als het wat beter gaat met ts is het in 1 keer allemaal onzin?. wees blij dat het wat beter met haar gaat.!
als je alleen maar sappige/gruwelijke verhalen wilt horen moet je ergens anders heen gaan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farouche schreef:HouVanUtopia schreef:idd ben ik ook benieuwd naar.
En vond de foto toen ook meevallen als je het verhaal hoorde
Ja ik ook
russel schreef:Nou nee hoor die heeft de builenpest en morgen gaan haar benen eraan...
Ilzjuh schreef:Ik vind dat je best mag zeggen dat je het een vaag verhaal vind. Maar sommige reacties in dit topic vond ik wel erg laag gaan. En dat vind ik niet kunnen.
Farouche schreef:Ik vind het geen vaag verhaal, maar bij een arm die misschien wel aan het afsterven is denk ik aan een zwarte/blauwe arm.. niet aan een arm die zulke kleine blauwe stipjes heeft die je op een foto niet ziet... Dus dan valt het wel mee met wat ik eerst dus dacht. Snapje wat ik bedoelde, ik bedoelde niet dat het zelf mee viel, maar vergeleken met mijn gedachte wel
Redrumfox schreef:Precies. Ik heb ook wel eens paarse koude vingers die ik niet meer kan bewegen (erg vervelend als je je gulp dicht moet doen) als ik door de kou heb gefietst. Ze zitten er alle 10 nog aan dus vind het allemaal een beetje overdreven hier.. Snap sowieso niet dat hier 20 pagina's aan gewijd worden, waar gaat het nou over? Een arm dat ''afsterft'', wat niet zo is?
Aan die foto zag ik niks trouwens, zag er heel normaal uit. Wat mij betreft mag ''arm aan het afsterven?'' dus wel verandert worden in ''paarse handen'' oid.
spuit12 schreef:hoe kan jij nou van achter je pc zien dat dit meisje echt iets heeft de titel vind ik nergens op slaan . ze had gewoon kunnen zeggen help me arm word en bijna geen gevoel er in