Dani, waarom zoek je geen contact met de verhuisde artiest en vraag je of hij nog een keer voor vakantie of familiebezoek terug komt, wellicht wil hij je dan helpen. Of anders vraag of hij iemand weet die zijn werk in zijn stijl kan afmaken. Denk dat 't vooral zaak is dat je iemand zoekt met een vergelijkbare stijl, als iemand - hoe goed die persoon ook is - die de stijl moet gaan 'na maken', zul je dat toch gaan zien denk ik.
Ik snap jullie hoor. Vind zelf ook dat hij beter kan wachten tot zijn 18e of nog ouder. Maar aan de andere kant leeftijd zegt niet alles. Zat mensen die zomaar iets zetten en spijt krijgen als ze bijv AL 20 zijn of ouder nog. Hij wil het altijd al en zijn plaatjes staan al bast, daar is hij van overtuigd al die jaren.
Het gaat mij erom dat ik hem moet tegenhouden vanwege bijv zijn toekomst, terwijl we niet mogen discrimineren etc........En we zelf wel tattoos hebben.
Als hij het zeker weet is het plan om met z'n 3en hetzelfde tekstje te zetten, dat geeft er net iets meer aan. Hij moet alleen heel goed nadenken over de plek van ons en eerst naard e shop waar we dan zouden gaan.
Dat ga ik sowieso wel doen ja, vragen of zij iemand aan kan raden. Maar het kan nooit kwaad om hier ook tips te vragen. Het moet vrij sierlijk zijn/worden, en mooi kleurgebruik. Niet dat cartooneske. De tattoo nu is twee bloemen op mijn voet met een sierlijk lijntje omhoog naar mijn enkel, en dat lijntje wil ik helemaal door laten lopen (met verschillende dingen erdoor verweven), dus dat moet wel matchen qua kleur en stijl.
Superpony: ik heb mijn eerste 2 tattoo's laten zetten op mijn 15e en hoewel ik ze nu anders zou willen heb ik er geen spijt van. De derde en eerste grote met kleur kwam op mijn 17e (bijna 18) en daar ben ik nog steeds vreselijk blij mee. Het was bij mij niet impulsief, ik had het er al jaren over en wist ook heel goed wat ik wilde. Maar wel allemaal op plekken die ik goed verborgen kan houden, dat vind ik wel belangrijk. Inderdaad juist voor sollicitaties etc.
Mijn tat wordt morgen bijgewerkt. Eventjes de kleurtjes nog eens aanzetten, en helemaal tegen de onderkant van m'n voet is het blad wat te vaag geworden.
Kipzel
Geplaatst: 02-05-13 22:15
Joolien schreef:
Kipzel schreef:
Ik zag hem op facebook al voorbijkomen Hoop over een anderhalf jaar naar hem toe te kunnen.
Zal ik met je mee gaan?
7+1 dan want ik ga sowieso al samen met een vriendin
Felinde
Geplaatst: 02-05-13 23:07
*kruipt uit meeleesmodus*
Joolien schreef:
Ehh groepskorting?
Kan ik er ook nog bij? Wil al een tijd lang heel graag een uil in vlucht op mijn rug/schouders.. ^-^ En vind zijn werk zó mooi!
OK, dat wordt een complete groepsreis naar Praag, dan mogen we Adam wel even waarschuwen, hotel afhuren en een bus regelen voor vervoer... Misschien wordt 't goedkoper om Adam een week hierheen te halen dan?
Dat is echt een hele slechte shop... Ze piercen er ook scheef...
Dani
Geplaatst: 03-05-13 10:02
Wat ze op Facebook hebben staan ziet er nog best aardig uit, maar goed, er zal ook genoeg niet op Facebook komen. En ik vind het ook geen wauw-tattoo's en dat wil ik nu eigenlijk wel. Stom eigenlijk dat ik dit topic nooit eerder heb meegelezen, als tattoo-liefhebber.
Susyb
Geplaatst: 03-05-13 13:03
DeniiSee schreef:
Dan kruip ik ook even uit de meeleesmodus!! Als hij komt, of jullie gaan... +1 !!
Hier nog iemand uit de meeleesmodus die dan ook wel mee wil om er een te laten zetten.. hij kan wel een beursdag beginnen voor alleen bokkers...
Die foto op de vorige pagina, vind ik echt heel knap, maar is niet mijn smaak. Behalve dan misschien het gebruik van kleur en de uitvoering vd kersenbloesems
Zo'n soort tattoo zou ik ook niet willen. Maar zijn andere werk ziet er ook bepááld niet verkeerd uit. Ik zou hem in ieder geval mijn lijf wel toevertrouwen wat dat betreft.