Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:05

Waar kan je een relatief goedkope blush kwast kopen? Met wel beetje kwaliteit

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:24

Gianti schreef:
Waar kan je een relatief goedkope blush kwast kopen? Met wel beetje kwaliteit

zoeva? Ik heb een heel set van zoeva de bamboo set ben ik erg tevreden over

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:11

Ik heb de bamboo set ook. Vond het eerst wel prima kwasten, maar nu ik een aantal Real Techniques kwasten heb, merk ik dat ik ze eigenlijk nooit meer neem. Dus ik weet niet wat je relatief goedkoop vindt? Maar de blushkwast van RT is echt heel fijn! Is rond de 12 euro. Persoonlijk vind ik dat een prima prijs, omdat ik ook een tweetal MAC kwasten heb en die zijn toch nog een stukkie duurder, maar ik begrijp langs de andere kant ook wel dat het niet heel weinig is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:39

Ja RT is ook erg goed :j en inderdaad niet duur

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:40

12 euro vind ik goed te doen!! Nu baal ik wel dat ik dan niet RT van vakantie heb mee genomen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:25

Davinia_ schreef:
Ik twijfel of ik de nieuwe kwastenset van Zoeva koop. Ik heb geen enkele goede kwast meer, dus is deze ideaal en ze zijn zo mooi <3 Alleen 58 euro vind ik dan weer prijzig, ook al valt dat super mee voor 8 kwasten.

Ik zit er ook al een paar dagen over te dubben := Ik ga hem bestellen zodra mijn salaris binnen komt :') Vind ze idd erg mooi, vooral de bufferkwast die erin zit

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:17

Ik zou RT doen, vooral als je gezichtkwasten wil. RT is veel zachter dan Zoeva en mijn RT kwasten blijven er ook mooier uitzien dan de Zoeva kwasten. Ik heb alleen wel meer Zoeva kwasten voor mijn ogen, omdat die bruikbaarder zijn dan RT, alleen hebben ze dus helaas stekelige haartjes.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:30

Ik ben nog heel blij met m'n zoeva-kwasten hoor. Merk weinig verschil met m'n mac-kwast. :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:20

Ik heb kwasten van bobbi Brown, Hema, essence, bareminerals en van eigen merk van Douglas. Ik merk dat ik de kwasten van elf toch het meeste pak hoor. RT en Mac heb ik nog nooit vast gehad. Ben er wel benieuwd naar. Heb het overigens wel over de studio lijn kwasten van elf.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:22

Ik heb Elf, Zoeva en RT kwasten. Bevallen allemaal prima.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 23:36

Vind sommige van Zoeva wel fijn! Vriendin had een set van zoeva bij en gezien die nooit makeup gebruikt jatte ik haar blend kwast omdat ik zelf geen fijne had op dat moment. Heb nu van Sigma blend kwastjes en moet zeggen dat ik die wel fijner vind, omdat die wat zachter zijn en blenden ook een stuk beter. Sigma is opzich ook niet extreem duur.. RT vind ik de oogkwasten niks, maar de gezichtskwasten ben ik wel echt dol op. Vooral de buffing brush en de powder brush <3 Verder heb ik er ook wat van Elf en wat andere random merken maar die gebruik ik niet echt meer sinds ik hier inkopen heb gedaan.. :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 08:47

Damn.. ik heb alleen vandaag al 6 lipsticks erbij gekocht.. :') Wel goedkope (allemaal rond de 6 dollar per stuk ofzo) Sinds een vriendinnetje uit NL 2 weken geleden op bezoek is geweest -met zwak voor lipstick- heb ik er zelf ook al wel een stuk of 12 gekocht.. en dit is mn collectie nu al weer, terwijl ik hier gister met 3 lipsticks aankwam :+ En dit is nu mn collectie alweer :'D

Afbeelding
*mist 1 Kate lipstick, die zat in mn handtas haha*

Swatches;
Afbeelding
(zonder flits)

Afbeelding
(met flits)

Iphone kwaliteit :'D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 11:36

Moooi!! :D

-ik heb ook een zwak voor lipsticks-

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:22

Die helemaal links is wel heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:20

Navatu dit weet jij wel! Bij welke winkel in the USA kan je het goedkoopst/makkelijk het Naked 3 pallet kopen? Ben een boodschappenlijstje + routebeschrijving voor vriendlief aan het maken :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:55

Emmaa_ schreef:
Navatu dit weet jij wel! Bij welke winkel in the USA kan je het goedkoopst/makkelijk het Naked 3 pallet kopen? Ben een boodschappenlijstje + routebeschrijving voor vriendlief aan het maken :D

Zou sephora doen, daar hebben ze m sowieso wel! (: macys heb je ook goede kans maar dan moet je meer zoeken. Ultra kan ook goed, die hebben m ook vrijwel altijd, alleen die winkels zijn er vaak wat minder (; zou sephora doen en anders ulta (:

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 22:33

xNavatu schreef:
Zijn die chikuhodo kwasten duur? Ik moet zeggen dat ik ook heel tevreden ben over m'n nieuwe sigma kwasten :j had zo'n set van 6 kwasten gehaald allemaal voor blenden, heel fijn :j

Prijzen verschillen maar ze zijn niet heel goedkoop. En ook niet makkelijk aan te komen. Je moet ze via een forwarding company kopen. Dus een bedrijf uitzoeken in Japan die ze voor jou koopt en naar jou toe stuurt omdat ze niet naar Nederland sturen. De shops die wel naar Nederland sturen hebben veel hogere prijzen. Tanseido staat ook nog op mijn wishlist :+ Gezien je in Amerika zit zou ik je Hakuhodo aanraden. Prijs is redelijk het zelfde als MAC, sommige kwasten zijn zelfs iets goedkoper en de kwaliteit is 100x beter! Ze zijn zoveel zachter en fijner in gebruik! Maar pas wel op want als je een keer Hakuhodo koopt wil je niet ander meer :') Ze hebben ook een shop trouwens, weet niet of je er in de buurt zit maar hij zit in Torrance. Mooie lipsticks heb je erbij gekocht :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 09:29

@Navatu : wat een mooie kleurtjes !

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:15

Mooie kleurtjes navatu! Merken jullie veel verschil tussen vb een Kate of een mac lipstick? Ik wil graag een nieuwe lipstick, een echt mooie, dus ben benieuwd wat jullie ervaren als de allerfijnste! Ik ben trouwens op zoek naar een niet al te glimmende, dus meer semi mat... :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:15

Ik ga misschien dit jaar naar new york <3 dan zal ik mij ook even uitleven qua makeup aankopen haha

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:25

Mijn ouders gaan naar Londen, dus ik wilde ze ook een lijstje mee geven voor make-up :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:28

Oef jaloers op die lippenstiften :oo

Wil nog een diep donker rode.... Maar welk merk blijft goed zitten

Hen shisheido moisturizer gekocht <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:09

Gianti: Mac riri/Ruby woo! :D
Bunga: fijnste vind ik ysl, daarna Mac en dan is rimmel Kate ook fijn :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:05

Vanmiddag mag ik een kadotje voor mijzelf halen omdat ik op 1 vak na alles gehaald heb dus met de douglas bon een ysl lipstick halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:21

Gianti schreef:
Oef jaloers op die lippenstiften :oo

Wil nog een diep donker rode.... Maar welk merk blijft goed zitten

Hen shisheido moisturizer gekocht <3

Diep donker rood heb ik MAC Viva Glam I! Als je hem een keertje wilt proberen moet je dat maar even doen de volgende keer dat je komt stappen (Wanneer is dat trouwens?!)