen, ben niet zo pulkproof. :p

Maar ik overweeg om misschien alleen bruidsnagels te doen, niet zo zeer zakelijk maar omdat ik nagelen zo leuk vind. Als ik alleen bruidsnagels doe zijn het eenmalige ( of twee inclusief proefset) afspraken zodat ik niet elke 2/3 weken nagels hoef te zetten.
Vandaar een beetje aan het experimenteren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:37

Weet ik eigenlijk niet, loop sindsdien een beetje van merk naar merk te hoppen tot ik iets vind wat blijvend te koop is én goed bevalt! De paar die ze tussendoor hadden vond ik niks, nu heb ik dan die "gel polish" basecoat maar weet niet of ik die altijd zou willen gebruiken. De topcoat ervan is wel echt een toppertje!

Haha ja dat heb ik ook! Ooit weleens een steentje gedaan, maar krabbelde ik er ook zo af. Die platte glitters gaan nog, met 2 laagjes topcoat, maar meer hoogteverschil meot ik niet hebben haha!

Zijn dat je eigen nagels op die foto's Dazzle? Dan heb je toch geen nepperds nodig? Vind ze mooi van lengte en zo te zien zijn ze ook best sterk/dik!

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:47

Haha ik ook bij mezelf , pulk alles eraf met randjes, dus als ik los mag op vriendinnen? * poef* glitter and glamour.

Zijn nagels met gellak, mijn eigen nagels scheuren te snel in met al mijn gesjouw en gedoe, overweeg wel op de essence op mijzelf te gebruiken omdat het bij mijn zus zo goed werkt maar ik ben bang dat de lak dan te snel krast met bijv hout halen.

Zo lang krijg ik ze denk ik ook niet zonder gellak, al heb ik nooit geprobeerd met braaf vijlen en olie smeren. Nare is als ik nu bloot ga dat ik de gellak zo gewend ben dat het zeker zal scheuren, dus misschien dat ik alleen met gelish strength laat uitgroeien.
Maar dan denk ik weer, om de twee dagen nagels lakken zie ik niet zitten en nagellak moet tussendoor steeds drogen, kan ik net zo goed 20 seconden met hand in de lamp zitten ( 48w led/UV) zucht... Keuzes keuzes..

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:04

Die essence lak chipt bij mij natuurlijk weer als een gek. :') ik heb volgens mij echt mega vette nagelplaten, het blijft gewoon maar 2 dagen zitten!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:05

Ja inderdaad, qua tijd maakt het niet zoveel uit. Met gel polish moet je heel secuur zijn, met nagellak moet je geduld hebben tot het droog is _O-. Heb je een neutraal kleurtje of heel licht ofzo? Dan zou je wel gewoon kleurtjes over de gel polish heen kunnen lakken natuurlijk! Heb ik ook gedaan toen ik nog gel polish droeg toen mijn nagels zo zwak waren, bleef langer zitten dan zonder het gellak laagje eronder maar niet zo lang als alleen maar gel polish! Werd namelijk gek van zo lang dezelfde kleur _O-.

Heb ik nu ook.. Heb nog steeds geen chips -O- . Die Essence set werkt echt een stuk beter dan ik verwacht had~!

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:11

Oh maar dat doe ik ook wel soms, een lakje erover, maar reagerend op jouw vraag, nee dit zijn niet alleen mijn eigen nagels, beetje hulpt van gellak;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:27

Ik heb nu de gel van Essence en na tig keer proberen en dat het maar niet wilde drogen, gisteren opnieuw geprobeerd en warempel zat alles er binnen een half uur superstrak op.
Geen idee wat het probleem afgelopen weekend was. Toen heb ik wel een half uur zitten wachten en was de basecoat nog niet droog.

Heb nu deze er op zitten. Is niet mijn foto ;)
Afbeelding

Mooi kleurtje, lekker zomers, mij alleen iets te babyroze. Zaterdag ga ik weer even naar een kruidvat en dan koop ik onderstaand te scoren, maar die is eigenlijk altijd op overal.

Afbeelding

of

Afbeelding

Of beide natuurlijk. En de gelvariant.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:48

Bovenste vind ik erg leuk :j. Vind er sowieso echt wel erg gave kleurtjes tussen zitten!

Balen Amanda -O-

Ik heb vandaag een prachtige nude: Essie Take It Outside

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:50

Erg 50 shades Yv :o

Ik begrijp nooit zo goed waarom die merken het gel noemen want het is gewoon doodnormale nagellak met een glanzende finish. Blijkbaar verkoopt het zo beter :D

Qua basecoat ben ik na al die jaren nog steeds tevreden met OPI start-to-finish. Dat is zo'n 2 in 1 geval, als topcoat is hij niet mooi maar als base is hij echt perfect. En wat ook goed werkt is de Insta dry van Sally Hansen als basecoat. Nagels lakken en film kijken gaan niet altijd even goed bij mij dus ik had ipv de base de insta dri aangebracht als base en was te lui om het er weer af te halen. Werkt dus ook goed. :o

Nicole by OPI is ook zeer vernieuwend bezig, ze brengen een Coca-Cola collectie uit. Weliswaar iets andere kleuren dan uit die van OPI vorig jaar maar echt uniek kun je het niet noemen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:53

Oh die vind ik ook erg mooi Yv_

Oh ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik heb het ook al geprobeerd met gewone nagellak en dat werkt ook hoor :j
Over de kleur die ik had moet wel echt een topcoat want die werd een beetje dof.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:01

Zero is My Hero <3 <3

Je hebt er alleen niks aan, want je kan het hier toch nergens kopen :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:08

Waarom niet? Je kunt ze gewoon laten bezorgen hoor.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:22

Tuurlijk, maar de dollar staat niet erg gunstig en dan kosten ze alsnog een godsvermogen :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:41

Ik heb gelukkig ook niet alleen NL/BE lezers op mijn blog. ;)
Die dollar mag inderdaad wel weer wat gunstiger worden.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:54

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:56

Ze zijn heel leuk, misschien dat ik ze toch bestel.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:10

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:24

Ik vind Venice erg tegenvallen. Weet ook nog niet of ik ze bestel.

Afbeelding

Het is echt waar :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:29

Ohw er zijn er een paar die ik wel heel leuk vind!!

Wacht wel tot ze bij de BB komen :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:30

Vind deze van Venice wel leuk:
OPI Be There in a Prosecco
OPI A Great Opera-tunity
OPI Gelato On My Mind

Wat een leuke site trouwens, ook met alle vergelijkingen enzo. Bizar hoeveel vergelijkbare kleuren er tussen zitten zeg.
O pas in augustus te koop. Balen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:33

BelleTessa schreef:
Wat een leuke site trouwens, ook met alle vergelijkingen enzo. Bizar hoeveel vergelijkbare kleuren er tussen zitten zeg.

Dat is denk ik de reden waarom er steeds zo weinig vernieuwends meer komt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:36

Die coca cola collectie heb ik al heel veel gezien, is toch al in maart gereleased?

Zo jammer dat ze er niet een hele andere collectie van gemaakt hebben, ik vond de OPI Coca Cola al een mislukte collectie en een gemiste kans, had gewoon voor beide meer in gezeten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:37

Ik vond de OPI Coca-Cola erg leuk.