Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.....ik ben begin januari geopereerd en ik denk dat het voor mij pas september wordt 
. Van mijn fysio mag ik eindelijk weer beginnen met rijden, nou ja, lichtjes weer oppakken dus.....Het is nu bijna 3 maanden geleden na de operatie. Voor mij kwam het eigenlijk totaal onverwacht, omdat er steeds "september pas" tegen me werd gezegd...Ik heb dus zojuist een afspraak gemaakt bij een manege voor een half uurtje priveles.....Ik ben er echt zooooo blij mee....
....maar goed, het begin is denk ik eindelijk weer gemaakt

En durf ook amper te rennen ofzo, zo bang om er doorheen te zakken.
.
.
)
. Het is alleen nog even een vervelende weg om te gaan, maar het is zeker de moeite waard!
De operatie is goed gegaan ik ben alleen heel ziek geweest van de medicijnen dat was echt poedersuiker! Mijn operatie is morgen een week geleden en ik loop alweer voorzichtig met krukken erbij binnenshuis en ik mag sinds vandaag een paar keer een blokje om buitenshuis lopen met de krukken erbij dus een belasting van rond de 60 procent denk ik op mijn knie.. Volgende week al fietsen en lopen zonder krukken in huis waarschijnlijk dus volgens mij gaat t hardstikke goed! Kan niet wachten tot ik weer mag paardrijden! Ik ga denk ik ook eerst op een ander paard rijden mijn bijrijdpaarden zijn jong en niet mak genoeg om weer op de beginnen.. Maar om weer in een manegeles te gaan vind ik ook zo een stap rij al 10 jaar ofzo geen manege meer en heb al Z gestart etc.. Maarja ik ga het wel overwegen aangezien het goed is voor de revalidatie denk ik!
en vooral dat ik eindelijk mijn studie af kan maken!!
Gefeliciteerd Quicksilver!