Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Renske

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:16

Ik heb de shred level 2 nu 4 dagen gedaan en merk dat ik last van mijn linkerpols begin te krijgen door als die planks.. iemand tips? Wil morgen we gewoon weer beginnen eigenlijk, maar heb ook geen zin om er meer last van te krijgen :\

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:20

Net KB voor het eerst gedaan. Hij is inderdaad heel erg leuk! En de tijd vlooog voorbij! Ik merk heel duidelijk dat ik nu andere spieren aan het trainen ben. Maar kan niet zeggen dat ik nu echt kapot ben. Ik denk dat ik 30DS grotendeels ga vervangen door KB en alleen nog 30DS doe als ik weinig tijd heb. :j

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:36

Heb net een halve Shred gedaan omdat ik toch nog niet helemaal beter ben, maar ging wel ietsjes soepeler. Ik wil vooral iets strakker worden bij m'n buik, maar voel alle spieren behalve m'n buik!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:43

_Renske schreef:
Ik heb de shred level 2 nu 4 dagen gedaan en merk dat ik last van mijn linkerpols begin te krijgen door als die planks.. iemand tips? Wil morgen we gewoon weer beginnen eigenlijk, maar heb ook geen zin om er meer last van te krijgen :\

Misschien kan je proberen om ze op je armen te doen? Dus zoals die buikspierplankoefening uit level 3. Ik heb er ook altijd last van, heb er nog niks op gevonden eigenlijk. Misschien dat van die polsbandjes die steun geven helpen?

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:24

Op mijn armen doen is misschien wel een goede tip. Ga ik morgen eens proberen, bedankt!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:15

Ik heb ook last van mn polzen sinds ripped. Op je knieeen de "spiders" en "mountainclimbers" doen?

@renate: ik wissel de shred om die reden af met 6 weeks 6 pack. Ik zou wel de shred eerst afmaken en daarna pas die combinatie gaan doen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:18

Train je bij KB puur je benen en billen of pak je er stiekem toch ook nog andere spiergroepen bij?
En zit daar ook nog cardio bij?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:32

Heel erg gericht op bil en been, maar er worden nog steeds combi oefeningen gedaan met armen en buik. Cardio is ook erg gericht op benen en niet hupserig. Je wordt ook anders moe, enkel je spieren voelen moe.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:27

Misschien dat ik die dan maar eens moet proberen.
De laatste keer (zo'n twee weken geleden) dat ik een workout deed kreeg ik onwijs last van mijn rechter kuit wat uitstraalde naar de scheen. Hierna heb ik niet meer durven te sporten uit angst dat ik iets stuk zou maken.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:04

Wat hebben veel mensen last van lichaamsdelen :(:) Lijkt me erg vervelend!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:35

Goed bezig allemaal!

En wat herkenbaar... Ohh ik heb langer/harder gesport, dus dat extra koekje mag wel! Vervelende gedachtes!

KB is een favoriet zo te lezen! :D

Ik heb vandaag weer bootcamp gehad, was wel een chille les vandaag! Morgen wil ik aan 6w6p level 2 beginnen, ik ben zo benieuwd! :D (6w6p 1 kan ik inmiddels wel drooomen)

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:57

Wat fijn dat ik dit toppic tegenkom!

Ik ben iets van 9 maanden geleden begonnen met iets soortgelijks, via vakantie veilingen gekocht haha :') maar dat zijn ook filmpjes van oefeningen die je in circuitvorm moet doen en elke week een stapje verder gaan. Ik merkte toen dat ik het niet altijd even goed bij kon houden qua conditie, maar was wel het gewenste gewicht kwijt na een aantal weken. Ben inmiddels weer iets aangekomen, ws ook omdat ik het niet onderhouden heb.. Dus (ook weer) begonnen met hardlopen en de oefeningen en het gaat erg goed moet ik zeggen! Zie hier ook een paar benamingen voorbij komen die ik herken :j

Als ik uitgeoefend ben met de filmpjes die ik nu heb ga ik zeker hier mee verder!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:36

Hoe heten de filmpjes die jij doet Ruth?

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:41

Eehm die man die ze dan voor doet heet Dennis Rademaker als ik het goed heb, en het heette dat ik het kocht "etend afvallen" haha in de zin van als je gezond eet en dit doet val je af, zonder speciaal dieet zegmaar. Ik heb er denk ik €11 in totaal voor betaald dus dacht daarvoor kan ik het wel proberen Hihi

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:47

hallo sportievelingen!
ik heb dit een tijd terug ook allemaal gevolgd, uiteindelijk andere sport programma's gevolgd maar wil nu toch weer terug naar jillian michaels omdat die filmpjes gewoon ideaal zijn!
heb de 30 day shred en ripped in 30 gedaan

wie heeft killer buns and thighs afgerond, veel verschil? goed te doen? wil die namelijk gaan doen en daarna killer abs of six week six pack... over 10 weken namelijk op vakantie haha!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:23

KB heb ik nooit helemaal afgerond, ben tot eind level 2 gekomen en je merkt echt verschil. Flink te buttlift ;-)

Mijn gymzaal is bezet, nu maar half uurtje cardio en dan op mn kamertje KB zo goed en kwaad als dat gaat met de ruimte die ik heb hihi

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:03

ja het probleem zit dus bij mijn benen en billen, mijn buik is nog niet zo'n ramp..
wil dus ook liever afvallen bij mijn benen want dat lukt nooit..

dat lukt dus goed met KB?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:13

Nee zo simpel is het niet. Je traint enkel de spieren in je benen en bum, die worden daardoor beter gevormd. Of je ook afvalt bij je benen, dat kan ik je niet zeggen. Je kunt immers niet beslissen waar je vet verliest, je kunt enkel kiezen waar je spieren opbouwt.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:17

Ik merk wel hoe dichter de vakantie bij komt hoe fanatieker ik word. Op zich vind ik mijzelf nu behoorlijk bikiniproof, maar beter kan altijd!

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:29

nouja als het er maar strakker word, dat bedoelde ik eigenlijk haha
echt dun zullen ze niet worden maar dat hoeft ook niet
wil van die blubber benen af :P

Ik word ook steeds fanatieker hoor, zeker nu ik vakantie heb geboekt :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:38

Mooi uitgelegd Solar :)

Stukje bij beetje zal je strakker en slanker worden MD. Bij KB ging vooral mijn buikje er af, en werd mijn kont gelift. Tijdens KA werd ik algemeen strakker. En van BR kreeg ik een flinke schouderpartij en gingen de vetjes aan mijn heupen smelten.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 07:41

Wow Bhrisels hoe lang ben jij al bezig? Dat is info waar we iets aan hebben :j

MD Thriump, spieren nemen minder ruimte in als vet, dus als je goed op je voeding let zul je zeker merken dat je broeken minder strak zitten.

Zelf heb ik ook vrij dikke boven benen en billen in vergelijking met de rest van mijn lijf, ik vond het echt tegenvallen, het ging veel langzamer als verwacht (ik heb hiervoor bootcamp, bodypump en squatchallenge gedaan) maar toen het eenmaal strakker werd, viel ik gelijk ruim een broekmaat af!
Bij de rest van mijn lichaam zag je na 2 weken al spieren zichtbaar worden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:01

Van 3 januari 2013 :) Met 1 rustpauze van een maand + 1 maand Blogilates. Mijn foto's zwerven ook ergens in het topic rond.

Nu gaat het mij echter een beetje tegen, doordat ik een tijd te weinig heb gegeten en rommel met mijn hormonen. Maar daar slaan we ons ook wel weer door :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:19

Veteraan Bhris!

Ik heb mezelf net heul hard tegen mn heupbot geslagen met een gewichten toen ik aan het shadowboxen was -__-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:22

Aw verdorie zeg, dat lijkt mij iets om misselijk van te worden %)

Maarre... een fantastisch leuke verjaardag gewenst! *\o/* Vier ze! *\o/*