Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.
Petulan schreef:xDramaQueen schreef:Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.
Ik wil mijn mening serieus echt niet door jullie strot duwen ofzo, maar is het niet tijd aan een bezoekje bij de huisarts wanneer je chronische klachten ontwikkeld door je borsten?
xDramaQueen schreef:Wat heb je nu en hoe groot ben je?Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.
fojoe schreef:omdat er - behalve een borstverkleining, wat best een zware operatie is - weinig aan te doen valt![]()
alleen als je overgewicht hebt, kan je vermageren en hopen dat je borsten er ook kleiner bij worden.
en dan hou je misschien 2 slappe zakjes over
xDramaQueen schreef:Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.