Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bzoem schreef:Maar als je lijnzaad ongebroken koopt, moet je die zelf weer eerst gaan pletten (oid stond op de verpakking) en daar heb ik helemaal geen zin in. Zijn het omega's/vetten die ook in andere voedingsmiddelen zitten?
Chanen schreef:Wauw, er worden al mooie resultaten geboekt!Wie weet moet ik toch ook maar gaan meten in de hoop dat ik ook zoveel centimeters kwijtraak.
Zoveel eet ik al niet, dus qua eetpatroon kan ik volgens mij weinig veranderen. Al zijn suggesties natuurlijk altijd welkom, als iemand die voor mij heeft.![]()
Ochtend: 2 vk boterhammen met kaas of appelstroop.
Tussendoor: fruit
Middag: 3vk boterhammen met pindakaas en chocoladepasta.
Tussendoor: Soms niks, anders fruit of een cracker/rijstwafel.
Avond: Afwisselend rijst, pasta of aardappelen met groente en vleesvervangers/kazen/noten.
Tussendoor: Vaak niks, soms fruit of een cracker/rijstwafel.
Bzoem schreef:Ik heb deze http://www.kijkshop.nl/product/131632/bestfitness-dumbell-set/.
Voordeel is dat je ze stapsgewijs kan verhogen van 1 kilo naar 2,5 kilo.
Voordeel twee is dat je er goed op kan steunen (ik zet ze op mijn matje ivm gladde tegels).
Nadeel is dat je dat niet tussen oefeningen door kan doen omdat dat net te veel tijd kost, ik doe alles dus met dezelfde gewichten.
Monster_tos schreef:Daar hebben we het eerder over gehad Sanne, zou voor de gezelligheid inderdaad leuker zijn. Alleen informatief raak je dan alles kwijt. Als je gericht info zoekt voor 1 bepaalde work out is het niet handig als je eerst tig pagina's moet doorspitten voor je de juiste info vind.
Een gezamelijk huiskamer topic voor alle Jillian fans lijkt mij wel heel leuk! En dan verder de work out topics gescheiden houden.
Monster_tos schreef:Daar hebben we het eerder over gehad Sanne, zou voor de gezelligheid inderdaad leuker zijn. Alleen informatief raak je dan alles kwijt. Als je gericht info zoekt voor 1 bepaalde work out is het niet handig als je eerst tig pagina's moet doorspitten voor je de juiste info vind.
Een gezamelijk huiskamer topic voor alle Jillian fans lijkt mij wel heel leuk! En dan verder de work out topics gescheiden houden.