Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:56

Hoeveel zijn de verzendkosten van Bravissimo?

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:10

Ik heb 75E en ben al aardig op weg naar de 75F. Ik ga altijd naar de hunkemoller of de livera voor 'gewone' lingerie. Maar voor mij is een bikini elk jaar weer een probleem (ik moet nog elk jaar een nieuwe hebben want ik 'groei' nog in cup.) Ik ben 18 dus ik wil ook graag een leuke vlotte bikini, maar die vind ik zelden en vooral niet met passend broekje. En ik wil ook graag een bikini die een beetje verhult dat ik ongelijke borsten heb..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:14

Dide kijk eens op http://www.bravissimo.com enwww.brastop.com ook de zaken van LINCHERIE die Freya verkopen hebben elk jaar weer leuke bikini's.

De verzendkosten zijn 5,50 geloof ik (in euro's)

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:26

Ik heb zelf ook flinke borsten (75 E), maar als ik weet zelf niet waar die dingen zitten. En dat hoor ik ook van anderen, want zo giga lijken ze bij mij op de een of andere manier niet, gelukkig maar.

Ik koop mijn BH's meestal gewoon bij de hema (even goed zoeken, maar ze hebben ze zeker wel, alleen dan niet met fel gekleurde stippen oid, maar daar heb ik toch geen behoefte aan, geef mij maar een mooie simpele gladde BH). Ook de Hunkemöller en de Livera hebben soms wel de goede maat voor niet al te veel geld.

Bikini's zijn inderdaad een stuk lastiger, vooral omdat ik het wel prettig vind als m'n borsten er niet uitvallen als ik duik Knipoog. Ik was al twee jaar opzoek naar een leuke nieuwe, en toen ik de hoop al opgegeven had, vond ik (toevallig in de uitverkoop) een hele leuke, weer van de hema!

Mijn tip: ga niet te panisch opzoek naar grote maten, maar snuffel gewoon regelmatig bij wat winkels en als je er dan een vind, neem 'm mee, ook als je 'm niet nodig hebt, want dan hoef je ook minder vaak op zoek! Haha...

Good luck with it!

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:30

Daar hebben ze wel leuke bikini's! maar hoe werken die maten Bloos

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 23:47

Maten overzicht Engels-Nederlands
28-60
30-65
32-70
34-75
36-80
38-85

broekjes (naar eigen inzicht)
S= 36
M= 38/40
L= 42/44

Ik heb zelf een L en soms een M Afhankelijk van het merk

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:55

lastig... ik zou juist graag wat groter hebben..

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:17

Mag ik zeggen dat ik ZO blij ben dat ik dit gedoe niet meer heb Vork

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:35

Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:35

@Petulan: Natuurlijk! Zou wil met je willen ruilen hoor, en dan heb ik in vergelijking met anderen hier al niet te klagen.

Ik vind jouw avatar trouwens écht te droog.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:40

xDramaQueen schreef:
Ik heb besloten af te vallen, net zolang tot mn boobs een kleine D zijn. krijg steeds meer last van me rug en borsten, maar wat wil je dan, een veel t klein lichaam die teveel gewicht moet dragen.

Ik wil mijn mening serieus echt niet door jullie strot duwen ofzo, maar is het niet tijd aan een bezoekje bij de huisarts wanneer je chronische klachten ontwikkeld door je borsten? Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 00:34

Ik heb 75 DD en ik ken het probleem idd ook. Vaak zie je mooie setjes en dan heb ik een bh met de goeie maat gevonden en is het slipje een maat 44 ofzo, ja dat ga ik dus niet passen met me maatje 36.
Vaak als je een bh ziet zijn ze idd een stuk prijziger maarja je doet er zo weinig aan.

Overigens vind ik de reacties vaak veel vervelender ( en kinderachtiger ) dan dit probleem
Hoe vaak ik wel niet moet horen dat ze nep zijn ( zelfs op bokt van mensen die ik real life ken ). ook tijdens t uitgaan, heb wel eens gehad, ging ik naar de wc hoorde ik en meid zeggen, kijk die zijn nep. Ik stapte t wc hokje uit en zei dat ze t recht in mijn gezich moest zeggen....deed ze, ze bleef volhouden dat ze nep waren. Ik zo dat ze wel mocht voelen en dat wilde ze dan weer niet Bloos
Maar dat is kinderachtig en jaloers gedrag, snap alleen niet waarom je jaloers moet zijn op iemand die grotere borsten heeft an jij, vaak zitten ze alleen maar in de weg Haha!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 01:24

ik heb 85 e en heb normaal altyd marlies dekkers
maar heb pas een bh gekocht een leuke en ja goedkoop
van zapp heet het het heeft veel weg van marlies dekkers

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:14

De sapph beha's zijn nu bij de v&d in de aanbieding voor 17 euro, Ze zijn er tot en met cup F Ja

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:31

Petulan schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik wil mijn mening serieus echt niet door jullie strot duwen ofzo, maar is het niet tijd aan een bezoekje bij de huisarts wanneer je chronische klachten ontwikkeld door je borsten? Lips are sealed

omdat er - behalve een borstverkleining, wat best een zware operatie is - weinig aan te doen valt Knipoog
alleen als je overgewicht hebt, kan je vermageren en hopen dat je borsten er ook kleiner bij worden.

en dan hou je misschien 2 slappe zakjes over ROFL

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:39

xDramaQueen schreef:
Wat heb je nu en hoe groot ben je?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:41

Woehoei! We hebben een sokkenwinkel in de buurt die omtrek 65 verkoopt, cupje D t/m G ofzo Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:54

fojoe schreef:
omdat er - behalve een borstverkleining, wat best een zware operatie is - weinig aan te doen valt Knipoog
alleen als je overgewicht hebt, kan je vermageren en hopen dat je borsten er ook kleiner bij worden.

en dan hou je misschien 2 slappe zakjes over ROFL

Helemaal waar! Maar toch kan ik de operatie alleen maar aanbevelen! Ik kon na 2 weken bijna alles weer (behalve fanatiek paardrijden, hardlopen en zwaar tillen) en ben er tot op de dag van vandaag superblij mee! Geen dag rugpijn meer gehad!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:00

tja, mijn weelderige boezem (95G) stoort mij niet zo heel erg, in ieder geval niet genoeg om een operatie te overwegen Haha!
ik heb ook geen rugpijn of andere lichamelijke klachten die daardoor veroorzaakt worden.
alleen doorzitten is niet altijd even prettig, vooral als ik vergeten ben om een stevige bh aan te trekken hupst de tweeling vrolijk in het rond Hyper!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:03

Ik heb zelf 75DD Nog niet zo heel groot maar ik heb wel een onmogelijke maat voor bh's. Want zoals in de hunkemoller nooit vind ik er ook maar 1 die mij past en meestal hebben ze niet eens DD. Iemand het zelfde probleem??

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:08

xDramaQueen schreef:

In de tien maanden voor mijn operatie ben ik tien kilo afgevallen, maar mooi niet dat het een cupmaat scheelde hoor. Net zoals iemand anders al zei: ze worden er alleen maar slapper van, cupmaat bleef hetzelfde.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:18

Ik ben er wel bang voor als ik nu ga aankomen. Ik moet ongeveer 15 kilo aankomen, en misschien gaat het wel aan mijn borsten zitten (kandidaat taalbloopertopic, haha Tong uitsteken) Huilen van het lachen

Een voordeel zou wel zijn dat mijn omtrek EINDELIJK eens wat groter wordt zodat ik een een normale BH pas. Heb nu 60F.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:55

Sheran nadeel is dat dat dus niet hoeft te gebeuren. Ben zelf vrij groot en niet de dunste maar wel omvang 65. Mijn zus had het zelfde zij viel op reis 15 kilo af maar de omvang bleef het zelfde en de cup scheelde maar iets.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:56

Oef, gelukkig. Ik was al bang voor een 130 J. Huilen van het lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:58

haha Knipoog Dan ben je ook niet blij!
Ik ben zelf een halve cubmaat kwijt na ruim 5 kilo te zijn afgevallen..