Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en inderdaad niet duur
Davinia_ schreef:Ik twijfel of ik de nieuwe kwastenset van Zoeva koop. Ik heb geen enkele goede kwast meer, dus is deze ideaal en ze zijn zo mooiAlleen 58 euro vind ik dan weer prijzig, ook al valt dat super mee voor 8 kwasten.
Ik ga hem bestellen zodra mijn salaris binnen komt
Vind ze idd erg mooi, vooral de bufferkwast die erin zit
Verder heb ik er ook wat van Elf en wat andere random merken maar die gebruik ik niet echt meer sinds ik hier inkopen heb gedaan..
Wel goedkope (allemaal rond de 6 dollar per stuk ofzo) Sinds een vriendinnetje uit NL 2 weken geleden op bezoek is geweest -met zwak voor lipstick- heb ik er zelf ook al wel een stuk of 12 gekocht.. en dit is mn collectie nu al weer, terwijl ik hier gister met 3 lipsticks aankwam
En dit is nu mn collectie alweer :'D

Emmaa_ schreef:Navatu dit weet jij wel! Bij welke winkel in the USA kan je het goedkoopst/makkelijk het Naked 3 pallet kopen? Ben een boodschappenlijstje + routebeschrijving voor vriendlief aan het maken
xNavatu schreef:Zijn die chikuhodo kwasten duur? Ik moet zeggen dat ik ook heel tevreden ben over m'n nieuwe sigma kwastenhad zo'n set van 6 kwasten gehaald allemaal voor blenden, heel fijn
Gezien je in Amerika zit zou ik je Hakuhodo aanraden. Prijs is redelijk het zelfde als MAC, sommige kwasten zijn zelfs iets goedkoper en de kwaliteit is 100x beter! Ze zijn zoveel zachter en fijner in gebruik! Maar pas wel op want als je een keer Hakuhodo koopt wil je niet ander meer
Ze hebben ook een shop trouwens, weet niet of je er in de buurt zit maar hij zit in Torrance. Mooie lipsticks heb je erbij gekocht

Gianti schreef:Oef jaloers op die lippenstiften
Wil nog een diep donker rode.... Maar welk merk blijft goed zitten
Hen shisheido moisturizer gekocht