De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jepsica

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:03

liannes schreef:
jepsica schreef:
Ik heb net de supersmoker ultimo gekocht.
Ik zou alleen niet weten hoe ik de dummy eraf krijg.
Het plakrandje heb ik eraf gehaald.
Maar ik kreeg geen beweging in de dummy.
Weet iemand hoe de de dummy eraf moet halen.

En er staat dat je na de eerste keer opladen de sigaret maar 4 uurtjes hoeft opteladen.
Is het erg als de sigaret een hele nacht aan de lader licht?

En hoe nemen jullie de supersmoker mee?
Want ik ben bang dat hij stuk gaat als ik hem in mijn tas stop.

En hoe zit het met lekker van de catridges.
Is het zo dat als ie met het gaatje naar beneden ligt dat ie dan gaat lekken?

Gr jepsica

ennnn??????

is het lekker??, Of een echte nepper,

Ik vind de supersmoker wel lekker.
Maar dit is mijn eerste e-sigaret dus het is wel wennen.
Ik vind de smaak goed.
Ik heb alleen niet het idee dat ik nicotine binnenkrijg op het moment dat ik rook.
Waardoor ik dan net te veel trekjes neem en een paar minuten later een beetje dizzy wordt.

Het is en blijft geen echte sigaret, maar ik vind hem goed in de buurt komen.
Het is zeker de moeite waard om te proberen.

Gr jessica

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:24

Blij dat deze jou bevalt.
Daarom ben ik naar de dichtsbijzijnde Primera gevlogen, en deze ook opgehaalt,
Ligt lekker al aan de lader, en ben zeer benieuwd!!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:33

Ik heb de PS binnen Haha! Is het normaal dat je een wat knetterend geluidje hoort? Blond

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:45

sronnie schreef:
Ik heb de PS binnen Haha! Is het normaal dat je een wat knetterend geluidje hoort? Blond

bij de ss niet Haha!

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:50

sronnie schreef:

Een beetje pruttelend geluid kan geen kwaad hoor.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:12

Mijn SS geeft geen pruttelende geluidjes, maar ik heb ergens op dat e-sigarettenforum gelezen dat het inderdaad geen kwaad kan.

Vanmorgen heb ik een mailtje gehad, mijn PS is vanmorgen verzonden, dus die kan morgen aankomen Haha!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:32

jullie nemen maar 2 trekjes, toch??
Ik heb nu telkens meer gehad, omdat ik er bijv een bakje koffie bij heb, en dan het idee heb, dat ik een 'echt' sigaretje aan het roken ben.

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:26

EmDee schreef:
Mijn SS geeft geen pruttelende geluidjes, maar ik heb ergens op dat e-sigarettenforum gelezen dat het inderdaad geen kwaad kan.

Vanmorgen heb ik een mailtje gehad, mijn PS is vanmorgen verzonden, dus die kan morgen aankomen Haha!

Spannend EmDee. *LOL*

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:41

nou ik heb ook de partysmoker besteld. Ik heb de rode besteld. Hoop dat ik hem snel binnen heb.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:46

Tot nu toe bevalt ie erg goed, mn ma en pa hebben het ook al getest en vonden 'm prima terwijl ze shag roken Ja

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:15

ginger18 schreef:
nou ik heb ook de partysmoker besteld. Ik heb de rode besteld. Hoop dat ik hem snel binnen heb.

Zijn de rode al weer leverbaar? Die wáren uitverkocht.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:00

Als ik het goed begreep kwamen die woensdag weer binnen,net als de zwart/witte die ik heb besteld.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:30

FennekeR schreef:
Zijn de rode al weer leverbaar? Die wáren uitverkocht.

De rode komen morgen weer binnen maar hij heeft volgens mij ontzettend veel bestellingen voor die rode Partysmokers dus ik sta niet raar te kijken als ze binnen de kortse keren weer zijn uitverkocht. Haha!
Ander gewoon even emailen en dan laat hij gewoon weten hoe de zaken ervoor staan en kun je eventueel voor een andere kleur kiezen als je niet wilt wachten.

Ik had vrijdag nieuwe ampuls besteld, zaterdag via internetbankieren betaald en vandaag zijn ze al binnen.
Zit nu te twijfelen of ik de volgende bestelling voor de 11 mg ampullen zou gaan. Ben in ieder geval heel benieuwd naar de ampullen met smaakjes, zodra die leverbaar zijn ga ik daar zeker een proefpakket van bestellen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:06

Ik ben ook erg benieuwd naar de smaakjes, al vind ik degene die ik heb (16mg) behoorlijk zoet, net alsof er mint doorheen zit Nagelbijten / Gniffelen

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:35

Ik heb gisteren mijn PS besteld en er een mail achteraan gedaan dat de kleur me geen ene moer uitmaakt, als ik hem maar snel krijg Haha! Ik ga er vanuit dat ik de witte uitvoering krijg. Ik ben ook heel benieuwd naar de ampullen die er bij zitten, ik begreep van hem dat ik 5 11mg ampullen meegestuurd krijg. Van de SS zit ik al even op Light ampullen en die bevallen me prima, maar met 11 mg ampullen red ik me vast ook wel prima, die kan ik nog iets vaker verdunnen met water Haha!

O... vandaag heb ik nog maar 1 gewoon shaggie gehad......Bloos!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:39

EmDee schreef:
Ik heb gisteren mijn PS besteld en er een mail achteraan gedaan dat de kleur me geen ene moer uitmaakt, als ik hem maar snel krijg Haha! Ik ga er vanuit dat ik de witte uitvoering krijg. Ik ben ook heel benieuwd naar de ampullen die er bij zitten, ik begreep van hem dat ik 5 11mg ampullen meegestuurd krijg. Van de SS zit ik al even op Light ampullen en die bevallen me prima, maar met 11 mg ampullen red ik me vast ook wel prima, die kan ik nog iets vaker verdunnen met water Haha!

O... vandaag heb ik nog maar 1 gewoon shaggie gehad......Bloos!

Hoe verdun je de ampullen met water?
En kan dat ook bij de SS?

Heel goed dat je gisteren nog maar 1 shaggie op had.
ga zo door.

Gr jessica

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:41

liannes schreef:
jullie nemen maar 2 trekjes, toch??
Ik heb nu telkens meer gehad, omdat ik er bijv een bakje koffie bij heb, en dan het idee heb, dat ik een 'echt' sigaretje aan het roken ben.

Ik rook ook meer dan 2 trekjes hoor.
Ik denk dat dat in het begin zo is.
En welke ampullen heb je er in?
Ik nu een medium en straks ga ik normal erin doen kijken of dat beter is.

Hoe bevalt de SS je?

Gr jepsica

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:43

HELP !!!

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Stoom uit je oren

5 maanden geleden was ik gestopt met roken, en dat ging goed. Toen kwam er weer een bijzonder moeilijke periode (een week of 3 geleden) waardoor ik toch weer begonnen ben (ja dat is zwak, ik weet het).

Inmiddels zit ik alweer op 1½ pakje per dag (merk: West) en wil dit dan ook graag weer minderen.

Hopelijk gaat een e-cigaret mij daarbij helpen, maar ik weet nu niet welke ik moet kiezen.

Ik hoor over zowel de Super-Smoker als de Party-Smoker goede en minder goede ervaringen.

Wie kan e.e.a. nog eens duidelijk op een rijtje zetten voor me? Ik wil namelijk zo snel mogelijk één van de twee gaan kopen.

B.v.d.

John

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:40

http://www.esigaret.nl/index.php?lang=0

Op dit forum kun je veel info vinden over de e-sigaret.
Als je geen tijd hebt om dat allemaal door te lezen, men is heel erg te spreken over de Partysmoker en de service van de Partysmoker.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 13:43

Jeetje wat een goede racties allemaal ga er nu toch wel serieus over nadenken zeker nu ons kleintje is geboren en we buiten moeten roken.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:47

Musicjohn schreef:
Ik hoor over zowel de Super-Smoker als de Party-Smoker goede en minder goede ervaringen.

Wie kan e.e.a. nog eens duidelijk op een rijtje zetten voor me? Ik wil namelijk zo snel mogelijk één van de twee gaan kopen.

B.v.d.

John

Ben benieuwd waar je die minder goede ervaringen over de Partysmoker hoort?
Als er al problemen zijn (kan natuurlijk bij elke esigaret voorkomen) krijg je gelijk een nieuwe.

Een groot voordeel van de Partysmoker ten opzichte van de Supersmoker is dat je bij de Partysmoker 2 batterijen krijgt. De Supersmoker is een stuk duurder en daar krijg je maar 1 batterij bij, niet handig want dan kan je dus niet van je elektrische sigaret gebruik maken als de batterij aan de lader ligt.

De link die Fenneke geeft is erg handig om door te nemen.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:17

@Musicjohn Ik heb de supersmoker , en kan je vertellen, dat ik gisteren zoiets had van...'waar ben ik aan begonnen,',
maar nu de tweede dag, lekker, het smaakje went erg snel.
En is zeer makkelijk in gebruik.
Ik heb op het andere forum ook rondgesnuffeld, en heb daarom nu de supersmoker gekocht,
Maar dat komt ook, omdat we de primera hier in de buurt (8 km verderop) hebben zitten, en ik gauw wou 'beginnen'.
Ik ben nog van plan om de party te kopen.
Zodat we er 2 hebben liggen.

Als je alles ook goed berekend, wordt je er alleen maar beter op,
zowel financieel als gezonder.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:15

Even mijn ervaringen met de Partysmoker tot nu toe op een rijtje.
Begonnen op vrijdagavond 19 oktober jl.

Wennen: Omdat ik hier en op het andere forum las dat je toch wel een tijdje nodig had om te wennen aan elektrisch roken had ik mezelf op het ergste voorbereid. Praktijk: Ik heb helemaal niet hoeven wennen, vond het vanaf de eerste trek gewoon lekker en niet veel verschillen van het "echte" roken.

Smaak: Ik heb de 16 mg ampullen van Partysmoker en vind ze dus lekker smaken. De smaak doet mij denken aan de zoute versie van gemalen drop van vroeger (ook wel zwart/wit genoemd).

"Gewoon" roken: Van tot wel 2 pakjes (60 sigaretten) per dag naar nu gemiddeld 6 sigaretten per dag zonder dat ik daar zelfs bij stil sta of moeite voor doe. De sigaretten die ik nu nog rook smaken ook niet meer zo lekker als voor de Partysmoker. Heel maf.
Ben benieuwd of dit zo blijft of dat ik over een week gewoon weer mijn 'normale' aantal sigaretten per dag rook. Haha!

Gebruiksgemak: Tot nu toe doet de Partysmoker het gewoon goed, het ding trekt makkelijk en produceert meer dan voldoende rook. Heb de eerste dagen wel moeten leren wanneer de batterij leeg was en wanneer de ampul leeg was. En dat je na aflevering er eerst een ampul in moet doen. Clown

Ampullen/batterijen: Ik doe ongeveer een dag met 1 ampul. 1 ampul staat volgens Partysmoker voor 1 pakje sigaretten. 1 ampul kost 1.10 euro
Met een batterij doe ik ook ongeveer een dag.

Service Partysmoker: In een woord fantastisch!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:17

hmmmm aangezien de ampullen van de ss in de es van human body schijnen te passen, hoe kom ik erachter welke primera winkels deze allemaal verkopen>?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:21

Dana01 schreef:
hmmmm aangezien de ampullen van de ss in de es van human body schijnen te passen, hoe kom ik erachter welke primera winkels deze allemaal verkopen>?

Let er wel op dat alleen de ampullen van de eerste versie van de Supersmoker in die van de Human Body passen! Die van de Supersmoker Ultimo passen dus niet.

Hier vind je een lijst met verkopers:

http://www.esigaret.nl/map/map.php