Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusenmalvin schreef:Dat laatste kan alleen alles je voor een andere 'stoornis' dat zit.
PortRoyal schreef:Er zijn zeker dingen die anders moeten in mijn leven, zo heb ik besloten mijn ponies te verkopen. De lasten zijn al jaren groter dan de lusten. Ik heb een stuk land ong. 1,5 km van mijn huis waar eerder mijn paarden stonden. Toen reed ik nog veel. Maar de een na de ander ging dood, en toen zijn de ponies er gekomen, er moest toch wat in het land staan immers....Ik haal daar al jaren geen voldoening meer uit, hoe vervelend het ook is, ze gaan weg. Ik stop er alleen nog voer in, het is gewoon nog een verplichting geworden. Binnen 5 jaar zijn al mijn beesten zowat doodgegaan, aan ouderdom en ziekte. Ze waren altijd mijn hobby, maar ik heb er de laatste jaren alleen maar verdriet van gehad. 2 paarden dood evenals 4 katten, hond ziek andere kat ziek, al mijn kippen door de bunzing gepakt en 2 konijnen dood.Voor een dierenliefhebber een nachtmerrie, alles vlak op elkaar. Ik baal van mijn werk, heb nergens meer voldoening in..mijn man veel ellende met zijn gezondheid afgelopen jaar, kon er ook nog wel bij. En ik ga altijd maar door, ik ben altijd een doorpakker, niet zeuren...tot nu dus...nooit geweten dat dit mij kon overkomen. Daarom wil ik er ook nog niet aan dat het mijn geest is die mijn lichamelijke klachten veroorzaakt, ik wil eerst zekerheid dat het niet andersom is.