Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:Maar wat ik dus even wilde vragen, heeft iemand hier een navelpiercing die ontzettend snel ontsteekt? En zoja; wat doe je daar tegen? Want elke keer weer allerlei dingen op smeren enzo, dat werkt ook niet. Dus ik heb hem er maar uitgehaald. Maar nu loop ik met een gat in m'n navel en dat vind ik toch eigenlijk wel een beetje zonde.
Evelyne schreef:Zeezout gebruiken. 1 tot 2 keer per week in je navel gieten en zo'n 5 tot 10 minuten laten zitten. Daarna even goed droog deppen met keukenrol. Heb je trouwens een ringetje of een staafje?
marlies85 schreef:aangezien ik deze maand een piercing kado krijg vriendjelief, moest ik natuurlijk gaan bedenken waar ik er 1 wou.Ik twijfelde tussen:
-industrial
-coch
-tragus(heb ik al 1)
Ik ben nu voor zo'n 75% zeker dat voor een conch ga.Zijn er bokkers die er 1 hebben of een goede nederlandse site weten met informatie???
Edit: typfoutje
Ilzjuh schreef:Evelyne schreef:Zeezout gebruiken. 1 tot 2 keer per week in je navel gieten en zo'n 5 tot 10 minuten laten zitten. Daarna even goed droog deppen met keukenrol. Heb je trouwens een ringetje of een staafje?
Op het moment helemaal niks dus.Maar eerst altijd een staafje, en als ik er nu weer wat in zou doen zou ik een staafje houden. Maar bij mij ontsteekt het ook echt áltijd, hoe goed ik het ook schoonhoud. Maar moet ik het dan gewoon weer met zeezout schoonhouden en dan twee keer per week?
*Zit nog in dilemma of ik dat ding er weer in zal doen, ontstekingen doen zó'n pijn
*
nils schreef:heeft er iemand een foto van die conch?
Skitter schreef: