Arm aan het afsterven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pros_zero

Re: Arm aan het afsterven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:25

jeetje zeg, wat zijn een aantal hier behoorlijk kinderachtig.
als het wat beter gaat met ts is het in 1 keer allemaal onzin?. wees blij dat het wat beter met haar gaat.!
als je alleen maar sappige/gruwelijke verhalen wilt horen moet je ergens anders heen gaan!
Laatst bijgewerkt door pros_zero op 19-09-07 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:27

Farouche schreef:
HouVanUtopia schreef:
idd ben ik ook benieuwd naar.
En vond de foto toen ook meevallen als je het verhaal hoorde

Ja ik ook Dromen

Precies. Ik heb ook wel eens paarse koude vingers die ik niet meer kan bewegen (erg vervelend als je je gulp dicht moet doen Clown ) als ik door de kou heb gefietst. Ze zitten er alle 10 nog aan dus vind het allemaal een beetje overdreven hier.. Snap sowieso niet dat hier 20 pagina's aan gewijd worden, waar gaat het nou over? Een arm dat ''afsterft'', wat niet zo is? Verward Aan die foto zag ik niks trouwens, zag er heel normaal uit. Wat mij betreft mag ''arm aan het afsterven?'' dus wel verandert worden in ''paarse handen'' oid.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:35

russel schreef:
Nou nee hoor die heeft de builenpest en morgen gaan haar benen eraan... Clown

sorry hoor waar ligt jou gevoel ?
ik vind het echt niet gepast om hier grapjes over te maken , zo grappig ben je niet Knipoog vind dit echt te ver gaan , kinderachtig gedoe Nagelbijten / Gniffelen

ze heeft het zeker niet verzonnen , ik was op de zelfde wedstrijd en zodra het maar kon liet ze dr arm rusten en het zag dr paarsig uit ,
dus ik zou nog maar eens nadenken voordat jullie onzin uitkramen als aanstellerij en al die controle vragen,
ik zou jullie zelf echt schamen !!!
zo ga je tog niet met elkaar om ? omdat het maar internet is en elkaar niet kent Knipoog ?

dus let eens even op wat je zegt !!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:41

Ilzjuh schreef:
Ik vind dat je best mag zeggen dat je het een vaag verhaal vind. Maar sommige reacties in dit topic vond ik wel erg laag gaan. En dat vind ik niet kunnen.

Ik vind het geen vaag verhaal, maar bij een arm die misschien wel aan het afsterven is denk ik aan een zwarte/blauwe arm.. niet aan een arm die zulke kleine blauwe stipjes heeft die je op een foto niet ziet... Dus dan valt het wel mee met wat ik eerst dus dacht. Snapje wat ik bedoelde, ik bedoelde niet dat het zelf mee viel, maar vergeleken met mijn gedachte wel Knipoog

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:44

Farouche schreef:
Ik vind het geen vaag verhaal, maar bij een arm die misschien wel aan het afsterven is denk ik aan een zwarte/blauwe arm.. niet aan een arm die zulke kleine blauwe stipjes heeft die je op een foto niet ziet... Dus dan valt het wel mee met wat ik eerst dus dacht. Snapje wat ik bedoelde, ik bedoelde niet dat het zelf mee viel, maar vergeleken met mijn gedachte wel Knipoog

Dat snap ik. Maar een reactie als; "opschepper" of die over de builenpest, dat vind ik gewoon niet kunnen. Lachen

_Marte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:00

het is ook wel typisch bokt... bijna altijd er iets achter zoeken Rolleyes
wees blij voor haar dat het zo is afgelopen! mag ze hier alleen een topic plaatsen als haar arm echt afsterft ofzo Rolleyes

groetjes Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:01

Sommige reacties gaan idd te ver, daar ben ik het mee eens.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:07

Redrumfox schreef:
Precies. Ik heb ook wel eens paarse koude vingers die ik niet meer kan bewegen (erg vervelend als je je gulp dicht moet doen Clown ) als ik door de kou heb gefietst. Ze zitten er alle 10 nog aan dus vind het allemaal een beetje overdreven hier.. Snap sowieso niet dat hier 20 pagina's aan gewijd worden, waar gaat het nou over? Een arm dat ''afsterft'', wat niet zo is? Verward Aan die foto zag ik niks trouwens, zag er heel normaal uit. Wat mij betreft mag ''arm aan het afsterven?'' dus wel verandert worden in ''paarse handen'' oid.

en wie ben jij om dat te zeggen? Als je de foto er normaal uit vind zien dan zijn mijn armen en handen zeker abnormaal ofzo. Daarbij staat er toch niet voor niks een vraagteken in de titel. Ze zegt toch niet dat haar arm aan het afsterven is? Ze heeft rare verschijnselen.. uitval van bewegingsfuncties van handen/armen en die uitval breidde zich uit en haar arm kreeg een andere kleur... toch niet heel raar dat de titel zo is? Daarbij.. heb jij toevallig het hele topic gelezen? Denk het niet.. dus daarom snap je niet waarom er zoveel pagina's getypt zijn Dromen

TS.. hoe gaat het nu met je arm? Gaat het al weer beter? Ik hoop van wel!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:16

Dat een foto er normaal uitziet wil niks zeggen, mijn hand en pols zien er ook redelijk normaal uit maar geloof mij dat daar een aantal dingen goed fout zitten!! En dat is geen aanstellerij!!
Maar wat ze beschreef vind ik de foto ook erg meevallen maar je weer dus niet wat er verder van binnen zit!!
Ik bedoel dit niet aanvallen hoor, wil alleen ff zeggen dat je niet per se wat hoeft te zien. Knipoog

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:22

Moderatoropmerking:
De sensatiezoekerij die er nu is, lijkt me niet gepast. Dit meisje heeft daadwerkelijk een probleem met haar arm en heeft hiervoor hulp gezocht. Om haar dan zo te benaderen is niet erg netjes.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:06

hoe kan jij nou van achter je pc zien dat dit meisje echt iets heeft de titel vind ik nergens op slaan . ze had gewoon kunnen zeggen help me arm word en bijna geen gevoel er in Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:09

spuit12 schreef:
hoe kan jij nou van achter je pc zien dat dit meisje echt iets heeft de titel vind ik nergens op slaan . ze had gewoon kunnen zeggen help me arm word en bijna geen gevoel er in Lachen

Ja en? Als jij in paniek bent doe je dat ook niet, ze dacht toch dat ie misschien aan het afsterven was!?

@ TS: Hoe gaat het nu?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:29

Wat ik dan alleen niet snap is dat ze in eerste instantie dan blijkbaar zo in paniek was (wat ik best kan begrijpen, ik zou echt gaan flippen Nagelbijten / Gniffelen ) en deze titel maakte. Maar vervolgens doet ze erg laks over haar arm en het feit dat ze nog steeds (voor zover ik uit haar tekst kan halen) niet weet wat er nou aan de hand is.

In eerste instantie komt het heel erg over (mijn eerste gedacht was ook afsterven) maar vervolgens doet ze er lang over om naar de dokter te gaan, negeert ze tips van bokkers die haar alleen maar willen helpen en gaat ze gewoon een wedstrijd rijden terwijl ze haar arm niet eens kan gebruiken. Als je niet weet wat het is kan zoiets het ook verergeren, misschien is dit niet het geval, maar dat weet je dus niet.

Daarbij heeft ze ook wel hulp gezocht bij een osteopaat waar ze pas begin oktober een afspraak bij heeft. Als het echt heel ernstig is en je bent in paniek dan zoek je wel een andere op die eerder kan.

En dát snap ik juist niet, hoe kun je nou eerder er zo over in paniek zijn en vervolgens bijna niks meer om geven?

edit: ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat? Kun je je arm al meer bewegen en is er al meer gevoel terug gekomen?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:13

Waarschijnlijk was de titel van het topic het eerste waar ze aan dacht toen haar hand vreemd deed.. en idd, zoals al gezegt is, er staat niet voor niks een vraagteken achter.. Die hand ziet er op de foto niet normaal uit vind ik.. En sommige reacties op de vorige bladzijde vind ik echt absoluut niet kunnen, ik geloof zelfs dat de ts niet eens meer in dit topic durft te reageren.. Erg laag van sommige mede bokkers..

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:21

TS hoe gaat het nu met je??
Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:32

ja hoor en dan denkje gelijk hij sterft af kom zeg.

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:44

Sorry, heb het topic niet echt gevolgd. Alleen de eerste 2 bladzijdes. Maar toen ik zag dat het topic 20 blz was, dacht ik al dat er vast weer ruzie was ofzo. dus wat was het nou uiteindelijk?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:49

Dat weet de ts nog niet.. Lachen

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:07

Oke, Ik heb het topic ongeveer en snel doorgelezen. Wat een reacties. Ts, succes, ik hoop echt voor je dat het overgaat. Gelukkig is het al minder. Trek je niks aan van sommige bokkers, die krijgen thuis vast niet genoeg aandacht ofzo. Ik vind je verhaal echt niet wazig. Je legt alles goed uit en plaatst zelfs foto's. Maar als je 13 bent en je zit op bokt (net als ik, ook 13) word je meestal niet serieus genomen. Succes he! Laat wat van je horen.

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:41

Jongens - we hebben het hier over een dertien-jarige, die waarschijnlijk vreselijk is opgehitst door haar school-genootjes (zoals in de openingspost ook wel te lezen is) en daardoor in paniek de openingspost & titel heeft geschreven.

Ik denk dat we allemaal blij moet zijn dat het met een sisser afloopt. Alsof je bijna hóópt dat iemand écht iets heeft, werkelijk te erg voor woorden. En mensen die hier gaan praten in termen van "leugenaar" moeten toch nog maar eens naar de foto op bladzijde 3 kijken. De hand is duidelijk oedematisch. De vlekken zijn inderdaad niet zichtbaar en kunnen door de kou veroorzaakt worden, wat meteen de gevoelloosheid verklaart.

TS - hopelijk gaat het snel weer beter met je hand. Laten we hopen dat het inderdaad iets van een allergische reactie was. Wanneer je er nu geen last meer van hebt, zal het allemaal wel meevallen.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 14:57

Ik heb niet zo heel veel last meer, kan wel weer bewegen (beetje), maar ik heb nog geen gevoel.

Iedereen doet er nog wel heel druk over, helemaal op school en paardrijden, ik hoor allemaal verhalen van: jaa ik ken ook iemand, die had dat ook en die zyn arm moest er later afgehaald worden, en dat soort dingen.
Ik word er ook gek van dat IEDEREEN dr in moet knijpen en voelen hoe het is, en dan zeggen; WOO DIT IS ZO ENG EN NIET NORMAAL JOH! MOET JE ARM DR NIET AF?
Dus ik een beetje in de schrik alles hier opzetten, maar gelukkig gaat het nu wel weer wat beter.
Ik weet nog steeds niet wat het was, maar ik denk ook niet dat ik daar ooit achter kom.

Whihi, nu heb ik in 21 pagina's nog geen antwoord op m'n vraag die ik aan het begin stelde.
Wie o wie, weet wat ik heb?

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:00

Als je een goede en duidelijke foto kunt plaatsen, kunnen we kijken hoe of wat.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 15:02

Tsja, myn digitale camera is echt flut...
Heb je niet ooit van de symptomen gehoord?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:03

hoe iis het nu met je arm?

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:11

Misshcien als je buiten een foto maakt, dat scheelt vaak ook wel!

Ik vind het goed dat je niet op die koters reageerd die zo sneu reageren op je! Jij bent 13, maar gedraagt je hierin volwassener als een aantal mensen die gereageerd hebben.

Succes met je arm, wel vaag dat je niet weet wat het is, dat lijkt me echt niet leuk.