Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:16

ok, gisteravond heb ik eerst de eelt van rondom mijn wrat wat weggehaald ( Clown ) en heb er dan een aardappelschil opgeplakt, ben eens benieuwd Nagelbijten / Gniffelen het heeft heel even geprikt

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:39

zou kunnen dat het prikt ja, hadden meerdere mensen last van die dat geprobeerd hadden Clown
ik ben blij dat ik dr tot nu toe geen last meer van heb (ja miss 'n kleine op me pink maar die stoord me niet zit dr al me leven lang Nagelbijten / Gniffelen)

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:39

hij werd helemaal bruin Nagelbijten / Gniffelen ook het ver er rondom. heb de schil er nu even vanaf omdat ik bij mn vriend ga slapen enzo, dan is dat anders niet echt gezellig, volgende week dus weer een paar dagen aan de patatteschellen Nagelbijten / Gniffelen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:35

Nou ik ben er mee gestopt ivm stage as maandag, heb ik geen zin om met 2 dikke vingers vol bananen te lopen, niet echt handig.

Maar moet zeggen, ze zijn wel stuk minder geworden, het is (nog) niet wit, aardig in gezakt, maar na mijn idee niet weg.
Het is meer rood, maar het valt niet meer op als wrat Vork maar ben bang dat het er nog wel onder zit Nagelbijten / Gniffelen

Die op me teen doe ik nog wel vrolijk door denk ik, die word ook al wat kleiner, maar blijft nog echt een wratttt..

BRR Tong uitsteken

SidneyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:13

ik heb laat me wratten bij de dokter aan laten stippen maar ze zijn zowat allemaal weer terug gekomen Bloos!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:36

Ik heb al sinds groep 8 een wrat op mijn ringvinger (en ik zit nu in de 5e Clown )
Al een heleboel keer laten aanstippen maar hij komt toch telkens terug. Wartner helpt ook niet. Nu is hij al wel veel kleiner maar de huid eromheen is helemaal roze, dus gewoon een vet litteken Huilen .
Ik heb ook een tijdje een homeopathisch middel gebruikt van A.Vogel. Dat waren 2 dingen 1 moest ik erop smeren (toen werd mn wrat groen) en 1 moest ik inslikken. Maar er gebeurde niets...

Ik ga die stroop, banaan en aardappel maar eens proberen en dan moet ie maar eens wegwezen. Boos!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:58

schoolkrijt (wit) helpt echt, gewoon de hele dag als je eraan denkt het erop krijten. Mijn verhaal staat een hier al eerder.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:24

Ik ga ook maar eens schoolkrijt proberen die kleine 2 weken met banaan heeft niet echt geholpen, is alleen niet meer zo wit maar nog niet weg helaas

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:17

edit.. verkeerd getypt ze zijn echt helemaal terug, wit en zo... ,, misschein had ik de banen langer moeten vol houden maar beetje lastig als je stage loopt bij veearts Knipoog

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:13

Dit is nu mijn 2e dag met appelstroop. Hij is wat platter maar dat kan misschien ook komen door de pleister die erop zit. Verder weinig resultaat Verdrietig

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:17

ik heb ook wratten, had er eerst ongeveer 30 op mijn handen. die zijn uiteindelijk allemaal weggegaan.
maar nu heb ik ook weer een paar jaar drie op me elleboog en 8 op mijn knieën.
ongeveer een maand geleden naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze die op mijn elleboog weggekrast en gekeken of die weer terug kwam. eergister dus weer naar ziekenhuis geweest maar hij komt weer terug dus ik moet nu gewoon wachten totdat ze er uiteindelijk afvallen.
want ze willen die van me knie er ook niet afkrassen, en als die weer komt nog een keer enzo omdat je knie dus altijd beweegt en dat is niet zo makkelijk als met een elleboog.. Knipoog

nu dus maar afwachten.. Boos!

(heb ook al héél veel dingen van de apotheek gehad, niks heeft geholpen bij mij..)

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:32

woow shetjee dat is heftig :|
mare dames doen jullie er nou sirieus aardappel schillen erop Haha! ?

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:38

ja! Haha!

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:17

boekt er iemand al vooruitgang? Bloos

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:07

Met mijn formule W niet.. Ben er nu 4 weken mee bezig, en een kleintje is wel geslonken.. Maar zit er nog wel onder als je 't mij vraagt. Andere onder mijn pink blijft een ramp, de huid rondom de wrat laat alleen maar los, en die ene niet.. Misschien een keer *tot bloedens toe* afkrabben, wondje laten helen en zien wat er dan onder zit, en evt preventief aanstippen??
Ik ben er niet zo van om nu met bananen, appelstroop of aardappelschil te werken Nagelbijten / Gniffelen

pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:06

@karin_88 Je ziet er meer heil in om tot bloedens toe af te krabben dan er bijvoorbeeld een stukje aardappel op te doen Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:43

zo ik heb de grote op me vinger nog x aangestipt, had die eerst beetje schoon gekrabt zeg maar.. en die andere heb ik opengehaald en toen aangestipt met wratner,, deed wel zeer.. maar ben benieuwd Tong uitsteken

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:27

pol schreef:
@karin_88 Je ziet er meer heil in om tot bloedens toe af te krabben dan er bijvoorbeeld een stukje aardappel op te doen Haha!

Ja maar dat moet toch steeds erop blijven?? Ik zie het niet zo zitten om voor de klas of in mijn klas met andere studenten met een stuk aardappel te zitten Scheve mond

GimGirl schreef:
zo ik heb de grote op me vinger nog x aangestipt, had die eerst beetje schoon gekrabt zeg maar.. en die andere heb ik opengehaald en toen aangestipt met wratner,, deed wel zeer.. maar ben benieuwd Tong uitsteken

Moet je m openhalen dan bij dat spul...?? Nagelbijten / Gniffelen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:39

Haha nee, moet niet Tong uitsteken
maar omdat ik al 2x gewoon had aangestipt, dacht ik laat ik het eens zo proberen... Deed wel erg zeer maarja Tong uitsteken

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:11

hmm meide lastig, lastig, heb tijdje nie meer gereageert lig beetje plat namelijk Boos!

de meeste dingen zoals Wratner en formule W helpen niet.. uhm m'n HA heeft 't paar keer gedaan met vloerbare stikstof uit zo'n spuitbusje met zo'n soorte wattenstaafje erop..
die wat ik weg heb laten halen zowel die onder me voet als op me hand zijn weg

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:12

Ik ga binnenkort ook maar eens naar de HA denk ik, ben ze zat denk dat ze alleen maar groter worden Nagelbijten / Gniffelen
Maarja wacht de laatste x Wratner af, anders toch maar na HA,

Je kunt ze bij HA ook weg laten snijden he Nagelbijten / Gniffelen weet niet of ik dat aandurf Tong uitsteken

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:15

uhm ja heb k ook laten doen was 't zo zat Bloos
de verdoving voelde ik meer dan die onder me voet Nagelbijten / Gniffelen maar kwam doordat de HA die verdovingen toen zelf gezet had, en 'n assistente toen in me hand en onder de wrat door schoof _o- dan heb ik even gevoelt en hele avond 't gevoel gehad dat ik 'n mega dikke middel vinger had *LOL*

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:17

Oh je hebt ze dus weg laten snijden Nagelbijten / Gniffelen
Auwss.,, wacht eerst deze week even af ivm wratner Tong uitsteken misschien volgende week toch maar even heen Scheve mond

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:23

haha viel op zich eigenlijk wel mee hoor Tong uitsteken
die op me hand was met 1 week genezen, die onder me voet was 1e x geloof ik na 2 weken genezen hoewel deze dieper weggelepelt is geweest.. en de 2e x, heeft 't 3 weken geduurt Nagelbijten / Gniffelen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:24

Nouja zal wel moeten Tong uitsteken denk niet dat het aanstippen van de HA nog zin heeft...