soloro schreef:Ik heb 5 jaar de pil geslikt, maar omdat ik doorbraakbloedingen kreeg etc. ben ik hiermee gestopt. Toen overgestapt naar de yasmin pil, maar dat ging helemaal fout. Ontzettend veel last van bijwerkingen, overgeven, buikpijn,hoofdpijn, etc. Vervolgens 1 maand niks gebruikt, ging ook niet best verging van de menstruatiepijn.. Vervolgens weer gestart met mijn oude, 3x raden ging ook fout met bijwerkingen. 3 maanden niks gebruikt, wat een hel. Vervolgens in mei de prikpil laten zetten. Punt is alleen dat ik 3,5 week ongesteld ben geweest, vervolgens 1 week niet en nu al weer een paar dagen. Mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben gehad? Ik ben sowieso van plan om binnenkort maar weer eens naar de huisarts te gaan. Moet wel zeggen dat ik weinig pijn heb en niet meer last heb van de bijwerkingen. Enige is dus dat die ontzettend lange menstruatie. Ik heb echter ook gehoord dat dit vrij normaal schijnt te zijn en pas na de 2e prik schijn je minder ongesteld te worden of zelfs helemaal te verdwijnen. Zijn er mensen die de prikpil gebruiken en dit herkennen?
Met de prikpil duurt het vaak even voor het minder wordt. Sommigen hebben op gegeven moment ook helemaal geen bloedverlies meer. Dit kan een paar maanden duren voor het zich regelt. En dat kan knap vervelend zijn. Ik was in elk geval blij er vanaf te zijn toen het zich "geregeld" had.
Hier bevalt de Sayana prima. Niks geen gedoe meer en geen bijwerkingen.