Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladygiroc schreef:iemand een goede tip om nagels sterker te maken en om het bijten af te leren???
vieze smaakjes erop smeren helpt niet, heb een paar keer byte-ex erop gedaan, ging ik een boterham eten heel me boterham vergeven naar een byte-ex smaak
Lenneke_ schreef:Iemand leuke kapsel creaties?
M'n haar komt een stukje over m'n shouders en heeft wat slag (kan het makkelijk stijl maken, maar kan ook krullen maken)
Ik ben de laatste tijd nogal inpiratieloos.
Ik bedoel niet knippen of verven ofzo, maar een manier van opsteken ofzo. Gewoon iets anders, zodat ik wat meer kan variëren
brittje88 schreef:tegen sproetjes doe wat citroensap erop
ReBaTi schreef:Wil je eens een foto maken als je dat ding in je haar hebt studentje1? ben er wel benieuwd naar!
HouVanUtopia schreef:iets wat ervoor zorgt dat puistjes snel weggaan?
studentje1 schreef:puistjes? tandpasta! en ik zweer bij Clearasil...
Raggel schreef:Iemand tips voor mooie krullen? Ik heb ze van mezelf, maar ze pluizen over het algemeen alle kanten op...
HouVanUtopia schreef:studentje1 schreef:puistjes? tandpasta! en ik zweer bij Clearasil...
Als je ze voelt op komen kan je er inderdaad wat tandpasta op doen dit droogt het puistje uit is hij eenmaal opgekomen doen wij er recht een naald in steken en met de zijkanten van je vinger het puistje gewoon uitknijpen doe je dit met je nagels veroorzaak je littekens.
Clearasil is helemaal niet zo goed, meestal werkt het ook helemaal niet. Je kan van veel dingen puistjes krijgen en daar werkt clearasil helemaal niet bij,bv ontstoken haarzakjes.
HouVanUtopia schreef:studentje1 schreef:Als je ze voelt op komen kan je er inderdaad wat tandpasta op doen dit droogt het puistje uit is hij eenmaal opgekomen doen wij er recht een naald in steken en met de zijkanten van je vinger het puistje gewoon uitknijpen doe je dit met je nagels veroorzaak je littekens.
Clearasil is helemaal niet zo goed, meestal werkt het ook helemaal niet. Je kan van veel dingen puistjes krijgen en daar werkt clearasil helemaal niet bij,bv ontstoken haarzakjes.
heb zelf ook spul van vichy ...
eerst een soort schuim waarmee je het dus wast en de porien open gaan staan....dan een hele dunne soort water wat prikt in de vieze porien en ze weer dicht maakt....en dan een creame om het weer te verzachten
Si_monee schreef:Voor de mensen die dreft afwasmiddel willen uitproberen..
er staan hier verschillende malen tips gegeven dat dreft afwasmiddel in je haar en vervolgens met shampoo uitspoelen,
een tip zou zijn om je haar te laten glanzen.
Hier werd ik ook wel nieuwschierig naar maar ik wist niet of ik dit wel vertrouwt vond.
Daarom hebben een vriendin en ik aan een Ex proffessor op school gevraagt wat dit doet met je haar.
Het schijnt dat het echt vreselijk slecht is om dit te gebruiken!
Dreft afwasmiddel word gemaakt om echt hardnekkig vuil in bijv een pan los te weken.
Dit doet het alsware ook ongeveer met je hoofdhuid.
Het is zo sterk dat het je hoofdhuid kan beschadigen, omdat het teveel huidvet weg haalt.
Ook kan je haar dof en droog worden, en als je het echt vaak gebruikt zelfs doodgaan.
Dus inprincipe is dit niet echt aan te raden, maar meer af te raden..
het is meer een mededeling voor mensen die dit willen gebruiken,
Het is niet een verbod ofzo. Je moet zelf weten of je dit gebruikt![]()
Maar in iedergeval zou ik het niet doen..
_Denise_ schreef:Si_monee schreef:Voor de mensen die dreft afwasmiddel willen uitproberen..
er staan hier verschillende malen tips gegeven dat dreft afwasmiddel in je haar en vervolgens met shampoo uitspoelen,
een tip zou zijn om je haar te laten glanzen.
Hier werd ik ook wel nieuwschierig naar maar ik wist niet of ik dit wel vertrouwt vond.
Daarom hebben een vriendin en ik aan een Ex proffessor op school gevraagt wat dit doet met je haar.
Het schijnt dat het echt vreselijk slecht is om dit te gebruiken!
Dreft afwasmiddel word gemaakt om echt hardnekkig vuil in bijv een pan los te weken.
Dit doet het alsware ook ongeveer met je hoofdhuid.
Het is zo sterk dat het je hoofdhuid kan beschadigen, omdat het teveel huidvet weg haalt.
Ook kan je haar dof en droog worden, en als je het echt vaak gebruikt zelfs doodgaan.
Dus inprincipe is dit niet echt aan te raden, maar meer af te raden..
het is meer een mededeling voor mensen die dit willen gebruiken,
Het is niet een verbod ofzo. Je moet zelf weten of je dit gebruikt![]()
Maar in iedergeval zou ik het niet doen..
Zoiets meende ik dus ook al toen ik het las! Was er alleen niet zeker van, dus heb m'n mond gehouden. Toch goed dat ik het niet gebruikt heb