slapen niet hoor maar lekker onder de dekens tv kijken
en rond uur of 12 ga ik echt slapie doen ben er meestal om 7 uur weer uit,en dan 3 kids 2 paardjes doen door de weeks werken nog erbij het huis houden sporten van de kids enz enz
Ik zit te wachten op het eten wat vriendlief aan het klaarmaken is voor me
Heel vreemd trouwens Gister (of eergister? Ben de dagen kwijt ) woog ik iets van 54.5 En nu heb ik me vanmorgen bij mn schoonouders gewogen en was het gewoon 56.3!!! Dus of 1 weegschaal klopt niet (en dan hou ik het erop dat de eerste niet klopt ) Of tja, in 1 of 2 dagen kom je niet zoveel aan (alhoewel ik gister wel wat glaasjes alcohol genuttigd heb, zijn dikmakers toch??? )
Hoi ik ben toevallig op dit topic gekomen, mag ik nog instappen? Ben 1.78 en weeg ongeveer 53 kg.(alles behalve vrijwillig). Heb zoveel herkenbaars hier gelezen, lijkt me leuk mee te doen. Ik heb een beschadiging in mijn hersenen na een auto ongeval. Daarbij is het evenwichts orgaan beschadigd waardoor ik continu wagenziek ben. En dus bij alles wat ik eet misselijk word en een groot deel er weer uitspuug. Duidelijk dus dat ik al snel het etiket anorexia en later boulimia opgeplakt kreeg. Nu ik 41 ben en 2 kids heb is dat gelukkig iets minder.
gezellig, weer iemand erbij... vanmiddag via uitzendbureau gewerkt, moet je de hele middag lekker broodjes verkopen (en zelf mag je niet eten..), morgen weer, maar dat is een restaurant, dus wordt koffie en gebak... dan kom je echt met enorme honger thuis...
goh bij mij ook spinnen zat in de kelder Geen eten helaas. maar wel een volle voorraadkast die helaas door mijn blagen ook geplunderd wordt, met als gevolg dat ik regelmatig denk dat ik iets in huis hebt terwijl het allang pleite is..... (blagen zijn 14 en 16)
Nimmy: ooh dat gevoel ken ik goed, wel zin hebben maar niet kunnen/mogen eten...