Slaapkamer verbouwen doe ik dan weer niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frouk schreef:Ik ben gister naar schaatsen in Thialf geweest, mezelf goed voorbereid, maar wat komt er dan toch nog weer een hoop op je af! Al die indrukken en mensen om je heen, was om kwart over 9 thuis maar heb nog uren hyper rondgelopen omdat ik helemaal druk in mn hoofd was van alles van die avond!
Het was overigens wel enorm gezellig en heb het echt wel naar mn zin gehad, alleen komt de klap dus nu aldoor achteraf en niet tijdens zoiets..
Myukii schreef:Ik heb het 'huilerige' echt met momenten. Soms heb ik een periode dat ik om alles wel kan huilen, iemand die z'n stem verheft, een dressuuroefening die goed lukt, een zielige film, de staart van de hond waar ik perongeluk op sta, iemand die zegt dat ie teleurgesteld is in me, enz. Als ik dan terugdenk aan iets, springen de tranen meteen weer in mijn ogen.
Maar, op het moment ben ik weer redelijk 'stabiel'![]()
Hebben jullie nog manieren om het huilen tegen te gaan. Vind het inderdaad zó stom staan om op mijn werk of in de klas ineens te huilen..Al is het meer 'tranen' dan huilen wat ik doe, haha, geen hartverscheurende uithalen oid, maar gewoon dat de tranen me in mijn ogen springen (en eruit rollen
)
_Jennifer_ schreef:Dat heb ik ook vaker, en dat heeft dan weer te maken met het mensen aanvoelen denk ik.
Sommige mensen stralen zó'n groot ego uit. Daar blijf ik dan op een of andere manier uit de buurt. En inderdaad negen van de tien keer mag ik ze ook niet
Maar ik heb ook mensen waarbij ik me meteen gewoon prettig voel en over vanalles en nog wat kan praten en lol hebben. Ook al ken ik ze nog helemaal niet zo lang.
Frouk schreef:Dat heb ik inderdaad ook, dan ga ik er vaak bij langs kijken, maar dat valt ook al zo gauw op
MyrtheJ schreef:oooh wat blijft het hier toch herkenbaar allemaal.
Dan is het wel duidelijk dat er wat is, maar dan zal ik niet direct zeggen dat ik het vind, moet het echt uit me getrokken worden.... En soms zeg ik het wel en dan zit ik weer te snotteren
Jakary schreef:M'n vriend zegt altijd dat ik teveel over alles nadenk en wat meer moet genieten van alles in plaats van overal meteen rampen en drama's in te zien
Frouk schreef:Ja dat piekeren over alles vind ik wel het meest waardeloze van alles. Ik kan echt werkelijk overal over in zitten, ookal is het maar iets heel kleins.